hus køb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2009

Mumto3

Vi har lige købt hus, godt nok i en helt anden prisklasse end det i kigger på, men vi skulle bare blinke med øjene, så røg prisen ned.

Generelt røg der en million af prisen , hvis udgangspunktet lå omkrin de 5.5 mill, så kunne vi få det for 4.5 mill.

De huse der stod til 4.5 mill. kunne vi oftes få fro 3.7mill (altås 800.000kr mindre)

Så et hus der står til 1.5 mill ville jeg byde 1 rund mill. og så holde fast i den pris. Pres dem, sig at I også har kig på andre huse. 'Forlad' forhandlingerne hvis de står fast, så skal de nok blive møre, og vend så tilbage. Sig at det er hvad I kan låne i banken, og at hvis de vil handle så kan det kun blive til den pris. osv. Skulle I så komme til at 1.1 mill så er det vel også iorden.

held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2009

Loggidut

Hvis det er lige det hus i gerne vil ha, så kan det da ikke være helt dumt!
Der er et par ting i skal have med i overvejelserne, kan jeg se, men det har i jo nok haft, men skulle jeg købe det, ville jeg betænke mig ved det er en hjørnegrund, efter hvad jeg kan se altså, d.v.s. at der kommer biler svingende forbi jeres vinduer, og lige forbi gården bag ved, og det er måske ikke så heldigt når man har børn.

men er det drømmehuset, så har i sikkert tænkt over det, det er bare en belastning at skulle leve med blier på hushjørnet de næste mange år!'

held og lykke med det, det ser flot ud!

Anmeld

19. april 2009

starsofheaven

Loggidut skriver:

Hvis det er lige det hus i gerne vil ha, så kan det da ikke være helt dumt!
Der er et par ting i skal have med i overvejelserne, kan jeg se, men det har i jo nok haft, men skulle jeg købe det, ville jeg betænke mig ved det er en hjørnegrund, efter hvad jeg kan se altså, d.v.s. at der kommer biler svingende forbi jeres vinduer, og lige forbi gården bag ved, og det er måske ikke så heldigt når man har børn.

men er det drømmehuset, så har i sikkert tænkt over det, det er bare en belastning at skulle leve med blier på hushjørnet de næste mange år!'

held og lykke med det, det ser flot ud!

Det ligger på et hjørne og på billedet ser man at man kan dreje til vensrte og så kommer man til en stor p plads. køre man lige ud kommer man direkte til byens torv men der kan man ikke køre op så den vej er rolig og blind i øvrigt! vi ser jo bare muligheden for at vi kommer til at bo meget ventralt og har allige el en lille have og gerage.

Anmeld

19. april 2009

Sara.

Jeg synes det ser rigtig hyggeligt ud det hus!!! Der kunne jeg sagtens bo! mht pris osv - det har jeg slet ike forstand på...

Anmeld

19. april 2009

Honningblomst

starsofheaven skriver:

Vi vil selvfølgelig gerne lave en del om på huset osv. Men vi vil gerne bo centralt, vi har sikkert en anden mening når vi først er blevet gamle, så vil man sikkert ud for byen kunne jeg tænke mig. Huset har været til salg i over 2 år og ja prisen er høj så vi vil se om vi kan presse dem ned!

Jamen jeg bor selv centralt og ville aldrig ud på landet...men der er nogle rigtig lækre områder i Nykøbing...ude ved seminariet og oppe ved katedralskolen...lækre villaer...
Men jeg synes nu der er meget trafik dernede altid...parkeringen bruges dagen lang, men det er jo igen hvad man kan leve med og så er der så mørkt derinde...
men held og lykke..
Knus..

Anmeld

19. april 2009

Balderson

Nu kan jeg ikke rigtig sige noget om beliggenheden, for kender ikke stedet..

Men hvis det er det hus i gerne vil have, så skal det da være det...

Men synes det er alt for dyrt.. Så I skal virkelig have prisen ned.. Og hvis den har været til salg i 2 år, så skal der bare presse i pris.. Mega presses.. Husk at have i mente at I gerne vil renovere det til jeres stil...

