Drengenavne søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

Mutti2B

Nu når jeg venter mig en lille pige så deler jeg lige min drengenavnsliste

Anton
Theodor
Vilfred
Sigurd
Bertil
Marius
Laurits
Storm
Elton
Ludvig
Konrad
Alfred

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

spj

Mutti2B skriver:

Nu når jeg venter mig en lille pige så deler jeg lige min drengenavnsliste

Anton
Theodor
Vilfred
Sigurd
Bertil
Marius
Laurits
Storm
Elton
Ludvig
Konrad
Alfred

Tak for forslag.

Har i fundet navn til jeres pige?

Anmeld

13. maj 2012

Mutti2B

spj skriver:

Tak for forslag.

Har i fundet navn til jeres pige?

Det var så lidt. Håber der var lidt inspiration

Ja det har jeg

Anmeld

13. maj 2012

Mamalou

spj skriver:

Ja, noah er ret populært. Det er også derfor jeg er blevet i tvivl.

Har også i lang tid været vild med august.

Vi overvejede også Noah, men fravalgte navnet fordi det er så populært... Men helt sikkert sødt

Anmeld

13. maj 2012

spj

Mamalou skriver:

Vi overvejede også Noah, men fravalgte navnet fordi det er så populært... Men helt sikkert sødt

Det er også derfor jeg er blevet i tvivl. Men indtil videre er det det eneste navn vi er enige om.

Anmeld

13. maj 2012

Mamalou

spj skriver:

Det er også derfor jeg er blevet i tvivl. Men indtil videre er det det eneste navn vi er enige om.

Det kan være rigtig svært at blive enige. Sådan var det ihvertfald her... Det tog lang tid at finde frem til, at vores søn skulle hedde Villads...

Held og lykke med det

Anmeld

13. maj 2012

kristinaS

spj skriver:

Var til md skanning i onsdags og fik af vide vi venter en sund og rask dreng har en pige på 2 så det bliver rigtig sjovt med en dreng.

Vi er bare helt blanke med hensyn til drengenavne. Jeg kan godt lide malthe, men det kan manden bestemt ikke. Vi synes begge noah kunne være en mulighed, men det ville være dejligt med lidt flere valgmuligheder.

Så piger, kom med jeres forslag. Gider ikke sådan noget som Christian og andre navne mange hedder.

Hvad havde i oppe og vende eller hvad skal jeres hedde?

Vi har en Marcus (vist ik så populært mere..), Joakim og ollie. Synes også godt om liam, hvis jeg skulle fylde et ex navn på hos en af vores...

Og tillykke med en lille dreng i maven

Anmeld

14. maj 2012

spj

kristinaS skriver:

Vi har en Marcus (vist ik så populært mere..), Joakim og ollie. Synes også godt om liam, hvis jeg skulle fylde et ex navn på hos en af vores...

Og tillykke med en lille dreng i maven

Ollie har jeg aldrig hørt før.
Det er faktisk meget sødt. Liam er også fint. Synes bare ikke det passer så godt til Annika.

Anmeld

19. maj 2012

Tullepigen90

Tillykke med maven Kender du siden navnesnak.dk, der synes jeg der er meget inspiration.

Når jeres datter hedder Annika tænker jeg lidt på disse:

August
Andreas
Anton
Asger
Bastian
Bertram
Fillip
Felix
Feederik
Gustav
Gabriel
Johan eller Johannes
Julius
Laurids
Linus
Marcus/Magnus
Marius
Magne
Nicklas
Nicholas
Olander
Samuel
Storm
Tobias
William
Villads
Vitus
Villum

Anmeld

22. maj 2012

Vinker

spj skriver:

Var til md skanning i onsdags og fik af vide vi venter en sund og rask dreng har en pige på 2 så det bliver rigtig sjovt med en dreng.

Vi er bare helt blanke med hensyn til drengenavne. Jeg kan godt lide malthe, men det kan manden bestemt ikke. Vi synes begge noah kunne være en mulighed, men det ville være dejligt med lidt flere valgmuligheder.

Så piger, kom med jeres forslag. Gider ikke sådan noget som Christian og andre navne mange hedder.

Hvad havde i oppe og vende eller hvad skal jeres hedde?

Vi venter også en lillebror herhjemme og aner slet ikke hvad han skal hedde.... Åååh det er svært!

Vi har i forvejen en søn der hedder Niklas Emil, men hvad pokker passer sammen med det? Synes det er svært. Godt der er lidt tid at tænke i endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.