Hvorfor tag flere test når den positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

morethanperfect

Nolle skriver:

Jeg synes det kunne være sjovt hvis du nu en dag gjorde ;D 

Neeeeej  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

MorDk

Nolle skriver:

Så du gjorde det begynd a følsen ?

Hvad har du så gjordt med alle de test ?

Ja det gjorde jeg!!! Og nok også fordi det tog noget tid før jeg virkelig fattede at jeg var gravid. HAR haft ønsket om graviditet i MANGE MANGE år  Så da den endelig var der... så NØD jeg synet af hver eneste positive test jeg kunne lave  *Smiler*

Gemte den første test noegt tid men alle andre tests er smidt ud! Tog jo billeder af nogle af dem 

Anmeld

8. maj 2012

Nolle

MorDk skriver:

Ja det gjorde jeg!!! Og nok også fordi det tog noget tid før jeg virkelig fattede at jeg var gravid. HAR haft ønsket om graviditet i MANGE MANGE år  Så da den endelig var der... så NØD jeg synet af hver eneste positive test jeg kunne lave  *Smiler*

Gemte den første test noegt tid men alle andre tests er smidt ud! Tog jo billeder af nogle af dem 

Så var det osse dejliget at der endlig var noget. Men så mange test, det nok noget jeg alrdig helt kommet til at forstå  

Anmeld

8. maj 2012

MortilCilas

Jeg tog tre. Den første om morgenen, men knægtens far mente den var falsk, også tog jeg en om aften for at se om den var positiv og en morgenen efter for at være sikker og der troede han så også på det

Anmeld

8. maj 2012

MorDk

Nolle skriver:

Så var det osse dejliget at der endlig var noget. Men så mange test, det nok noget jeg alrdig helt kommet til at forstå  

Smiler...

Og jeg kan sagtens forstå at du ikke forstår det for det gør jeg 

skam heller ikke selv 

Anmeld

8. maj 2012

Nolle

MortilCilas skriver:

Jeg tog tre. Den første om morgenen, men knægtens far mente den var falsk, også tog jeg en om aften for at se om den var positiv og en morgenen efter for at være sikker og der troede han så også på det

Haha ! .. så det er kærestens skyld

Anmeld

9. maj 2012

MortilCilas

Nolle skriver:

Haha ! .. så det er kærestens skyld

Ja

Anmeld

9. maj 2012

Camilla30

Jeg tog to test - to forskellige - nok fordi jeg gerne ville være HELT sikker, men også fordi det er et skønt lille kick at se de to streger komme til syne på testen, det giver god dopamin   fra et logisk  synspunkt kan jeg godt se, at det er nok at tage blot én test, men graviditet og logik er jo som bekendt ikke altid to helt forenelige størrelser

Anmeld

9. maj 2012

lio

aarhusmor skriver:

1. man tror ikke helt på det

2. stiger hcg eller falder det

3. det bedste shot vises frem

Må jeg spørge om en uddybning til din nr 3??

Anmeld

9. maj 2012

aarhusmor

Laijona Äiti skriver:

Må jeg spørge om en uddybning til din nr 3??

ja selvfølgelig Når man tager 50 billeder som nogen gør, så finder man det billede der er klarest og tydligst og har den pæneste streg og viser det frem.

Personligt har jeg lavet en bog med min søn, hvor jeg viser udviklingen fra den utydelige streg og frem til den mest tydelige jeg fik. Jeg tog uendeligt mange tests, men jeg er også i en særlig situation hvor jeg har mistet uendelig mange gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.