hus køb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2009

Miamaja

starsofheaven skriver:

hey alle sammen

Mn kæreste og je vil gern købe hus og vi har funde et.. prøv lige t se det.. grunden til vi gerne vil ha dette hus er fordi det ligger fuldstændigt centralt, plus vi har en lukket have, at der erto børneværelser, gerage og ja så ligger det midt i centrum og der er 100 meter til torvet Hvad sys i? er det dumt? godt? Vi vil selvfølgelig lave nogle ting om!
http://www.john-ole.dk/start.aspx?Id=370&AutoID=29074

virkelig et dejligt hus med masser af potentiale synes jeg. dejligt lyst og og velholdt og saa er jeg vild med det buede indgange til stuer.

tillykke med huset hvis I kober.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

Englebisse

starsofheaven skriver:

Vi ved godt huset er for dyrt og vi vil presse dem, og lykkeds det ikke skal det ikke være det! så enkelt er det. mht huset har vi alle hver vores mening. Vi sys personligt det ligger godt og det ligger et roligt sted, at der køre biler på p pladsen er altså ik et stort proble men det sys mange skkert...

Men nu beder du jo også om folks mening og råd ;-)

Anmeld

20. april 2009

starsofheaven

Englebisse skriver:

Men nu beder du jo også om folks mening og råd ;-)

ja det gør ejg nemlig, og det er rart at i gør det, men alle behøver jo ik skrive at jeg skal presse prisen.. det ved ejg gdot og har jo forstået det

Anmeld

28. april 2009

starsofheaven

hej
vi har været i banken og kan pt låne 600000 til hus, det får vi så ik noget hus af uden der skla laves for det dobbelte. Jeg er uddanet til februar 2010 og der kan vi så låne 1,8 mil. Så vi venter det halve år og alle huse er droppet nu dem vi har kigget på, vi vil hellere kigge når tiden nærmer sig! Detvar lige nyt herfra

Anmeld

28. april 2009

Miamaja

starsofheaven skriver:

hej
vi har været i banken og kan pt låne 600000 til hus, det får vi så ik noget hus af uden der skla laves for det dobbelte. Jeg er uddanet til februar 2010 og der kan vi så låne 1,8 mil. Så vi venter det halve år og alle huse er droppet nu dem vi har kigget på, vi vil hellere kigge når tiden nærmer sig! Detvar lige nyt herfra

et godt tip. kob ikke hvis du er i tvivl. naar tiden er inde og huset er det rette, saa VED du det instinktivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.