Drengenavne søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

spj

Sifling skriver:

Vi har en Jolan
Ellers er jeg ret vild med navnet Baldrian

Det er også nogle anderledes navne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Koen.

Vi venter lillebror hvornår det skal være (termin i går) og han skal hedde Liam men ellers er jeg os vild med anton, Arthur og valdemar

Anmeld

13. maj 2012

HeidiØ

spj skriver:

Var til md skanning i onsdags og fik af vide vi venter en sund og rask dreng har en pige på 2 så det bliver rigtig sjovt med en dreng.

Vi er bare helt blanke med hensyn til drengenavne. Jeg kan godt lide malthe, men det kan manden bestemt ikke. Vi synes begge noah kunne være en mulighed, men det ville være dejligt med lidt flere valgmuligheder.

Så piger, kom med jeres forslag. Gider ikke sådan noget som Christian og andre navne mange hedder.

Hvad havde i oppe og vende eller hvad skal jeres hedde?

Tillykke

Min dreng hedder William!

Vi havde Tristan, Samuel og Villads oppe og vende!

Anmeld

13. maj 2012

Mamalou

spj skriver:

Var til md skanning i onsdags og fik af vide vi venter en sund og rask dreng har en pige på 2 så det bliver rigtig sjovt med en dreng.

Vi er bare helt blanke med hensyn til drengenavne. Jeg kan godt lide malthe, men det kan manden bestemt ikke. Vi synes begge noah kunne være en mulighed, men det ville være dejligt med lidt flere valgmuligheder.

Så piger, kom med jeres forslag. Gider ikke sådan noget som Christian og andre navne mange hedder.

Hvad havde i oppe og vende eller hvad skal jeres hedde?

Min søn hedder Villads og ellers er jeg ret vild med Felix, Sofus og August.

Hvis du gerne vil have et navn, der ikke er mange, der hedder så skal du ikke vælge Noah. Den ligger blandt top fem af populære drengenavne, og har gjort det flere år

Vh. Louise

Anmeld

13. maj 2012

Nitz - <3 David

Drenge navnene på vores "liste" var

David
Johan
Max
Benjamin

Vi gik også uden om mavne som Noah, Malthe, og William.. Ganske enkelt fordi der er SÅ mange der hedder det.. jeg syns det er søde navne.. Men jeg syns det er træls at når de fx. skal i børnehave, så er der Noah J, Noah B, Noah N, Noah S osv osv..
Vi bestemte os først for det endelige navn da han var 3 dage gammel..

Anmeld

13. maj 2012

spj

HeidiØ skriver:

Tillykke

Min dreng hedder William!

Vi havde Tristan, Samuel og Villads oppe og vende!

Tak

Kan også rigtig godt lide William. Det er der bare så mange af vores venners drenge der hedder.

Anmeld

13. maj 2012

spj

tanja. skriver:

Vi venter lillebror hvornår det skal være (termin i går) og han skal hedde Liam men ellers er jeg os vild med anton, Arthur og valdemar

Liam synes jeg faktisk og rigtig godt om.

Anmeld

13. maj 2012

spj

Nitz - <3 David skriver:

Drenge navnene på vores "liste" var

David
Johan
Max
Benjamin

Vi gik også uden om mavne som Noah, Malthe, og William.. Ganske enkelt fordi der er SÅ mange der hedder det.. jeg syns det er søde navne.. Men jeg syns det er træls at når de fx. skal i børnehave, så er der Noah J, Noah B, Noah N, Noah S osv osv..
Vi bestemte os først for det endelige navn da han var 3 dage gammel..

Ja, det rigtigt. Synes også det ville være lidt irriterende hvis han blev kaldt noget andet, fordi der er 3 andre der hedder det.

Indtil videre så tror og også vi først beslutter os når han engang kommer ud. Man har jo heldigvis god tid til at finde det rigtige navn.

Anmeld

13. maj 2012

spj

Mamalou skriver:

Min søn hedder Villads og ellers er jeg ret vild med Felix, Sofus og August.

Hvis du gerne vil have et navn, der ikke er mange, der hedder så skal du ikke vælge Noah. Den ligger blandt top fem af populære drengenavne, og har gjort det flere år

Vh. Louise

Ja, noah er ret populært. Det er også derfor jeg er blevet i tvivl.

Har også i lang tid været vild med august.

Anmeld

13. maj 2012

banditten2011

spj skriver:

Der er også mange fine navne med M. Men hele min svigerfamilie starter stort set med M, så det gider jeg næsten ikke finde et navn med. Jeg er en af de meget meget få der ikke starter med M.

her starter jeg selv med M

vi var os lidt ude i Villads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.