Jeg er uddannet pædagog og blev gravid - jeg måtte gå fra midt under en DKK eksamen da jeg pludselig ikke kunne gå - et par dage før den mundtlige eksamen.. Så da Elias fyldte 7 mrd startede han i dp og jeg skulle tilbage og have det sidste semester op til DKK eksamen 
Jeg personligt vil aldrig anbefale nogen at blive gravide under uddannelse. Vi havde talt om at forsøge efter uddannelsen, men blev det så 2 år "for tidligt"
(Nej jeg fortryder ikke.) Men syntes ikke det hang sammen for mit vedkommende. Syntes d var svært at være både studerende og mor. Og vi fik da et meget "nemt" barn, bare lige for at bruge den betegnelse. Jeg tænker bare at havde han haft kolik eller anden sygdomsforløb, født for tidligt eller andre komplikationer havde jeg ikke magten begge opgaver.
Men det skal siges at 5-6 af mine medstuderende på det sidste hold var gravide da vi nåede til bachelor og på mit første hold havde vi 3-4 gravide - hvor een af dem gik op til bachelor og fødte dagen efter.
Jeg ved seminariet anbefaler det fra begyndelsen, det gjorde de ihvertfald i Jelling i 2007.
Nu ved jeg det ikke...
Anmeld