Min anonyme bryllupstråd ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Wish

Anonym skriver:

Lyder skønt!

Hvornår skal I giftes?

D. 1 september så der er stadig længe til .. 

syntes at det er så fedt at i skal giftes d. 7-7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Stort tillykke med i skal giftes og sikke en sød kjole ej glæder mig til når i er blevet gift man kan se hvem du er og man kan se hvor smuk du er i kjolen

Mange tak

Er ikke SÅ aktiv herinde som jeg har været. Men tror da folk kan genkende mit brugernavn

Håber virkelig kjolen siddert godt! For synes den er rigtig flot og lidt speciel. Og så er den ikke så fin at folk glor efter en i tivoli, eller skriger "jeg er lige blevet gift"

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

Wish skriver:

D. 1 september så der er stadig længe til .. 

syntes at det er så fedt at i skal giftes d. 7-7

Det går stærkt Sommeren er jo lige rundt om hjørnet, og den flyver sikkert afsted som den plejer. Og pludselig kan vi skrive d 1.september i kalenderen

Ja, vi har længe gået og tænkt at det kunne være sjovt at blive gift den dag. Også nu hvor vi har 5 års dag der. Så vi er bare glade for det kan lade sig gøre

Anmeld

9. maj 2012

B&J

Anonym skriver:

Mange tak

Er ikke SÅ aktiv herinde som jeg har været. Men tror da folk kan genkende mit brugernavn

Håber virkelig kjolen siddert godt! For synes den er rigtig flot og lidt speciel. Og så er den ikke så fin at folk glor efter en i tivoli, eller skriger "jeg er lige blevet gift"

jaaaa det er super fantastisk

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

Så kom kjolen igår... 

MEN  Den sad bare slet ikke flot! Og var ikke helt magen til den på nettet! ØV BØV!

Såden skal sendes retur...

MEN så skulle jeg jo igang igen med at lede... Og ville egentligt gerne være lidt pænere

Så tjekkede Lilly ud. Men de var bare lige lidt for meget. Men kom ved en fejl til at gå ind under konfirmationskjoler.... Og tadadada.... Der var bare en smuk sag! 

Så nu er den bestilt. Nu skal den altså bare sidde pænt på Vil købe en hvid bolero jakke til også. I tilfælde at det skulle blive kølligt  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

Så er der ved at være tjek på det hele

Vi har set på ringe, og troede ærligt talt at vi ville klare det på 1 dag... Der blev vi klogere

Vi ved dog nu hvilken stil vi vil have, og står nu og skal vælge mellem 2 slags... Det ene par koster 13000+  Og det andet koster kun 2700, men det er sølv, og ved bare ikke om det er holdbart... Men ellers har vi snakket om at købe dem i sølv, og så fornye ringene om 10 år Nu må vi se hvad der sker.

Vi gik fra kun at blive 6personer, til nu at være 11... Men det er ok. Så kommer min bror og svigerinde og deres 2 børn også med.

Kjolen bliver den som vist ovenfor, og har nu købt en jakke til, sølvsandaler, armbånd og et spænde.

Halskæden bliver den jeg altid går med, da det i "tidernes morgen" var en som min far gav til min mor. (Min far døde da jeg var 11)

Jeg GLÆDER mig sådan. Er sikker på vi får en fantastisk dag! 

Ved at mine forældre har bestilt hotel til os- Vi ved bare ikke hvor Så det bliver skønt at få lidt luksus

Anmeld

4. juni 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Så er der ved at være tjek på det hele

Vi har set på ringe, og troede ærligt talt at vi ville klare det på 1 dag... Der blev vi klogere

Vi ved dog nu hvilken stil vi vil have, og står nu og skal vælge mellem 2 slags... Det ene par koster 13000+  Og det andet koster kun 2700, men det er sølv, og ved bare ikke om det er holdbart... Men ellers har vi snakket om at købe dem i sølv, og så fornye ringene om 10 år Nu må vi se hvad der sker.

Vi gik fra kun at blive 6personer, til nu at være 11... Men det er ok. Så kommer min bror og svigerinde og deres 2 børn også med.

Kjolen bliver den som vist ovenfor, og har nu købt en jakke til, sølvsandaler, armbånd og et spænde.

Halskæden bliver den jeg altid går med, da det i "tidernes morgen" var en som min far gav til min mor. (Min far døde da jeg var 11)

Jeg GLÆDER mig sådan. Er sikker på vi får en fantastisk dag! 

Ved at mine forældre har bestilt hotel til os- Vi ved bare ikke hvor Så det bliver skønt at få lidt luksus

Så hyggeligt at følge med i jeres planlægning, lyder romantisk og der er slet ikke længe til efterhånden  

Anmeld

4. juni 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Så hyggeligt at følge med i jeres planlægning, lyder romantisk og der er slet ikke længe til efterhånden  

Nej det nærmer sig Det bliver også skønt at kunne "afsløre" mig selv

Anmeld

4. juni 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Nej det nærmer sig Det bliver også skønt at kunne "afsløre" mig selv

No doubt

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

Så er ringene bestilt  Det blev en helt 3. ring Men nu er de bestilt og betalt, så nu venter jeg bare på en sms med jeg kan afhente dem 

Det blev de her: (bare i sølv istedet, da vi ikke er glade for guld"farven")

Nu er der også nedtælling på for alvor! 

23 dage 

Glæder mig som et lille barn (på 29 )

Og ser også frem til at kunne afsløre mig herinde og poste et billede eller 2

God aften til jer!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.