hus køb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2009

Loggidut

nu kiggede jeg lige billederne, og prisen....har i været ude at se huset?

i skal være opmærksomme på de skråvægge som er, hvis nogen af jer er ret høje er det en god ide lige at tjekke at man sidder godt på toilettet.
Har i tænkt over at toilettet ligger på 1 sal (så vidt jeg kan se ud af billederne.)

altså, hvad jeg ville kigge efter er jo heller ikke altid det samme som andre kigger efter, men det er nu nok alligevel ting man skal holde øje med.

Men efter at have set billederne vil jeg nok sige at det er en lækker have...dog lidt for dyrt.

jeg bor pænt centralt, kan gå til aalborg herfra, har stationen i baghaven, samt en nettobutik, tøjbutik, fastfoodbutik, og blomsterbutik også lige bag min have, vi har 1 km ca til skolen, og kan faktisk kigge til fjorden, desuden har vi en tankstation lige på den anden side af vejen. Vi har kæmpe have (kæmpe for mig ihvertfald) har et grundareal på 350 ca. og har 175 m2 ca i huset, desuden har vi stor garage, udestue og værksted, og vi har en huspris på 1,1 mill.

Tror lige du skal tjekke op på prisen igen, der er en grund til det har været til salt så lang tid...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

Loggidut

og hov...kan lige se toilettet ligger i stuen, men under trappen...kan din mand stå op og tisse der?

Anmeld

19. april 2009

Katjaro

I forhold til beliggenheden har jeg ingen idé, kender overhoved ikke området.
Men huset har da en okay fin planløsning.

Og man kan komme langt ved skifte greb ud på skabe og så en klat maling

Og så synes jeg det er så sjovt når nogen siger det er for dyrt.... hold op jeg ville være glad hvis jeg kunne købe det hus til den pris hvor jeg bor

Hilsen Katja

Anmeld

20. april 2009

starsofheaven

Vi vil ikke se på huiset før vi ved noget fra banken. jeg skal op i abnken idag med alle papirene. mht til det med trappen og toilet havde jg ikke lige bemærket.. så det er da et godt spørgsmål.

Mht haven.. så sys jeg den er hyggelig, måske er den ikke helt vild stor men den er der og så er den lukket.. så ungerne kan ikke løbe uid og folk kan ik glo ind og det passer mig helt fint! Desuden ligger det på et hjørne med igang til stor p plads og der køre biler langsomt. og på vejen er der ignen trafik da vejen føre op til torvet og er blind!

Anmeld

20. april 2009

Cris

Hov! det er først nu jeg læser, at huset har været til salg i 2 år, så kan du tro, at du skal presse prisen ned! Hvis I er glade for det, så må I prøve at handle. Der er så mange muligheder og vi er så forskellige (nogle vil bo stort, nogle vil bo småt, nogle vil bo ude på landet, nogle vil bå tættere på byen, nogle leder efter rækkehus, nogle efter villa, jeg er mest til lejlighed...) Så når du kommer ind i et hus og får i maven den der "yes!" fornemmelse, så er det rigtige sted at bo :-)

Anmeld

20. april 2009

starsofheaven

Cris skriver:

Hov! det er først nu jeg læser, at huset har været til salg i 2 år, så kan du tro, at du skal presse prisen ned! Hvis I er glade for det, så må I prøve at handle. Der er så mange muligheder og vi er så forskellige (nogle vil bo stort, nogle vil bo småt, nogle vil bo ude på landet, nogle vil bå tættere på byen, nogle leder efter rækkehus, nogle efter villa, jeg er mest til lejlighed...) Så når du kommer ind i et hus og får i maven den der "yes!" fornemmelse, så er det rigtige sted at bo :-)

ja du har ret.. der skal være den rigtige mave fornemmelse. Vi skal i banken på fredag og så må vi se... vi kigger ik på huset indeni før vi har fået afvide fra banken hvad vi kan låne for osv...

Anmeld

20. april 2009

Muffinmus

Huset er lidt dyrt når det er så småt og grunden er så lille...så i skal presse dem lnoget i pris hvis det er. 2 år er rigtigt længe at have det til salg så de burde da sige ja tak.
Hvis i begge har 15.000 kr hver udbetalt og ikke skylder andet så er der sikkert råd til det og bil osv

Anmeld

20. april 2009

KarinaIda

Beliggenhed og ja huset er heller ikke lige min smag.. Men ser da mange muligheder i det.. Men jeg selv ville aldrig kunne finde på og tage sådan et hus, der ligger så dumt efter min mening!! Og kan ikke lide den måde haven er på... Men igen som mange andre siger, det er jo smag og behag...

Men pas på I ikke sætter jer for hårdt, I skal jo også have råd til og leve...

Knus Karina

Anmeld

20. april 2009

starsofheaven

Vi ved godt huset er for dyrt og vi vil presse dem, og lykkeds det ikke skal det ikke være det! så enkelt er det. mht huset har vi alle hver vores mening. Vi sys personligt det ligger godt og det ligger et roligt sted, at der køre biler på p pladsen er altså ik et stort proble men det sys mange skkert...

Anmeld

20. april 2009

Kvindemin

starsofheaven skriver:

Vi ved godt huset er for dyrt og vi vil presse dem, og lykkeds det ikke skal det ikke være det! så enkelt er det. mht huset har vi alle hver vores mening. Vi sys personligt det ligger godt og det ligger et roligt sted, at der køre biler på p pladsen er altså ik et stort proble men det sys mange skkert...

Det er da rigtig hyggeligt. Kender ikke stedet
Men var det ikke jer der gik fra hinanden?
Smiler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.