nu kiggede jeg lige billederne, og prisen....har i været ude at se huset?
i skal være opmærksomme på de skråvægge som er, hvis nogen af jer er ret høje er det en god ide lige at tjekke at man sidder godt på toilettet.
Har i tænkt over at toilettet ligger på 1 sal (så vidt jeg kan se ud af billederne.)
altså, hvad jeg ville kigge efter er jo heller ikke altid det samme som andre kigger efter, men det er nu nok alligevel ting man skal holde øje med.
Men efter at have set billederne vil jeg nok sige at det er en lækker have...dog lidt for dyrt.
jeg bor pænt centralt, kan gå til aalborg herfra, har stationen i baghaven, samt en nettobutik, tøjbutik, fastfoodbutik, og blomsterbutik også lige bag min have, vi har 1 km ca til skolen, og kan faktisk kigge til fjorden, desuden har vi en tankstation lige på den anden side af vejen. Vi har kæmpe have (kæmpe for mig ihvertfald) har et grundareal på 350 ca. og har 175 m2 ca i huset, desuden har vi stor garage, udestue og værksted, og vi har en huspris på 1,1 mill.
Tror lige du skal tjekke op på prisen igen, der er en grund til det har været til salt så lang tid...!
Anmeld