(juli) Hvornår har i termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2009

Knudsen

Jeg er også ved at være lidt nervøs for den forestående fødsel, selvom at der er et par måneder endnu.

Det er min anden fødsel, men jeg er stadig ret nervøs.
Første gang, havde jeg en rigtig lang første fase. Mine veer startede natten til mandag og blev derefter meget uregelmæssige. Indtil onsdag aften hvor det rigtig tog fat. Vi tog på fødegangen omkring midnat og vores dattet kom til verden kl halv fem om morgenen.
Det gjorde rigtig ondt, men jeg synes, at det var en smerte, som jeg kunne arbejde med. Jeg fik tre bistik fortil og bagtil, som smertestillende.

Vores datter lå med armen bøjet og ødelagde mig som en plov, så jeg fik en 3-4 grads bristning.
Jeg ved at sandsynligheden for at det ske igen er meget lille, men usikkerheden er der og jeg er ret nervøs. Jeg skal nok have det snakket rigtig godt igennem med min jordemoder, så jeg ikke fokuserer for meget på det.

Nu håber jeg ikke at min historie skræmmer jer, det er ikke meningen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

MeretePedersen

Hej piger!

Jeg har termin 2. august, men har på fornemmelsen at det nok bliver et juli-barn, da jeg fødte 12 dage før tid første gang
Det gør nu heller ikke noget.
Jeg går på barsel om en måned hvilket jeg glæder mig super meget til, da jeg synes det kan være ret hårdt at gå på arbejde, også når jeg i forvejen har en livlig datter på snart 2 år.
Jeg vågner også altid kl. 4-5 om natten, men falder da heldigvis for det meste hurtigt i søvn igen og sover til jeg skal op kl. 7.
Det er ret så irriterende at vågne midt om natten, da jeg plejer at sove hele natten igennem.
Synes maven er ved at være ret besværlig, men sammenligner jeg med første graviditet er denne her peanuts
Held og lykke til jer alle

Knus Merete 30+0

Anmeld

9. juni 2009

Ox.

Jeg er 32+6 og har termin d. 29 Juli, vi venter os en lille pige, det bliver skønt!

Anmeld

9. juni 2009

Knudsen

Hej SussieOx

Hvor sjovt, vi har termin samme dato.
Jeg/Vi venter nummer to (en lille dreng) og har termin d. 29 Juli

Janni 32+6

Anmeld

13. juni 2009

Ox.

Ja det er lidt sjovt  Vil da lige følge med i hvornår din lille dreng kommer så :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.