Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Det var jo egentlig en hemmelighed, men vi går nok i gang denne måned eller den næste.. Så vi kan nok ikke følges med mindre det tager noget tid denne gang (Det tog 3 måneder med Maria)
Det var jo egentlig en hemmelighed, men vi går nok i gang denne måned eller den næste.. Så vi kan nok ikke følges med mindre det tager noget tid denne gang (Det tog 3 måneder med Maria)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DAs mor skriver: Her er der fødselsdag 2. (David), 8. (mig) og 9. (Adam) september + min mor har d. 4!!! Så det vil da være mærkeligt med en anden måned Men ville også være ked af at ramme en en drengenes fødselsdag....Min kæreste har også i januar...
Her er der fødselsdag 2. (David), 8. (mig) og 9. (Adam) september + min mor har d. 4!!! Så det vil da være mærkeligt med en anden måned Men ville også være ked af at ramme en en drengenes fødselsdag....Min kæreste har også i januar...
Ja det er da lige oveni hinanden så i fejre altså 4 førselsdagen på 10 dage, det er da ret godt gået at i så har fået hver jeres dag. Nej kan godt forstå at du ikke vil ramme en andens fødselsdag når der nu er 364 dage man ellers kan ramme...
Vi har gjort det så smart herhjemme at vi har den 23 og den 15. altså 2 den 23 og 2 den 15, men altså hver sin md...
tanja. skriver:
Shhh
Laulund87 skriver: Shhh
Mette&Alexander skriver: Ja det er da lige oveni hinanden så i fejre altså 4 førselsdagen på 10 dage, det er da ret godt gået at i så har fået hver jeres dag. Nej kan godt forstå at du ikke vil ramme en andens fødselsdag når der nu er 364 dage man ellers kan ramme... Vi har gjort det så smart herhjemme at vi har den 23 og den 15. altså 2 den 23 og 2 den 15, men altså hver sin md...
Laulund87 skriver: Ja det er du jo Ja det bliver rigtig spændende for os begge
Ja det er du jo
Ja det bliver rigtig spændende for os begge
DAs mor skriver: (og jeg ønsker mig en dreng mere - shhh.... )
(og jeg ønsker mig en dreng mere - shhh.... )
Haha ja kan godt huske du helst vil have drenge
Jeg synes det kunne være sjovt at få en dreng så vi har én af hver
Laulund87 skriver: Haha ja kan godt huske du helst vil have drenge Jeg synes det kunne være sjovt at få en dreng så vi har én af hver
DAs mor skriver: Jep -men er mere ligeglad nu - har jo fået to af dem
Jep -men er mere ligeglad nu - har jo fået to af dem
Man må tage det som det kommer, vi kan jo desværre ikke bestemme der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128