hus køb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.085 visninger
34 svar
0 synes godt om
18. april 2009

starsofheaven

hey alle sammen

Mn kæreste og je vil gern købe hus og vi har funde et.. prøv lige t se det.. grunden til vi gerne vil ha dette hus er fordi det ligger fuldstændigt centralt, plus vi har en lukket have, at der erto børneværelser, gerage og ja så ligger det midt i centrum og der er 100 meter til torvet Hvad sys i? er det dumt? godt? Vi vil selvfølgelig lave nogle ting om!
http://www.john-ole.dk/start.aspx?Id=370&AutoID=29074

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

fam.4xc

det da kun dumt hvis I ik har råd til at ha det hus, men det har I vel styr på... hvis det er plusser for jer at det ligger centralt og hvad du ellers skrev samt det hænger sammen økomonisk er det da bare at springe på

Selve huset er ik lige mig men hver sin stil og ting kan jo ændres som du selv skriver.... men hold da op hvor for man meget hus til den penge i forhold til her i Ballerup

Afstig afsted i banken med jer

Anmeld

18. april 2009

starsofheaven

fam.4xc skriver:

det da kun dumt hvis I ik har råd til at ha det hus, men det har I vel styr på... hvis det er plusser for jer at det ligger centralt og hvad du ellers skrev samt det hænger sammen økomonisk er det da bare at springe på

Selve huset er ik lige mig men hver sin stil og ting kan jo ændres som du selv skriver.... men hold da op hvor for man meget hus til den penge i forhold til her i Ballerup

Afstig afsted i banken med jer

ja viskal i banekn her på mandag. Altså som det ser ud nu er heller ik lige os, vi vil gerne have nye vinduer og dør i og så male huset gråt med hvide vinduer

Anmeld

19. april 2009

Honningblomst

Tja, stilen er ikke lige mig og heller ikke beliggenheden...der er så mange smukke områder og det er ikke et af dem, i min verden-smiler- men smag og behag...
Udove det så er det ALT for dyrt, I skal presse dem rigtig meget og det er jeg sikker på at I kan i disse tider. Men at købe hus er ikke dumt, hvis I har råd til det og ikke det bliver for surt hver måned....at leje synes jeg er dumt, der ryger der bare penge ud af vinduet hver måned.
Knus og held og lykke...Eva, som lejer...griner

Anmeld

19. april 2009

Diana...

Beliggenheder er over hoved ikke mig og bryder mig heller ikke om den måde haven er lukket på men jeg se mange muligheder i selve huset. men igen smag og behag

Hov og jeg synes os det er for dyrt.

Knus Diana som skal til at bygge vores hus færdigt på mandag

Anmeld

19. april 2009

Honningblomst

Husk at regne ud hvad det koster alt det I skal have lavet i det...og igen, pres dem meget, for det hus er dyrt og beliggenheden der er skidt, der er så meget trafik hver evig eneste dag når butikkerne er åbne...men pres pres pres pres...

Anmeld

19. april 2009

Cris

Jeg er mest til at bo i en lejlighed, lige nu gider jeg ikke så meget at passe på haven og huset udvændig... Men jeg synes ikke, at det er dumt, at købe hus. Og alle har forskellige behov og mening, så hvis det er det, I godt kan lige "go for it" Jeg synes ikke, at det er så voldsomt dyrt, men I må prøve, at presse det lidt ned. Det er meget positivt, at der skal ikke laves så meget om, synes jeg. Den er fuldstandig klart til at flytte ind, køkkenet er måske ikke det, jeg ville have valgt til mit hus, men det er klart til at blive brugt og badeværelset er også i orden. Det er altid træls, når man skal lave rigtigt mange ting om, inden man flytter ind. Og når du har dine egne møbler og dine egne ting der inde, det vil også se anderledes ud (jeg bliver tit forvirret, når jeg ser på andre menneskers indretning, for det er ikke altid min smag). Held og lykke med hus jagt!!!

Anmeld

19. april 2009

starsofheaven

Eva skriver:

Tja, stilen er ikke lige mig og heller ikke beliggenheden...der er så mange smukke områder og det er ikke et af dem, i min verden-smiler- men smag og behag...
Udove det så er det ALT for dyrt, I skal presse dem rigtig meget og det er jeg sikker på at I kan i disse tider. Men at købe hus er ikke dumt, hvis I har råd til det og ikke det bliver for surt hver måned....at leje synes jeg er dumt, der ryger der bare penge ud af vinduet hver måned.
Knus og held og lykke...Eva, som lejer...griner

Vi vil selvfølgelig gerne lave en del om på huset osv. Men vi vil gerne bo centralt, vi har sikkert en anden mening når vi først er blevet gamle, så vil man sikkert ud for byen kunne jeg tænke mig. Huset har været til salg i over 2 år og ja prisen er høj så vi vil se om vi kan presse dem ned!

Anmeld

19. april 2009

starsofheaven

Eva skriver:

Husk at regne ud hvad det koster alt det I skal have lavet i det...og igen, pres dem meget, for det hus er dyrt og beliggenheden der er skidt, der er så meget trafik hver evig eneste dag når butikkerne er åbne...men pres pres pres pres...

mht til trafik så er det jo kun om eftermiddagen kan man sige og der er vi alligevel på arbejde/vuggestue, og så er der lige festuge en gang om året! Og ude på selve vejen er der jo i meget trafik den er jo blind og går op til torvet!

Anmeld

19. april 2009

starsofheaven

Cris skriver:

Jeg er mest til at bo i en lejlighed, lige nu gider jeg ikke så meget at passe på haven og huset udvændig... Men jeg synes ikke, at det er dumt, at købe hus. Og alle har forskellige behov og mening, så hvis det er det, I godt kan lige "go for it" Jeg synes ikke, at det er så voldsomt dyrt, men I må prøve, at presse det lidt ned. Det er meget positivt, at der skal ikke laves så meget om, synes jeg. Den er fuldstandig klart til at flytte ind, køkkenet er måske ikke det, jeg ville have valgt til mit hus, men det er klart til at blive brugt og badeværelset er også i orden. Det er altid træls, når man skal lave rigtigt mange ting om, inden man flytter ind. Og når du har dine egne møbler og dine egne ting der inde, det vil også se anderledes ud (jeg bliver tit forvirret, når jeg ser på andre menneskers indretning, for det er ikke altid min smag). Held og lykke med hus jagt!!!

ja det hjælper altid med sine egene møbler og ting og sager. Køkkenet er vi helelr ik vilde med men det er brugbart og så kan det altid blive lavet senere hen. badeværelset er okay sys jeg men igen senere kan man få lavet det om. Og så er der de 3 stue vinduere ud til gaden og dem vil vi også ha skiftet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.