Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: uhhh skal du GIFTES ? Jamen tillykke med det da hvor stort Baby og giftes på 1 år ..wow Okay.. Ja man kan vel også vokse for meget? 27 så er du da også godt deroppe af efterhånden så der ikke noget at sige til princessen fylder lidt
uhhh skal du GIFTES ? Jamen tillykke med det da hvor stort Baby og giftes på 1 år ..wow
Okay.. Ja man kan vel også vokse for meget? 27 så er du da også godt deroppe af efterhånden så der ikke noget at sige til princessen fylder lidt
ja... vi skal giftes når jeg er i uge 33+4
vi havde jo planlagt bryllup til d. 4 august i år... da vi ik regnede med at kunne selv og skulle i behandling i starten af 2012... men vupti havde jeg termin 7. august... så måtte lige ændre lidt i planerne
så 2012 er vores år og ihhh hvor jeg glæder mig... har lie fået besked om at jeg kan hente vielses ringene i dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: ja... vi skal giftes når jeg er i uge 33+4 vi havde jo planlagt bryllup til d. 4 august i år... da vi ik regnede med at kunne selv og skulle i behandling i starten af 2012... men vupti havde jeg termin 7. august... så måtte lige ændre lidt i planerne så 2012 er vores år og ihhh hvor jeg glæder mig... har lie fået besked om at jeg kan hente vielses ringene i dag
ej hvor er det godt Ja det må være jeres År! Hip hip Hurra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128