(juli) Hvornår har i termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2009

Knudsen

Hejsa..
Første gang gik jeg ledig og regnede med at tage ca et års tid, men fik pludselig tilbud fast arbejde som pædagog efter 6 mdr og tog det. Så Signe kom i dagpleje, da hun var 6 mdr., puha det var hårdt for mor, men det gik super nemt med Signe. Jeg har så gemt 18 uger fra hendes barsel, til senere.

Jeg regner med at bettemanf skal i dagpleje omkring 8-9 mdr's alderen og at jeg kommer tilbage på arbejde omkring maj. Jeg vil også denne gang gemme resten eller fordele det ud, så jeg i starten arbejder mindre tid. Men det skal jo lige kunne lade sig gøre på arbejdspladsen..

Mvh Janni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Tja. jeg regner jo med at påbegynde uddannelse næste år til august.

Så tager barsel så længe det er muligt. Finder et job et par måneder. Og starter på uddannelse. Det er ihvertfald planen indtil videre.

Anmeld

7. maj 2009

Mathilde

Jeg mangler kun 2 fag på HF hvilket sammenlagt giver 12timer i ugen, så jeg regner med at starte op igen til august... Dog starter jeg ud som selvstuderende, så jeg ikke skal tage væk fra min lille pige og fortsætter senere som delvist selvstuderende.
Hvis hun er nem, må jeg gerne have hende med til undervisningen og ellers har jeg to veninder der går hjemme med deres små pus, som gerne vil passe hende... Det er "kun" 3timer og der er kun 4km hjem... Håber det kan fungere og ellers tager jeg barsel til august næste år...

Mathilde 30+1

Anmeld

7. maj 2009

Lærke & Lucas

Jeg har også regnet med at jeg tager barsel et år men nu må vi se hvad tiden viser sig. Håber så at der er mere arbejde når jeg kommer tilbage. Da min arbejdsplads har været hårdt ramt af finanskrisen.

Anmeld

9. maj 2009

babyMark

Hejsa.

Jeg har termin den 14. juli. Ved 19-ugers scanning fandt vi ud af, at det er en dreng. Så ham glæder vi os efterhånden rigtig meget til at møde!
Vi regner med at det er en lille Mark - men det kan jo være at navnet ikke rigtig passer til barnet.

Jeg regner med at tage i hvert fald et års barsel, skal lige finde ud af hvordan det passer med job osv. Lige nu glæder jeg mig bare rigtig meget til at komme igang med barslen....synes efterhånden det er hådt arbejde at være gravid!

Anmeld

13. maj 2009

trolden

jeg har termin den 23 juli, den vil endnu ikke vise hvem den er så vi venter..

Anmeld

13. maj 2009

Lærke & Lucas

Babymark og Trolden: Hvor skal i føde henne?

Anmeld

17. maj 2009

babyMark

Hej Britt

Jeg skal føde på Skejby - det tager kun 5 min at køre derud derfra hvor vi bor.....i hvert fald hvor vi bor lige nu. - vi går og kigger på hus, så måske vi når at flytte inden
Hvad med dig?

Anmeld

17. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

babyMark skriver:

....synes efterhånden det er hådt arbejde at være gravid!

Ja, den springer jeg med på.

Synes egentlig det har gået fint indtil videre.
Men nu døjer jeg både med halsbrand, plukveer og 1 stk. meget hårdtsparkende baby

Og så er jeg begyndt at vågne kl.5 om morgenen....på trods af at jeg stadig er træt. Rigtig træls er det.

Nogen der har det på samme måde?

Anmeld

17. maj 2009

Knudsen

Ja, den er jeg med på..
Jeg har dog ikke så mange plukveer endnu, men masser af halsbrand og spark..

Jeg skal på koloni med mit arbejde fra mandag til onsdag.. Jeg er godt nok spændt på hvordan det kommer til at gå.. Jeg bliver sikkert super smadret.

Jeg har nu kun 6 arbejdsdage tilbage inden barsel.. Det bliver så dejligt..

Janni 29+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.