Pikku Myy skriver:
Nu bombarderer jeg dig lige med spørgsmål:
Fik du tjekket hendes ører? Er det muligt der er noget andet der kan genere hende? Fx sult?
Kan hun være overtræt?
Hvor langt er jeres putteritual?
Hvordan sover hun om dagen?
Hvor lang tid sover hun inden hun vågner?
Kan du huske at jeg tilbød dig at du måtte låne en bog? Mit tilbud står ved magt 
Fik du tjekket hendes ører? Er det muligt der er noget andet der kan genere hende? Fx sult?
Nej, men er så sikker på som jeg kan være, at det ikke er ører. Hun sover jo med det samme, hvis vi putter med hende. Og sover fint i løbet af dagen, og ingen probs. med at ligge og lege. Og synes ikke hun virker som en der har ondt.. - Vi har prøvet at give hende mad, når hun bøvler, det gør ikke den store forskel..
Kan hun være overtræt?
Altså nu har hun jo en temmelig skæv rytme pt. men vågner gerne fra sidste lur omkring 17.30. Og kl. 19.00 er hun så træt igen og puttes - Det er der hun begynder at gabe og gnide øjne..
Hvor langt er jeres putteritual?
Ren ble, nattøj, børste bisser. Godnathistorie, puttes i seng, elefantens vuggevise, godnat og sov godt, og så går vi
Ved ikke om det er for langt eller for kort?
Hvordan sover hun om dagen?
Åh, det er lidt forskelligt. Men gerne et par lure af 1-2 timers varighed. Hun har aldrig været den bedste til at have en eller anden normal rytme i løbet af dagen!
Hvor lang tid sover hun inden hun vågner?
Et par timer max!
Kan du huske at jeg tilbød dig at du måtte låne en bog? Mit tilbud står ved magt 
Det vil jeg gerne - Er jo også lidt nemmere nu