Juhu! Min kæreste er med på een til :) :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

LinLin

Sara. skriver:

Vi tager det stille og roligt og går lige så stille igang  Hvis man kan det...

Ikke noget med at stresse over det.

Jeg er færdig uddannet pæd. til januar næste år, så vil gerne være sikker på at jeg kan gennemføre et halvt år med eksamner... Vil ikke være høj gravid under BA.

Men ja, det kunne da være lidt hyggeligt at komme i mødregruppe sammen :-)

Vi (jeg ;-)) vil helst have barnet skal komme mellem maj og oktober... Så er jo nødt til art vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Sara.

DAs mor skriver:

Vi (jeg ;-)) vil helst have barnet skal komme mellem maj og oktober... Så er jo nødt til art vente

Hvordan kan det være at du vil det? :-)

Udover at jeg vil være færdig med mit studie er jeg ligeglad. Dog kan jeg se det smarte i at være på barsel når Lærke skal starte i 0. klasse (2013).

Kunne læse mig til at i også er tætte på hinanden fødselsdagsmæssigt.. Det er vi også :-)

Min mand er fra 9 okt., min datter 13 okt. 07, jeg har fødselsdag d.6 april og min søn d.7 april 10.

Anmeld

13. maj 2012

LinLin

Sara. skriver:

Hvordan kan det være at du vil det? :-)

Udover at jeg vil være færdig med mit studie er jeg ligeglad. Dog kan jeg se det smarte i at være på barsel når Lærke skal starte i 0. klasse (2013).

Kunne læse mig til at i også er tætte på hinanden fødselsdagsmæssigt.. Det er vi også :-)

Min mand er fra 9 okt., min datter 13 okt. 07, jeg har fødselsdag d.6 april og min søn d.7 april 10.

Hmm... Vil ind have for tæt på jul (hvis jeg selv kan bestemme)... Også det med kulde og spædbørn; vil ikke turde tage den med ud....
Jeg vil faktisk helst have i september igen; men det er sådan lidt risikabelt mht fødselsdage ;-)

Anmeld

13. maj 2012

Krussedulle

DAs mor skriver: