Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg sagde godt nok efter Adams fødsel, at jeg ALDRIG gjorde det igen og at to børn var nok, men nu har jeg altså skiftet mening Og heldigvis har min kæreste også Ved ikke hvornår vi starter, men det bliver nok til efteråret... (Adam er 20 mdr på onsdag, så vi skal lige vente lidt )Begge mine drenge er fra start september . ligesom jeg selv er - så mon man skulle satse på december igen, ellers får den næste jo fødselsdag "helt alene"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor fedt! Dejligt I har ændret mening
Vi står lidt i samme situation og så har jeg allerede røbet for meget
Laulund87 skriver: Ej hvor fedt! Dejligt I har ændret mening Vi står lidt i samme situation og så har jeg allerede røbet for meget
DAs mor skriver: UH! hihi Men fortryder stadig ikke vores valg for 14 mdr siden!
UH! hihi Men fortryder stadig ikke vores valg for 14 mdr siden!
Nej det skal jo alt sammen passe ind på det rette tidspunkt
Hvor er det spændende
Laulund87 skriver: Nej det skal jo alt sammen passe ind på det rette tidspunkt Hvor er det spændende
DAs mor skriver: Skal vi følges? (eller er du allerede "way ahead"??? )
Skal vi følges? (eller er du allerede "way ahead"??? )
Det var jo egentlig en hemmelighed, men vi går nok i gang denne måned eller den næste.. Så vi kan nok ikke følges med mindre det tager noget tid denne gang (Det tog 3 måneder med Maria)
Spændende hvornår det så skert, men det skal være nu her mens i begge er hug på det
Ja september er en skøn md, der har jeg nemlig også fødselsdag, og her i huset må far altså selv holde hans fødselsdag for han har sidst i januar og vi andre i juli-august og september. De skønneste md på året.
Mette&Alexander skriver: Spændende hvornår det så skert, men det skal være nu her mens i begge er hug på det Ja september er en skøn md, der har jeg nemlig også fødselsdag, og her i huset må far altså selv holde hans fødselsdag for han har sidst i januar og vi andre i juli-august og september. De skønneste md på året.
Laulund87 skriver: Det var jo egentlig en hemmelighed, men vi går nok i gang denne måned eller den næste.. Så vi kan nok ikke følges med mindre det tager noget tid denne gang (Det tog 3 måneder med Maria)
DAs mor skriver: Jamen jeg er jo også lidt foran - har jo to Ej, hvor spændende!
Jamen jeg er jo også lidt foran - har jo to Ej, hvor spændende!
Ja det er du jo
Ja det bliver rigtig spændende for os begge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128