Min anonyme bryllupstråd ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Loa

Iiiiiiiih så fortæl dog hvem du er!!

Ej jeg glæder mig til at se billeder og læse om dagen når den oprinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Iiiiiiiih så fortæl dog hvem du er!!

Ej jeg glæder mig til at se billeder og læse om dagen når den oprinder

Kender nogle stykker herinde IRL, så kan ikke afsløre mig selv

Anmeld

15. juni 2012

Loa

Anonym skriver:

Kender nogle stykker herinde IRL, så kan ikke afsløre mig selv

Det er også okay

Jeg er bare skide nysgerrig

Anmeld

15. juni 2012

Maja_4000

Jeg er også mega nysgerrig
Og nu er det jo snart .. Jeg håber I får en fantastisk dag

Anmeld

15. juni 2012

WHT

Ihh... det lyder bare fantastisk - stort tillykke.

Min kæreste og jeg er også blevet enige om at blive gift på rådhuset, vi har det på samme måde som jer, vi vil ikke have noget stort overhovedet - derfor regner vi med at tage på rådhuset (kun med 2 vidner) og derefter invitere vores forældre til en middag, hvor de får nyheden

Vi venter en søn i slutningen af juli, så vi har også valgt datoen 7/7-12, glæder mig, selvom det hele endnu er urealistisk.

Kære opretter, kan du ikke skrive privat til mig, da jeg har nogle bryllupsspørgsmål, som du sikkert kan hjælpe mig med (lyder det til)...

Vores dag er lige rundt om hjørnet

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Jeg er også mega nysgerrig
Og nu er det jo snart .. Jeg håber I får en fantastisk dag

Mange taK! Ja det nærmer sig! 

Glæder mig sådan til en super skøn dag! Især fordi det er lidt mere afslappet end normalt! Så håber jeg kan slappe af

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

Frk Esbjerg skriver:

Ihh... det lyder bare fantastisk - stort tillykke.

Min kæreste og jeg er også blevet enige om at blive gift på rådhuset, vi har det på samme måde som jer, vi vil ikke have noget stort overhovedet - derfor regner vi med at tage på rådhuset (kun med 2 vidner) og derefter invitere vores forældre til en middag, hvor de får nyheden

Vi venter en søn i slutningen af juli, så vi har også valgt datoen 7/7-12, glæder mig, selvom det hele endnu er urealistisk.

Kære opretter, kan du ikke skrive privat til mig, da jeg har nogle bryllupsspørgsmål, som du sikkert kan hjælpe mig med (lyder det til)...

Vores dag er lige rundt om hjørnet

Ih hvor skønt! Tror du ikke jeres forældre vil være skuffede over ikke at være med?

Min mor var lidt ked af vores måde at gøre det på, da hun gerne så en stor fest med taler og så videre, men hun sagde så også at hun ville have svært ved det hvisvi havde gjort det i hemmelighed og sagt det til hende bagefter.

Sender en pb

Anmeld

29. juni 2012

Anonym trådstarter

Endnu en lille update herfra

Nu nærmer det sig!!! 8 dage endnu

Vi har hentet ringene nu, de er bare blevet flottere end forventet! Vi havde jo kun set dem i rødguld, så vidste ikke hvordan de ville se ud i sølv, men NØJ, de er lige os! Så det er dejligt!

Jeg har bestilt tid til spraytan. Det skal jeg dagen før. Det bliver så kun en lille glød, så jeg ikke bliver for mørk. Men stadig ser sommerbrun ud

Så er vi ved at finde fotograf (sent ude,we know!), men vi ville egentligt ikke hyre fotograf, men svigermor vil gerne betale Så hvis I kender en god og billig fotograf i KBH området, så lad os endelig høre

Ellers er der stort set tjek på alt nu! Vi skal lige have købt billetterne til tivoli, så vi ikke skal stå i kø. Men ellers tror jeg der er tjek på det meste

Nå men det var lige alt fra denne gang

Måske næste gang jeg skriver, er det uden anonymitet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Så er det I MORGEN 

Kan slet ikke forstå at dagen snart er her!

Vi har tjek på det hele (tror vi ) Så det er skønt!

Skal spraytannes her idag, så jeg kan få lidt farve til den hvide kjole Og dækket nogle af de sår/ar efter eksem jeg har på arme og ben. Håber det hjælper, så jeg ikke skal tænke på det, bare denne ene dag!

Har så fået fjernet min spiral, da jeg fik mavekramper af den Så nu skal vi så bruge kondom på bryllupsnatten... Ihhh... Men hellere det, end at vores dreng skal være storebror nu. Det er nu lige lidt for tidligt

GLÆDER mig til atfå ring på og til at kunne kalde mig Fru...... Men underligt at skulle have nyt efternavn.... Det skal man nok liiige vende sig til

Nå men det var lige nyt herfra.... Og søndag kommer der måske en afslørring af anonymiteten til dem der har fulgt med

Anmeld

6. juli 2012

B&J

det bliver da sååå spænde det er jo imorgen JUBIII bliver så spænde at se hvem du er og en masse billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.