Kælenavn til baby under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

Ilya

Sophie.Hammershøy skriver:

Haha, Preben er for genialt!!

Ja og ret så specielt, har aldrig mødt nogen som hed det faktisk.. Det sådan et godt, gammelt, glemt navn
Ret meget ligesom det vi allerede har valgt (vi holder det hemmeligt for andre indtil videre )

Forståeligt nok! Vi holder også babynavnekortene tæt til kroppen... På nær Preben altså, det må folk gerne låne løs af. hehe

Der er noget godmodigt og roligt over navnet Samson, synes jeg.

Og noget stærkt...? Nå ja! Det var jo ham med håret!

http://www.navnebetydning.dk/drengenavn/Samson.shtml

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Isaac's mor

Ilya skriver:

Forståeligt nok! Vi holder også babynavnekortene tæt til kroppen... På nær Preben altså, det må folk gerne låne løs af. hehe

Der er noget godmodigt og roligt over navnet Samson, synes jeg.

Og noget stærkt...? Nå ja! Det var jo ham med håret!

http://www.navnebetydning.dk/drengenavn/Samson.shtml

Haha årh la vær, Preben er da smukt! høhø

Ja tjekkede ogs lige det er nu et meget godt navn

Anmeld

18. maj 2012

Faith

Ham jeg venter nu kalder vi bare lillebror

Med tvillingerne fandt vi ret hurtigt navne for vi gad ikke blive ved med at kalde dem tvilling A og tvilling B.

Anmeld

18. maj 2012

OktoberMor

Bønne? det lyder meget godt" 

Vores lille pige hedder Delle, altså det kalder vi hende indtil vi har et navn til hende når hun kommer ud..  Delle kalder vi hende, Ja fordi at jeg har en delle på maven pga hende, så derfor Delle.

Anmeld

18. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Både da jeg ventede thea og denne gang, hedde baby i maven bare bette fisen. Baby i maven denne gang bliver også kaldet lillesøster! 

Thea bliver stadig for bette fisen ind i mellem, men hun bliver også kaldt mange andre kælenavne. 

Vi vidste ik hva thea sku hedde før hun var ca 1 uge gammel. Og denne gang har vi heller ik fundet et navn til baby i maven, og finder det nok heller ik før hun er født! Vh stine

Anmeld

19. maj 2012

lassemor07

Vi har herhjemme lige fra dag 1 da vi så ham på skærmen til scanningen, hvor han lignede en lille bønne som lå og vinkede til os, kaldt ham bønne..
Og jeg er seriøst "bange" for jeg ikk kan lade vær med at kalde ham det når han endelig kommer til verden også selvom vi har fundet navn og det hele

Ved godt det slet ikk er det samme at se og snakke til maven som at ha ham i armene. MEN STADIG, kan jo godt være den smutter!

Har i prøvet at gi maven et vildt mærkeligt kælenavn og haft svært ved at sige det rigtige navn når h*n så endelig kom ud?

Vi kendte ikke kønnet men Lasse blev kaldt Ludvig hele tiden da min Morfar meget gerne ville havde vi døbte Lasse det
Det mente jeg bestemt ikke

Anmeld

19. maj 2012

Troldemommi

Før Johanne blev født kaldte vi hende for Spirrevippen :-)

Monica

Anmeld

19. maj 2012

M (:

http://mamanet.dk/navne/roulette

Det lidt sjovt, nu har vi skrevet navnet på listen, så vilde er vi med det (vi har en med to andre navne og kan ikk helt bestemme os)

Vi fik så Arnold og/eller Marian.. 

Anmeld

19. maj 2012

Isaac's mor

M (: skriver:

Vi fik så Arnold og/eller Marian.. 

Haha, ja ok, man kan jo ikk være heldig hver gang Prøv med jeres efternavne til sidst hvis det er

Anmeld

19. maj 2012

Nadia&Daniel

Vi har herhjemme lige fra dag 1 da vi så ham på skærmen til scanningen, hvor han lignede en lille bønne som lå og vinkede til os, kaldt ham bønne..
Og jeg er seriøst "bange" for jeg ikk kan lade vær med at kalde ham det når han endelig kommer til verden også selvom vi har fundet navn og det hele

Ved godt det slet ikk er det samme at se og snakke til maven som at ha ham i armene. MEN STADIG, kan jo godt være den smutter!

Har i prøvet at gi maven et vildt mærkeligt kælenavn og haft svært ved at sige det rigtige navn når h*n så endelig kom ud?

Hos os var det "bare" babyen" og vores skat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.