(juli) Hvornår har i termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.865 visninger
34 svar
0 synes godt om
17. april 2009

Lærke & Lucas

Hej Alle.
Jeg er ny her inde og kan ikke helt finde ud af det med disse grupper endnu
Hvornår har i termin og hvor skal i føde henne.?
Jeg har termin den 1 juli og skal føde på sønderborg sygehus.

Jeg er 29+2 uger henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Knudsen

Hejsa..
Det er også en lille smule indviklet efter af månedsgrupperne er slået sammen til kvartals grupper.

Jeg venter nummer to og har termin d. 29 juli og skal føde på Sydvestjysk sygehus i Esbjerg. Der fødte jeg også vores datter og fik en rigtig fin behandling.

Hilsen Janni 25+3

Glæder mig til jeg skal på barsel om ca. 6 uger, synes at det er ved at være lidt hårdt.

Anmeld

18. april 2009

Lærke & Lucas

Jeg glæder mig os til min barsel, det er hårdt og være på arbejde efter hånden. Men jeg har heldigvis kun 8 arbejds dage tilbage, jeg går på ferie inden jeg holder barsel

Anmeld

18. april 2009

Mathilde

Hej og velkommen til

Jeg har termin d. 15. juli og skal føde i Thisted. Det er vores første barn og det er en lille prinsesse, der gemmer sig derinde

Mathilde 27+3

Anmeld

29. april 2009

Knudsen

Jeg synes, at det er lidt utroligt, hvis vi ikke er flere herinde med termin i Juli.
Er vi virkelig ikke flere?????

Der er så mange med termin i August og September.

Anmeld

29. april 2009

Lærke & Lucas

Jeg synes også det lyder lidt underligt, ellers er der bare ingen der har set dette oplæg..

Anmeld

1. maj 2009

Mathilde

Der er også RikkeØ, Ringsmose, BabyMoseHansen og MeretePedersen med termin i juli og sikkert flere endnu... Jeg tror bare ikke de alle er lige aktive herinde.

Anmeld

2. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Hej.

Jeg har termin den 8.juli. Det er vores første barn og vi venter en lille dreng.
Og jeg skal føde på Odense Universitetshospital.

Rikke (30+3)

Anmeld

4. maj 2009

gogge79

Hejsa..

Jeg har termin den 20 juli og jeg skal føde på Horsens Sygehus.. Det er vores første barn og vi ved ikke hvilket køn det er..

Henriette (29)

Anmeld

6. maj 2009

Lærke & Lucas

Hvor længe har i tænkt jer og holde barsel? Eller skal jeres Mand/kæreste holde barsel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.