Kælenavn til baby under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

L&V

Sophie.Hammershøy skriver:

Vi har herhjemme lige fra dag 1 da vi så ham på skærmen til scanningen, hvor han lignede en lille bønne som lå og vinkede til os, kaldt ham bønne..
Og jeg er seriøst "bange" for jeg ikk kan lade vær med at kalde ham det når han endelig kommer til verden også selvom vi har fundet navn og det hele

Ved godt det slet ikk er det samme at se og snakke til maven som at ha ham i armene. MEN STADIG, kan jo godt være den smutter!

Har i prøvet at gi maven et vildt mærkeligt kælenavn og haft svært ved at sige det rigtige navn når h*n så endelig kom ud?

He he ja ha Laura hed/ hedder mullermås og bullerbasse og nu er vi egentlig bare holdt med at tænke over det.. Men siger man ik os kært barn mange navne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

MortilCilas

Her var det Blobber eller Blob, og det bliver han stadig kaldt af og til og han er 16 måneder Også hed han Baby den første månedes tid, da vi ikke kunne blive enige om navn, da det vi havde valgt, slet ikke passede til ham.

Anmeld

18. maj 2012

Tvillingemor80

de hed babyerne .. da vi vidste kønnet hed de forholdsvis hurtigt Thilde og Lea <3

Anmeld

18. maj 2012

Team Putte

Sophie.Hammershøy skriver:

Vi har herhjemme lige fra dag 1 da vi så ham på skærmen til scanningen, hvor han lignede en lille bønne som lå og vinkede til os, kaldt ham bønne..
Og jeg er seriøst "bange" for jeg ikk kan lade vær med at kalde ham det når han endelig kommer til verden også selvom vi har fundet navn og det hele

Ved godt det slet ikk er det samme at se og snakke til maven som at ha ham i armene. MEN STADIG, kan jo godt være den smutter!

Har i prøvet at gi maven et vildt mærkeligt kælenavn og haft svært ved at sige det rigtige navn når h*n så endelig kom ud?

Min mave knurrede højlydt ligesom næbdyrret Perry ret tidligt i graviditeten, før nf-scanningen og jeg var overbevist om at vi skulle have oz et lille næbdyr Derfor hed babybulen Perry til vi var til Md-scanning og det viste sig det var en pige (Og stadig intet næbdyr)  Siden uge 20 har hun heddet Ida eller lillefisen

Anmeld

18. maj 2012

Isaac's mor

Hvor er de cute alle sammen
Men tror ogs bar jeg venter og ser, kan jo være jeg slet ikk får "problemer" med det.

Synes det sjovt at høre jeres andres navne, det så nuttet og fjollet altså

Anmeld

18. maj 2012

lycly

Vi kaldte vores datter prutten/prutfisen under graviditeten - og det kalder vi hende stadig Kaldte hende også bebs og lillepigen, men det holdt vi op med så snart hun fik et navn (da hun var kommet ud) - det kom helt af sig selv

Anmeld

18. maj 2012

Ilya

MortilElias2010 skriver:

Elias kaldte vi spunk fordi han lignede en af disse lakrids/vingummier som han lå der i sin ufødthed  

Da vi kendte kønnet vidste vi han skulle hedde Elias og gik ikke tilbage til Spunk, så nej her har det slet ikke været svært 

Haha og det har faktisk en rigtig sjov tvetydighed, da Spunk er slang for intet mindre end SÆD på engelsk, og ja, det har baby jo lige været. Måske ikke så politisk korrekt, men meget sjovt... Lille haletudse.

Jeg har en britisk ven, som købte Spunk med hjem til alle sine venner, pga. navnet og fordi de jo sådan set godt kan ligne sædceller.

Anmeld

18. maj 2012

Ilya

Vi kalder vores for Preben...

Jeg prøvede et online program, som skulle foreslå det perfekte navn til den kommende baby, ud fra moderens og faderens navn og fødselsdatoer, og det insisterede ret hårdnakket på, at ungen skal hedde Preben, på trods af, jeg forsøgte at få den til at ændre mening.

Suk!

Men det bliver den så kaldt nu, og ja, vi ved ikke engang om det overhovedet er en dreng!

Anmeld

18. maj 2012

Isaac's mor

Ilya skriver:

Vi kalder vores for Preben...

Jeg prøvede et online program, som skulle foreslå det perfekte navn til den kommende baby, ud fra moderens og faderens navn og fødselsdatoer, og det insisterede ret hårdnakket på, at ungen skal hedde Preben, på trods af, jeg forsøgte at få den til at ændre mening.

Suk!

Men det bliver den så kaldt nu, og ja, vi ved ikke engang om det overhovedet er en dreng!

Ej hvor sjovt og lidt trist haha
Kan du huske hva siden hed? ville jeg da gerne lige prøve

Anmeld

18. maj 2012

Mettefpigen

Jeg har hele tiden kaldt Lukas for basse mens han lå i maven, og gør det stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.