Det skulle jo være så sundt med motion under graviditeten... Og plukveer er normalt, men man må ikke få for mange...
Nu er jeg så i den situation at jeg har konstante plukveer når går tur med hunden eller cykler.... Er det så godt eller skidt at dyrke motion? Jeg går ca en time med hunden hver dag, og har mere eller mindre konstante plukveer i den time, nogle gange så slemt at jeg må bukke mig sammen eller sætte mig på hug for at lindre dem.... Ikke at de gør decideret ondt, men de strammer virkelig meget!!
Hvad mener I? Skal jeg fortsætte med motion eller skal jeg lade være? skal jeg gå kortere men flere ture? Altså er det bedre at have plukveer i 15-20 min ad gangen flere gange om dagen eller en time ad gangen én gang om dagen?
Har desuden også fået lidt milde mens smerter her den sidste uges tid. Ved ikke om det er normalt (er 27+3) eller om det også kan have forbindelse med alle plukveerne... Får generelt en del plukveer i løbet af dagen, også selvom jeg bare ligger på sofaen.... Der skal bare intet til...
Skal til JM om en uge, så vil lige snakke med hende om det, men ville lige spørge om der var nogle herinde der havde erfaring med plukveer ved motion... Vil jo helst ikke undvære motionen, da jeg godt kan mærke at kroppen har brug for at holde sig i nogenlunde form...
Anmeld