Plukveer og motion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

LR85

Masig skriver:

Hehe og så nyd nattesøvnen, du får nok ikke meget af den efter fødslen

nej og i morgen kl 06.14 vågner min søn på 2 år. Så må vist hellere komme i seng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Masig

LR85 skriver:

nej og i morgen kl 06.14 vågner min søn på 2 år. Så må vist hellere komme i seng.

Ja så er det vist på tide.. Så sørg også lige for at få ham i DP/vuggestue inden fødslen.... Ja det må jo gerne være lidt praktisk alt sammen også hehe...

Anmeld

10. maj 2012

Faith

Jeg ville ikke turde dyrke den mindste form for motion hvis det er så slemt som du beskriver

I min første graviditet led jeg af meget slemme plukveer fra uge 16 til fødslen i uge 33+3. I uge 26 fik jeg reelle veer og røg med ambulance til Skejby fordi de var bange for at jeg fødte. Det gjorde jeg heldigvis ikke, men har fået den største respekt for plukveer!

Anmeld

10. maj 2012

LR85

Masig skriver:

Ja så er det vist på tide.. Så sørg også lige for at få ham i DP/vuggestue inden fødslen.... Ja det må jo gerne være lidt praktisk alt sammen også hehe...

han kommer i vuggestue umiddelbart hver dag fra 9-15.

Så kender han hans hverdag, og så kan jeg nå a få en lur også, og alle de praktiske ting 

Anmeld

10. maj 2012

Masig

LR85 skriver:

han kommer i vuggestue umiddelbart hver dag fra 9-15.

Så kender han hans hverdag, og så kan jeg nå a få en lur også, og alle de praktiske ting 

Armen det er jo smart alt sammen.. Godt planlagt hehe..

Anmeld

10. maj 2012

Masig

Faith skriver:

Jeg ville ikke turde dyrke den mindste form for motion hvis det er så slemt som du beskriver

I min første graviditet led jeg af meget slemme plukveer fra uge 16 til fødslen i uge 33+3. I uge 26 fik jeg reelle veer og røg med ambulance til Skejby fordi de var bange for at jeg fødte. Det gjorde jeg heldigvis ikke, men har fået den største respekt for plukveer!

Det lyder ikke rart... Var alligevel også tidligt du fødte, var det pga plukveerne?

Som sagt så er jeg virkelig i tvivl, for det er jo heller ikke sundt bare at ligge og dase hele dagen... Synes det er sådan lidt modstridende oplysninger man får mht hvordan man skal gøre.... Men nu snakker jeg som sagt med JM i morgen og så tror jeg lige jeg tager den lidt med ro den næste uges tid og så kan jeg jo snakke med JM til konsultation om en uge, om hvorvidt det er blevet bedre eller ej...

Anmeld

13. maj 2012

SukkerDronning

Masig skriver:

Uh sådan en fødsel vil jeg da også gerne have.... Jeg synes dog det er svært at vurdere om det er sundt eller skidt med alle de der plukveer... Men nu må vi se hvad JM siger til det i morgen...

Det kan jeg godt forstå, det er også svært at vurdere.Jeg var også meget i tvivl.

Syntes bare, at det er så sjællendt, at man høre om kvinder, der er gået fortidelig i fødsel grundet mange plukkeveer

Hvad sagde jordemoderen?

Anmeld

13. maj 2012

Masig

SukkerDronning skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er også svært at vurdere.Jeg var også meget i tvivl.

Syntes bare, at det er så sjællendt, at man høre om kvinder, der er gået fortidelig i fødsel grundet mange plukkeveer

Hvad sagde jordemoderen?

JM sagde at jeg skulle gå nogle kortere ture istedet for den lange på en time hver dag, jeg skulle huske at lægge mig og hvile så snart jeg kunne mærke plukveerne (fx ved rengøring) og så skulle jeg tage til lægen og blive testet for blærebetændelse, da det også kan give plukveer, så det skal jeg have tjekket i morgen...

Ellers mente hun ikke at det var farligt sådan som jeg havde det, men at jeg selvfølgelig skulle passe på og prøve at mindske plukveerne lidt vha motion af kortere varighed samt mere hvile når jeg kunne mærke de kom... Så skulle alt gerne gå fint....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.