Ang det her med vægttab.
jeg har det nu fint med det, og holder stadig skansen som jeg skal, det samme gør Christian, men han har bare ikke tabt sig endnu, og han har det bare så forfærdeligt med det, hvor er det bare synd! han gør som han skal, motionere på samme vilkår som mig, og alligevel har han ikke tabt noget endnu, jeg fatter det simpelt hen ikke!
Nå men dilemmaet ligger i at han om 2 uger skal have kage med i skolen, han er med i kageordningen i klassen, og det er i og for sig godt nok, han nøjes med et lille stykke, og bare det han kan finde ud af at spare på det, er jo fint.
Men nu sidder vi over aftensmaden og snakker, og pludselig bryder han ud med at han ikke vil have kage med om 2 uger, og alligevel vil han heller ikke møde op uden kage, for de andre skal ikke tro han er nærrig! Men han har ikke lyst til at medbringe noget som han ikke gider spise, og det forstår jeg nu også godt, så faktisk sad han og spurgte om han ikke måtte pjække den dag!
Det nægtede jeg selfølgelig pure, for pjæk er bare ikke ok, med mindre noget sindsygt er opstået, og så er det vel ikke pjæk.
men jeg siger så til ham at han kan få en kage med som der ikke er ret meget fedt i.
Nu skal jeg så finde ud af sådan en fyr...og jeg aner ikke hvad dælen man kan lave af den slags uden det feder voldsomt, så har i nogle opskrifter er i meget velkommen til at dele dem med mig!
Mwn for satan hvor er det synd han på den ene side godt vil medbringe noget, men alligevel ikke deltage i at lave det hvis det er noget som feder, uanset så synes han slet ikke om den skide kage skal med i skolen, øv, han er for pokker kun 13 år, og det kan da ikke passe han skal sidde og have det så skidt over en dum kage!
Det er første gang han nogen sinde har spurgt mig om han ikke må blive væk fra skolen...ever!