Juhu! Min kæreste er med på een til :) :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

LinLin

Sara. skriver:

Vi tager det stille og roligt og går lige så stille igang  Hvis man kan det...

Ikke noget med at stresse over det.

Jeg er færdig uddannet pæd. til januar næste år, så vil gerne være sikker på at jeg kan gennemføre et halvt år med eksamner... Vil ikke være høj gravid under BA.

Men ja, det kunne da være lidt hyggeligt at komme i mødregruppe sammen :-)

Vi (jeg ;-)) vil helst have barnet skal komme mellem maj og oktober... Så er jo nødt til art vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Sara.

DAs mor skriver:

Vi (jeg ;-)) vil helst have barnet skal komme mellem maj og oktober... Så er jo nødt til art vente

Hvordan kan det være at du vil det? :-)

Udover at jeg vil være færdig med mit studie er jeg ligeglad. Dog kan jeg se det smarte i at være på barsel når Lærke skal starte i 0. klasse (2013).

Kunne læse mig til at i også er tætte på hinanden fødselsdagsmæssigt.. Det er vi også :-)

Min mand er fra 9 okt., min datter 13 okt. 07, jeg har fødselsdag d.6 april og min søn d.7 april 10.

Anmeld

13. maj 2012

LinLin

Sara. skriver:

Hvordan kan det være at du vil det? :-)

Udover at jeg vil være færdig med mit studie er jeg ligeglad. Dog kan jeg se det smarte i at være på barsel når Lærke skal starte i 0. klasse (2013).

Kunne læse mig til at i også er tætte på hinanden fødselsdagsmæssigt.. Det er vi også :-)

Min mand er fra 9 okt., min datter 13 okt. 07, jeg har fødselsdag d.6 april og min søn d.7 april 10.

Hmm... Vil ind have for tæt på jul (hvis jeg selv kan bestemme)... Også det med kulde og spædbørn; vil ikke turde tage den med ud....
Jeg vil faktisk helst have i september igen; men det er sådan lidt risikabelt mht fødselsdage ;-)

Anmeld

13. maj 2012

Krussedulle

DAs mor skriver:

Jeg sagde godt nok efter Adams fødsel, at jeg ALDRIG gjorde det igen og at to børn var nok, men nu har jeg altså skiftet mening
Og heldigvis har min kæreste også

Ved ikke hvornår vi starter, men det bliver nok til efteråret... (Adam er 20 mdr på onsdag, så vi skal lige vente lidt )

Begge mine drenge er fra start september . ligesom jeg selv er - så mon man skulle satse på december igen, ellers får den næste jo fødselsdag "helt alene"

ih hvor dejligt for jer!

Hvor bliver det spændende glæder mig til at følge med!

Her er manden også med på nr 4

Anmeld

13. maj 2012

Krussedulle

Laulund87 skriver:

Ej hvor fedt! Dejligt I har ændret mening

Vi står lidt i samme situation og så har jeg allerede røbet for meget

Anmeld

13. maj 2012

Laulund87

Krussedulle skriver:

Anmeld

13. maj 2012

LinLin

Laulund87 skriver:

Heh

Hehe - stille afsløring

Anmeld

13. maj 2012

Laulund87

DAs mor skriver:

Hehe - stille afsløring

Ja ups, ikke godt Ej det går nok, bare der ikke kommer noget på facebook før den er i hus

Anmeld

13. maj 2012

LinLin

Krussedulle skriver:

ih hvor dejligt for jer!

Hvor bliver det spændende glæder mig til at følge med!

Her er manden også med på nr 4

Det må betyde ny bil eller hvad? :-)
Dejligt!

Jeg før mig helt afklaret efter Adams fødsel: det var nok med to, men nu har jeg sådan lyst til at få en til!

Anmeld

13. maj 2012

LinLin

Laulund87 skriver:

Ja ups, ikke godt Ej det går nok, bare der ikke kommer noget på facebook før den er i hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.