Hvorfor tag flere test når den positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

lio

aarhusmor skriver:

ja selvfølgelig Når man tager 50 billeder som nogen gør, så finder man det billede der er klarest og tydligst og har den pæneste streg og viser det frem.

Personligt har jeg lavet en bog med min søn, hvor jeg viser udviklingen fra den utydelige streg og frem til den mest tydelige jeg fik. Jeg tog uendeligt mange tests, men jeg er også i en særlig situation hvor jeg har mistet uendelig mange gange.

Okay sådan. - Tænkte om det var for at gemme den og vise frem til gæster eller noget i den stil.  (har oplevet at være gæst og få stukket en i hovedet, synes det var ret upassende)

Hvor fint du har lavet din egen bog til din søn med DINE ideer til hvad du vil vise ham, jeg er selv i færd med at skrive graviditets "bog" fra den dag vi smed præventation og regner med at slutte med fødslen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

aarhusmor

Laijona Äiti skriver:

Okay sådan. - Tænkte om det var for at gemme den og vise frem til gæster eller noget i den stil.  (har oplevet at være gæst og få stukket en i hovedet, synes det var ret upassende)

Hvor fint du har lavet din egen bog til din søn med DINE ideer til hvad du vil vise ham, jeg er selv i færd med at skrive graviditets "bog" fra den dag vi smed præventation og regner med at slutte med fødslen.

haha, sådan har jeg aldrig tænkt på det. Men du har nok ret i at det er upassende at stikke sådan en op i hovedet på folk. Men ups, er da selv kommet til det engang, fordi jeg var så glad (for en kort stund)

Ja det er dejligt med sådanne bøger. Min søn er 5 år nu og vi har meget glæde af at jeg laver bøger over hans liv og så får bedsteforældrene også en

Anmeld

9. maj 2012

lio

aarhusmor skriver:

haha, sådan har jeg aldrig tænkt på det. Men du har nok ret i at det er upassende at stikke sådan en op i hovedet på folk. Men ups, er da selv kommet til det engang, fordi jeg var så glad (for en kort stund)

Ja det er dejligt med sådanne bøger. Min søn er 5 år nu og vi har meget glæde af at jeg laver bøger over hans liv og så får bedsteforældrene også en

Kort stund?? tabt?

Man tænker ikke helt klart når man står i en ovenud lykkelig situation.

Sødt du har tænkt på bedsterne, ved min sviger ville sætte pris på det så det burde jeg tage til eftertanke.

Anmeld

9. maj 2012

aarhusmor

Laijona Äiti skriver:

Kort stund?? tabt?

Man tænker ikke helt klart når man står i en ovenud lykkelig situation.

Sødt du har tænkt på bedsterne, ved min sviger ville sætte pris på det så det burde jeg tage til eftertanke.

Ja, jeg har som sagt tabt rigtigt mange. Så glæden er altid kort, pånær een gang

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.