Min anonyme bryllupstråd ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Loa

Iiiiiiiiih spændende!!!! Håber i får en fantastisk dag....

Glæder mig til at læse søndag (du har bare at skrive allerede søndag ) hvem du er  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det bliver da sååå spænde det er jo imorgen JUBIII bliver så spænde at se hvem du er og en masse billeder

Jep! Håber bare vejret bliver bedre end idag hehe... Ellers går det nok....

Min kommende mand vil ikke vises herinde, men så må jeg censurere ham Det er min pap-far der tager billeder, så det kan være der går lidt før jeg har billederne klar.

Anmeld

6. juli 2012

B&J

Anonym skriver:

Min kommende mand vil ikke vises herinde, men så må jeg censurere ham Det er min pap-far der tager billeder, så det kan være der går lidt før jeg har billederne klar.

jamen så må ansigtet på ham få en sort streg så man ikke kan se hvem han er... så må han skynde sig for jeg glæder mig vildt til at se hvem du er og billeder.... og ja håber vejret bliver godt for vi her heldig her i hjørring her regner der slet ikke inu

Anmeld

6. juli 2012

Loa

Anonym skriver:

Kan du så ikke bare oprette en ikke-anonym tråd til at starte med, jeg er nemlig også drøøøøøøn nysgerrig for hvem du er

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen så må ansigtet på ham få en sort streg så man ikke kan se hvem han er... så må han skynde sig for jeg glæder mig vildt til at se hvem du er og billeder.... og ja håber vejret bliver godt for vi her heldig her i hjørring her regner der slet ikke inu

Her i kbh har det regnet en del Men nu er det ikke så slemt. Men hvis det kommer til at regne, vil det ikke ødelægge dagen. Selv om det bliver en våd fornøjelse i Tivoli Men så tager vi det med

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Kan du så ikke bare oprette en ikke-anonym tråd til at starte med, jeg er nemlig også drøøøøøøn nysgerrig for hvem du er

Det skal jeg nok  

Er lige kommet hjem fra spray-tan. Godt nok en spøjs følelse at blive sprøjtet brun Men detser ud til at blive godt

Anmeld

6. juli 2012

Loa

Anonym skriver:

Det skal jeg nok  

Er lige kommet hjem fra spray-tan. Godt nok en spøjs følelse at blive sprøjtet brun Men detser ud til at blive godt

Hehe har jeg også prøvet en enkelt gang. Jeg så dog orange ud

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hehe har jeg også prøvet en enkelt gang. Jeg så dog orange ud

Haha... Det håber jeg ikke jeg kommer til Men ellers skal jeg da nok vække opsigt

Anmeld

6. juli 2012

cecilie1984

Øsker jer en dejlig dag i morgen.

Husk nu at lyde den

Anmeld

6. juli 2012

Drømme

Ejj, hvor spændende

Vi har en diskussion igan om hvordan vi skal gøre det når vi skal giftes, og det svinger fra dag til dag om det skal være et hemmeligt bryllup eller ej :b

Håber I får en dag fyldt med vidundere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.