Plukveer og motion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Masig

LR85 skriver:

ja gør det.

Og super meget held og lykke og håber du holder baby inde nogen uger endnu i hvert fald

Mange tak... Ja han må gerne lige blive derinde i hvert fald 9-10 uger endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Masig

LR85 skriver:

ja gør det.

Og super meget held og lykke og håber du holder baby inde nogen uger endnu i hvert fald

Og så jeg for at du går igang inden for de næste par uger

Anmeld

10. maj 2012

LR85

Masig skriver:

Og så jeg for at du går igang inden for de næste par uger

jaaa, 1000 tak. det håber jeg også (faktisk gerne om 5 min)

Anmeld

10. maj 2012

Isaac's mor

Masig skriver:

Ok så slemme er mine ikke.. Jeg kan godt i forbindelse med dem, altså når jeg har haft mange eller haft dem længe, få nogle små jag i maven.... det er måske heller ikke så smart, og så har jeg jo også de der lette mens lignende smerter nu, så kan da godt tænkes jeg måske skulle tage den lidt med ro...

Det blir du nok nød til desværre.. Det SUCKS! Men altså, det jo bedst for dig og bebs og det er jo ikk for evigt! Det skal jeg minde mig selv om konstant hver eneste dag for ikk at blive sindsyg

Anmeld

10. maj 2012

SukkerDronning

Jeg havde det på præcis samme måde som dig. Min fødsel var dejlig nem 3 1/2 time fra første ve og kun 10 minutters pres. Så jeg syntes at du skal nyde, at din krop gør et godt forarbejde for dig

Jeg tror at det er sjællendt at det er farligt, der er bare nogle der får mange plukkeveer og i min optik er det bare et sundhedstegn. Hvis det bliver decideret ubehageligt, skal du selvfølgelig ikke presse dig selv. MEN jeg ved altså ingen ting om det, andet end mine egne erfaringer

Anmeld

10. maj 2012

Masig

LR85 skriver:

jaaa, 1000 tak. det håber jeg også (faktisk gerne om 5 min)

Hehe ej få lige natten med og så kan den gå igang i morgen... Så er du frisk og udhvilet

Anmeld

10. maj 2012

Masig

Sophie.Hammershøy skriver:

Det blir du nok nød til desværre.. Det SUCKS! Men altså, det jo bedst for dig og bebs og det er jo ikk for evigt! Det skal jeg minde mig selv om konstant hver eneste dag for ikk at blive sindsyg

Ja jeg må jo bare lgie bide det i mig de sidste par måneder....

Anmeld

10. maj 2012

LR85

Masig skriver:

Hehe ej få lige natten med og så kan den gå igang i morgen... Så er du frisk og udhvilet

tak, hvor er du betænksom

Anmeld

10. maj 2012

Masig

SukkerDronning skriver:

Jeg havde det på præcis samme måde som dig. Min fødsel var dejlig nem 3 1/2 time fra første ve og kun 10 minutters pres. Så jeg syntes at du skal nyde, at din krop gør et godt forarbejde for dig

Jeg tror at det er sjællendt at det er farligt, der er bare nogle der får mange plukkeveer og i min optik er det bare et sundhedstegn. Hvis det bliver decideret ubehageligt, skal du selvfølgelig ikke presse dig selv. MEN jeg ved altså ingen ting om det, andet end mine egne erfaringer

Uh sådan en fødsel vil jeg da også gerne have.... Jeg synes dog det er svært at vurdere om det er sundt eller skidt med alle de der plukveer... Men nu må vi se hvad JM siger til det i morgen...

Anmeld

10. maj 2012

Masig

LR85 skriver:

tak, hvor er du betænksom

Hehe og så nyd nattesøvnen, du får nok ikke meget af den efter fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.