Her samligner jeg med det hus jeg selv har købt og det har ikke været i dísse krise tider, som alle siger vi har nu... Jeg har 140 km2 fordelt på 2 plan, jeg har 3 børneværelser og 1 soveværelse, udover køkken, stue, spisestue, for-og baggang og badeværelse og ca 1200 km2 stor have til, med helt nye vinduer og døre fra 2007, badeværelse er af nyere tid og nyt køkken og huset er virkelig velholdt.. Jeg gav 400.000 kr mindre end hvad jeres hus er sat til....

Jeg kan godt lide at I får lukket have, så er man fri for at skal tænke over om ungerne løber ud på vejen...

Du må lige fortælle hvordan det går, og hvad I beslutter jer...

Anmeld

19. april 2009

starsofheaven

Balderson skriver:

Nu kan jeg ikke rigtig sige noget om beliggenheden, for kender ikke stedet..

Men hvis det er det hus i gerne vil have, så skal det da være det...

Men synes det er alt for dyrt.. Så I skal virkelig have prisen ned.. Og hvis den har været til salg i 2 år, så skal der bare presse i pris.. Mega presses.. Husk at have i mente at I gerne vil renovere det til jeres stil...

Her samligner jeg med det hus jeg selv har købt og det har ikke været i dísse krise tider, som alle siger vi har nu... Jeg har 140 km2 fordelt på 2 plan, jeg har 3 børneværelser og 1 soveværelse, udover køkken, stue, spisestue, for-og baggang og badeværelse og ca 1200 km2 stor have til, med helt nye vinduer og døre fra 2007, badeværelse er af nyere tid og nyt køkken og huset er virkelig velholdt.. Jeg gav 400.000 kr mindre end hvad jeres hus er sat til....

Jeg kan godt lide at I får lukket have, så er man fri for at skal tænke over om ungerne løber ud på vejen...

Du må lige fortælle hvordan det går, og hvad I beslutter jer...

ja jeg skal nok give besked hvad der sket med hus køb

Anmeld

19. april 2009

starsofheaven

Eva skriver:

Jamen jeg bor selv centralt og ville aldrig ud på landet...men der er nogle rigtig lækre områder i Nykøbing...ude ved seminariet og oppe ved katedralskolen...lækre villaer...
Men jeg synes nu der er meget trafik dernede altid...parkeringen bruges dagen lang, men det er jo igen hvad man kan leve med og så er der så mørkt derinde...
men held og lykke..
Knus..

ja de villaer er også meget lækre men også alt for dyre så skal vi da spare en del år endnu

Anmeld

19. april 2009

Tina2

starsofheaven skriver:

hey alle sammen

Mn kæreste og je vil gern købe hus og vi har funde et.. prøv lige t se det.. grunden til vi gerne vil ha dette hus er fordi det ligger fuldstændigt centralt, plus vi har en lukket have, at der erto børneværelser, gerage og ja så ligger det midt i centrum og der er 100 meter til torvet Hvad sys i? er det dumt? godt? Vi vil selvfølgelig lave nogle ting om!
http://www.john-ole.dk/start.aspx?Id=370&AutoID=29074

Kender ikke lige huspriserne hos jer,. men for mig er det godt nok dyrt!!! Især hvis så meget skal laves om....
Og grundens str.... Aaaaaaaaaalt for lille! Det bli'r I ret trætte af med børn vil jeg sige.....

Anmeld

19. april 2009

Lone Jakobsen

synes sådan noget er utroligt forskelligt.
umiddelbart synes jeg haven er for lille, og beliggenheden er heller ikke lige mig.
men jeg er så også typen der gav 1,3 for et hus på 175m2, i 2 etager, med 5 børneværelser+soveværelse..... derudover har vi 2 toiletter, en stor stue, et mindre køkken og en stor spiseplads.
men for mig er det så også modsat dig... jeg har behov for at det ligger lidt væk fra centrum, og haven er meget vigtig for mig.... så vores grund på 735m2 var lige i det mindste.... men vi har lavet den lidt om så der er plads til børnene.
men igen....smag og behag er utrollig forskellig....og ingen kan sige hvad der er det rigtige for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.