Drengenavne søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.348 visninger
59 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

spj

Var til md skanning i onsdags og fik af vide vi venter en sund og rask dreng har en pige på 2 så det bliver rigtig sjovt med en dreng.

Vi er bare helt blanke med hensyn til drengenavne. Jeg kan godt lide malthe, men det kan manden bestemt ikke. Vi synes begge noah kunne være en mulighed, men det ville være dejligt med lidt flere valgmuligheder.

Så piger, kom med jeres forslag. Gider ikke sådan noget som Christian og andre navne mange hedder.

Hvad havde i oppe og vende eller hvad skal jeres hedde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

BettyBoop

Min dreng hedder Max Det er et godt power navn  

Ellers er der Thor, Thorbjørn, Bjørn, Ravn eller Birk, som sådan nogle solide nordiske navne....

Tillykke med det i øvrigt. VI har en af hver også, det er bare skønt og spændende at opleve.

Anmeld

11. maj 2012

spj

BettyBoop skriver:

Min dreng hedder Max Det er et godt power navn  

Ellers er der Thor, Thorbjørn, Bjørn, Ravn eller Birk, som sådan nogle solide nordiske navne....

Tillykke med det i øvrigt. VI har en af hver også, det er bare skønt og spændende at opleve.

Max er også et fint navn, det hedder mine svigerforældres hund bare, så det ville være lidt mærkeligt.

Birk kunne faktisk godt være en mulighed.

Det ville jo være oplagt med en Tommy da vi har en Annika

Det bliver sjovt at se forskellen på piger og drenge.

Anmeld

11. maj 2012

Hvem?

spj skriver:

Var til md skanning i onsdags og fik af vide vi venter en sund og rask dreng har en pige på 2 så det bliver rigtig sjovt med en dreng.

Vi er bare helt blanke med hensyn til drengenavne. Jeg kan godt lide malthe, men det kan manden bestemt ikke. Vi synes begge noah kunne være en mulighed, men det ville være dejligt med lidt flere valgmuligheder.

Så piger, kom med jeres forslag. Gider ikke sådan noget som Christian og andre navne mange hedder.

Hvad havde i oppe og vende eller hvad skal jeres hedde?

Jeg ku også rigtig godt lide navnet, Malte.... Det kunne manden bestemt ikke, og vores yngste hedder.... TA DA..... HJALTE

Den ældste på to, hedder Lauge

Anmeld

11. maj 2012

hekran

I min søns børnehave, hvor der kun er 40 børn, er der p.t. 3 Malthe, 4 Noah og 2 William. De navne ville jeg styre udenom. Ikke firdi jeg ikke kan lide dem, men der er bare så mange lige nu. Til gengæld er der ingen Christian

Hvad med noget der ligger mellem moderne og traditionelt...... Andreas, Sebastian, Hjalte, Teodor eller lign?

Vores drenge hedder Andrias og Kristoffer, men vi havde også Johannes og Aleksander oppe at vende.

Anmeld

11. maj 2012

BettyBoop

spj skriver:

Max er også et fint navn, det hedder mine svigerforældres hund bare, så det ville være lidt mærkeligt.

Birk kunne faktisk godt være en mulighed.

Det ville jo være oplagt med en Tommy da vi har en Annika

Det bliver sjovt at se forskellen på piger og drenge.

Gud ja, jeg har egentlig godt lagt mærke til at Max også er sådan et klassisk hundenavn, hahaha 

Hvor er Annika bare et fedt navn egentlig! Kunne være lidt sødt med Tommy. Det er også et forholdsvis tidløst navn når man tænker over det, selvom det ikke er på top 10 lige pt. Vores hedder Max og Mille (det er der vist en bogserie, der også hedder)  Jeg synes ikke der er noget galt i at være lidt 'gimmicky' når man navngiver sine børn... så længe det ikke er Hans og Grete, hahhaha :p

Anmeld

11. maj 2012

spj

Hvem? skriver:

Jeg ku også rigtig godt lide navnet, Malte.... Det kunne manden bestemt ikke, og vores yngste hedder.... TA DA..... HJALTE

Den ældste på to, hedder Lauge

Hjalte er også rigtig fint. Det får jeg bare aldrig manden med på.

Synes godt nok det er svært her anden gang.

Anmeld

11. maj 2012

henh01

Vi har en Noam herhjemme.

Anmeld

11. maj 2012

Hvem?

Marita skriver:

I min søns børnehave, hvor der kun er 40 børn, er der p.t. 3 Malthe, 4 Noah og 2 William. De navne ville jeg styre udenom. Ikke firdi jeg ikke kan lide dem, men der er bare så mange lige nu. Til gengæld er der ingen Christian

Hvad med noget der ligger mellem moderne og traditionelt...... Andreas, Sebastian, Hjalte, Teodor eller lign?

Vores drenge hedder Andrias og Kristoffer, men vi havde også Johannes og Aleksander oppe at vende.

JUBIIII, en anden der nævner navnet, Hjalte

Anmeld

11. maj 2012

spj

BettyBoop skriver:

Gud ja, jeg har egentlig godt lagt mærke til at Max også er sådan et klassisk hundenavn, hahaha 

Hvor er Annika bare et fedt navn egentlig! Kunne være lidt sødt med Tommy. Det er også et forholdsvis tidløst navn når man tænker over det, selvom det ikke er på top 10 lige pt. Vores hedder Max og Mille (det er der vist en bogserie, der også hedder)  Jeg synes ikke der er noget galt i at være lidt 'gimmicky' når man navngiver sine børn... så længe det ikke er Hans og Grete, hahhaha :p

Synes faktisk ikke jeg har hørt det til hunde før. Det var fordi den hed pax da de fik den, men det synes de ikke den kunne hedde også starter de selv og alle børnene med M og den tidligere hund hed molly. Så var den her jo også nødt til at hedde noget med M.

Ja, det kunne være lidt sjovt. Men jeg synes bare ikke at Tommy er pænt.

Max og mille er også rigtig sødt og passer godt sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.