Det der med gravide maver ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Kay

Camillos skriver:

Ja det er nemlig .. det aller nemmeste ville være at man kunne sætte en konstant scanner på maven og se bebs har det godt hele tiden ..  Århh.. nu synes jeg efterhånden der er længe til min Md scanning!

ja... det ville være smart.... når du begynder at mærke den så er du ik så urolig længere  du får ingen ekstra scanninger før md??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

lio

Camillos skriver:

Okay .. .. så kan jeg være heldig der ikke går så lang tid endnu

Anmeld

11. maj 2012

Camillos

Kay skriver:

ja... det ville være smart.... når du begynder at mærke den så er du ik så urolig længere  du får ingen ekstra scanninger før md??

hehe jo jeg var til scanning 15+6 det jo ikke længe siden ... men 

synes det føles som 100 år.. mest fordi hun ikke rigtig kunne få et ordentligt mål på mit barn der.. hun fik der kun til 10,8 cm deromkring . og det er jo ikke skide meget.. men hun sagde det lå lidt dumt. Men ellers så alt fint ud.. Så tænker hele tiden på om den er for lille nu , eller om den bare har ligget dumt.. ? 

bekymringer synes jeg der er nok af.. 

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Camillos skriver:

hehe jo jeg var til scanning 15+6 det jo ikke længe siden ... men 

synes det føles som 100 år.. mest fordi hun ikke rigtig kunne få et ordentligt mål på mit barn der.. hun fik der kun til 10,8 cm deromkring . og det er jo ikke skide meget.. men hun sagde det lå lidt dumt. Men ellers så alt fint ud.. Så tænker hele tiden på om den er for lille nu , eller om den bare har ligget dumt.. ? 

bekymringer synes jeg der er nok af.. 

da viv var til NF måtte hun måle rigtig mange gange og fik vit forskellige mål for vores lille pige ville ikke ligge stille... og til MD lå hun helt foldet sammen... med benene bøjet op så tørene rørte næsetippen og der måtte jeg op og gå lidt for at hun rykkede sig så hun kunne blive målt... så det kan sagtens være hun har ligget dumt

Anmeld

11. maj 2012

Camillos

Kay skriver:

da viv var til NF måtte hun måle rigtig mange gange og fik vit forskellige mål for vores lille pige ville ikke ligge stille... og til MD lå hun helt foldet sammen... med benene bøjet op så tørene rørte næsetippen og der måtte jeg op og gå lidt for at hun rykkede sig så hun kunne blive målt... så det kan sagtens være hun har ligget dumt

Okay det undrede mig bare hun ikke gjorde mere ved det ? forstå mig ret.. det var jo også bare en kontrol scanning for at se om der stadigvæk var liv og glade dage derinde og der var der skam.. Så det er nok derfor det ikke har været nødvendigt at måle ..

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Camillos skriver:

Okay det undrede mig bare hun ikke gjorde mere ved det ? forstå mig ret.. det var jo også bare en kontrol scanning for at se om der stadigvæk var liv og glade dage derinde og der var der skam.. Så det er nok derfor det ikke har været nødvendigt at måle ..

ja.... til MD er målene vigtige... så derfor gør de mere ved det... så tror ik du skal frygte noget... hvis de har den mindste smule mistanke om der er noget galt så skal de nok gennem tjekke det

Anmeld

11. maj 2012

Camillos

Kay skriver:

ja.... til MD er målene vigtige... så derfor gør de mere ved det... så tror ik du skal frygte noget... hvis de har den mindste smule mistanke om der er noget galt så skal de nok gennem tjekke det

Jae .. det håber jeg hehe .. nu er der 3 uger til md .. Puha ... de må meget gerne gå stærkt.. Og du har det ellers god og vokser derud af ? hvor langt er du egentlig henne nu ? 

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Camillos skriver:

Jae .. det håber jeg hehe .. nu er der 3 uger til md .. Puha ... de må meget gerne gå stærkt.. Og du har det ellers god og vokser derud af ? hvor langt er du egentlig henne nu ? 

ja det føltes som en evighed at vente på md

jeg er 27+3 i dag og vokser som jeg ved ik hvad... håber snart maven holder en lille pause... ellers er jeg sgu nervøs for om brudekjolen passer om en måneds tid  men butikken har lovet at så finder vi ud af det... så håber det går...

bækkenet er stadig noget møg... men havde heller ik forventet andet

Anmeld

11. maj 2012

Masig

Camillos skriver:

Så ingen bekymringer herfra. .

Nej det er der vist ingen grund til

Anmeld

11. maj 2012

Camillos

Kay skriver:

ja det føltes som en evighed at vente på md

jeg er 27+3 i dag og vokser som jeg ved ik hvad... håber snart maven holder en lille pause... ellers er jeg sgu nervøs for om brudekjolen passer om en måneds tid  men butikken har lovet at så finder vi ud af det... så håber det går...

bækkenet er stadig noget møg... men havde heller ik forventet andet

uhhh skal du GIFTES ? Jamen tillykke med det da hvor stort Baby og giftes på 1 år ..wow  

Okay.. Ja man kan vel også vokse for meget? 27 så er du da også  godt deroppe af efterhånden så der ikke noget at sige til princessen fylder lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.