Brokke moren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2009

fam.4xc

DK skriver:

Da Kirstine startede var der en masse bøvl, og jeg brokkede mig ikke. Hvad jeg i dag fortryder. Men så kom alle de udd. gog´er tilbage fra barsel, og pædagogmedarbejderne forsvandt, og nu er det en dejlig dejlig BH uden grund til at brokke sig, heldigvis!!!

Hos os lejer de en bus, når de skal til fødselsdag. Og det er altid på Lilla stue at de fejler noget, så tænker der må være éen forældre der ikke tjekker lus/venter med at aflevere til barnet er raskt eller noget inde hos dem. Kirstine er heldigvis på rød, og det er så sjældent at hun fejler noget. Jeg priser mig lykkelig for at hun ikke er på Lilla, hver anden dag når der er et nyt opslag på døren med at Lilla igen har lus/omgangssyge/lussingesyge/skoldkopper/forkølelsessår/og andre gode sager!! Stakkels stakkels forældre på Lilla!!!

Eller også er de bare super super uheldige på Lilla stue

For børnene leger vel også på tværs af stuerne og sammen udenfor og bruger samme toilet forhold osv hvor smitten kan ske ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

Rasmine

Jeg er nok lidt kendt for at være brokke moren, men kan også godt rose.
Tror det kommer lidt an på hvordan man får sit brok ud.
Jeg tænker selv (som kommende pædagog) at det må da være rart at få noget respons fra forældrene, fremfor de går med de indeni, og måske alligevel har brug for at berette om det trælse til nogen, og så bliver det veninder, som får det indtryk at det er en lortebørnehave.
Og så kører rygterne.

Jeg kalder en spade for en spade, og en skovl for en skovl, og det ved de vist godt i vs/bh'en efterhånden, hellere være brokkemoren, end være den som bliver "trådt på" og glemt, "fordi hun siger jo alligevel aldrig noget.

Anmeld

20. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mebach skriver:

Jeg er nok lidt kendt for at være brokke moren, men kan også godt rose.
Tror det kommer lidt an på hvordan man får sit brok ud.
Jeg tænker selv (som kommende pædagog) at det må da være rart at få noget respons fra forældrene, fremfor de går med de indeni, og måske alligevel har brug for at berette om det trælse til nogen, og så bliver det veninder, som får det indtryk at det er en lortebørnehave.
Og så kører rygterne.

Jeg kalder en spade for en spade, og en skovl for en skovl, og det ved de vist godt i vs/bh'en efterhånden, hellere være brokkemoren, end være den som bliver "trådt på" og glemt, "fordi hun siger jo alligevel aldrig noget.

Jeg mener ABSOLUT også at det er vigtigt at rose, når der er noget at rose over Så det gør jeg også...

Man må aldrig KUN brokke sig.

Anmeld

4. juni 2009

tumle81

Cris skriver:

Det lyder også, som I har brokket jer, om nogle forståelige ting...

Og forresten, jeg ville give en kop til at dele mellem alle 4 eller 5 pædagogarne til at drikke vand hele dagen. Ville de gøre det? Jeg var meget overrarket, da jeg har læst det! Måske skulle man gøre ligesom i nogle andre lande, hvor børn kommer med deres egne drikke flasker og kan blive fyldt efter behov... Så er der heler ikke så meget affald...

I vores bh er der om sommeren opfordring til at børnene selv tager deres drikke dunke med hjemmefra. Det fungerer rigtig godt og der er ingen problemer med det...
Andet end at de nogle gange sjasker med vand på legepladsen *s*

Hvis der virkelig var noget der gik mig på ville jeg nævne det for pædagogerne eller lederen af institutionen. Det er vigtigt med en god dialog mellem forældre og personalet...

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.