"/()"/&#(/)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ARghhhhhh for f... ind i h... da! Man VED det godt. Man ved godt der kommer en god periode, så en dårlig periode, så en god periode, og så en dårlig..
Og det er såååå meget en dårlig periode lige nu. Med Roses søvn. Vi kæmper på 3. dagen. Bruger omkring 3 timer på at få hende til at sove om aftenen, og når det endelig lykkes, så sover hun kun kort, vågner og skælder ud, og i sidste ende vil hun KUN sove hvis det er sammen med os. Ellers er det kampen uden ende.
Jeg bliver idiot. Hvad er det DENNE gang? Hun har lært en ny "skældeud"lyd, som ligefrem gør ondt i hjernen. En meget HØJ, SKINGER, "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH"-lyd. Og den råber, råber, råber og råber hun, så jeg til sidst sider og tuder. Godt vi er to om det!
Hvad skal jeg NU gøre?? Jeg har prøvet at sidde med hende til hun sover, det virker ikke en gang mere.. Hvorfor kan det ikke bare gå godt og blive ved med det?
Lige nu har vi givet op efter 2 timers kamp. Hun sidder i sofaen og ser tv med os, og jeg frygter for kampen senere.
Anmeld