Plukveer og motion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Masig

Sophie.Hammershøy skriver:

Har det på præcis samme måde!! Og jeg er nu blevet doven uden at ville det

Ja og det er jo heller ikke særlig fedt.... Vil jo virkelig gerne holde mig lidt i form, også taget fødslen i betragtning, de siger jo den går lidt nemmere hvis man er i form... Men nytter jo heller ikke hvis den går igang alt for tidligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

LR85

Masig skriver:

Nej jeg er jo nemlig bare slet ikke langt nok til at det må sætte noget igang... Også derfor jeg er ldit nervøs og i tvivl om hvor alvorligt jeg skal tage dem....

Hvis jeg får dem ved rengøring eller madlavning stopper jeg som regel også og lægger mig et øjeblik til de er væk igen, men det er jo svært når man er ude at gå.... Og synes ellers jeg går meget langsomt...

Hehe kan være du skal gøre lidt mere rent så, så fødslen så småt begynder

hahah, ja det burde jeg faktisk.

Ved ikke helt om det overhoved ville hjælpe.

Jeg synes du skal snakke med din jordemoder snarest og tage den lidt med ro indtil da. i skal nødigt have et barn ud for tidligt, hvis man kan undgå det.

Anmeld

10. maj 2012

Masig

LR85 skriver:

hahah, ja det burde jeg faktisk.

Ved ikke helt om det overhoved ville hjælpe.

Jeg synes du skal snakke med din jordemoder snarest og tage den lidt med ro indtil da. i skal nødigt have et barn ud for tidligt, hvis man kan undgå det.

Ved jeg heller ikke, der er jo så mange historier om hvad man kan gøre for at sætte fødslen igang, men jeg tror næppe det virker hver gang Men det er vel et forsøg værd... Her har vi aftalt at dyrke en masse sex når jeg når uge 39, bare i et forsøg på ikke at gå over tid haha.... (og tror også kæresten ville synes det var helt fint, nok ikke sikkert jeg har samme holdning til den tid )

Min JM har faktisk tlf-tid i morgen så kunne da måske lige give hende et kald, selvom det virker lidt dumt en uge inden jeg skal derned...

Anmeld

10. maj 2012

Isaac's mor

Masig skriver:

Ja og det er jo heller ikke særlig fedt.... Vil jo virkelig gerne holde mig lidt i form, også taget fødslen i betragtning, de siger jo den går lidt nemmere hvis man er i form... Men nytter jo heller ikke hvis den går igang alt for tidligt...

Nej eller at det gør ondt hver eneste gang man bevæger sig, man blir sgu træt af det og har hørt plukveer ikk må gøre alt for ondt, så har været lidt bange for det faktisk :/

Anmeld

10. maj 2012

LR85

Masig skriver:

Ved jeg heller ikke, der er jo så mange historier om hvad man kan gøre for at sætte fødslen igang, men jeg tror næppe det virker hver gang Men det er vel et forsøg værd... Her har vi aftalt at dyrke en masse sex når jeg når uge 39, bare i et forsøg på ikke at gå over tid haha.... (og tror også kæresten ville synes det var helt fint, nok ikke sikkert jeg har samme holdning til den tid )

Min JM har faktisk tlf-tid i morgen så kunne da måske lige give hende et kald, selvom det virker lidt dumt en uge inden jeg skal derned...

hahaha, allerede nu synes jeg a det der med sex, det er simpelthen for mærkeligt og ret svært og der er bare kommet alt for meget moderinstinkt over mig til a kunne tænke frækt om min krop...

Jeg er spændt på om man får det der redde-bygge ting lige inden, hvos man netop skal rydde op og gøre hovedrent.

Nå men ja. Synes du skal ringe i morgen. det skader ikke og så kan i snakke mere om det når du skal ses med jordemoderen.

Anmeld

10. maj 2012

Masig

Nej eller at det gør ondt hver eneste gang man bevæger sig, man blir sgu træt af det og har hørt plukveer ikk må gøre alt for ondt, så har været lidt bange for det faktisk :/

Nej det er vist ikke godt hvis de gør ondt.. Mine gør ikke som sådan ondt, men de strammer rigtig meget, så det er faktisk svært at vurdere om de gør lidt ondt eller om de bare strammer synes jeg... For som sagt, nogle gange er jeg nødt til sådan at krumme mig helt sammen fordi de bare er så ubehagelige at jeg ikke kan holde mig oprejst....

Anmeld

10. maj 2012

Masig

LR85 skriver:

hahaha, allerede nu synes jeg a det der med sex, det er simpelthen for mærkeligt og ret svært og der er bare kommet alt for meget moderinstinkt over mig til a kunne tænke frækt om min krop...

Jeg er spændt på om man får det der redde-bygge ting lige inden, hvos man netop skal rydde op og gøre hovedrent.

Nå men ja. Synes du skal ringe i morgen. det skader ikke og så kan i snakke mere om det når du skal ses med jordemoderen.

Jeg er total anti-sex i øjeblikket, fordi jeg bare føler mig virkelig tyk og fed og ulækker og på ingen måde særlig sexet... Derfor jeg også tænker at jeg nok ikke er så meget for det sådan lgie en uge inden terminen hehe... Men så må jeg jo gøre rent og gå lange ture med hunden istedet...

Ja nu snakkede jeg lige med kæresten om det og han synes bestemt også jeg skal ringe til JM i morgen så det gør jeg lige for en sikkerheds skyld...

Anmeld

10. maj 2012

LR85

ja gør det.

Og super meget held og lykke og håber du holder baby inde nogen uger endnu i hvert fald

Anmeld

10. maj 2012

Isaac's mor

Masig skriver:

Nej det er vist ikke godt hvis de gør ondt.. Mine gør ikke som sådan ondt, men de strammer rigtig meget, så det er faktisk svært at vurdere om de gør lidt ondt eller om de bare strammer synes jeg... For som sagt, nogle gange er jeg nødt til sådan at krumme mig helt sammen fordi de bare er så ubehagelige at jeg ikke kan holde mig oprejst....

Ja det samme her, men mine gør så rigtig ondt, det er lidt ligesom et grumt sidestik bare på siderne af maven, virkelig æv :/

Anmeld

10. maj 2012

Masig

Ja det samme her, men mine gør så rigtig ondt, det er lidt ligesom et grumt sidestik bare på siderne af maven, virkelig æv :/

Ok så slemme er mine ikke.. Jeg kan godt i forbindelse med dem, altså når jeg har haft mange eller haft dem længe, få nogle små jag i maven.... det er måske heller ikke så smart, og så har jeg jo også de der lette mens lignende smerter nu, så kan da godt tænkes jeg måske skulle tage den lidt med ro...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.