It's alive....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Miss BananaHammock

Ej hvor dejligt, stort tillykke!!! Jeg skal jo selv til TS i brædstrup den 22 maj, synes tiden følelses SÅ lang.. Fedt med en scanning igen i uge 10, skal man betale for den eller bliver alle tilbudt det?

Det er gratis og tror alle får det tilbudt!  du skal kun betale hvis du vil ha et billed med hjem. Koster 50kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Miss BananaHammock

AndreasMor84 skriver:

Synes riiiiiiiiiiiiiiigtig godt om

Anmeld

7. maj 2012

Miss BananaHammock

frk andreasen skriver:

åhh hvor dejligt for jer, må være dejligt at være mere tryg

jeg har lige været til lægen i dag til 1 g undersøgelse. og den søde sygeplejeske sendte en henvisning til sygehuset om en scanning (pga den gang jeg havde et dødt foster i mig i 6 uger) inden nf så jeg kan blive overbevist om at bebse har det godt og se blink. så nu må jeg bare vente på brev jeg blev så rykket 2 dage med hensyn til min egen termin så nu jeg 7+6 temin d 18 dec

hvor langt er du nu?

Det er "fordelen" ved at have været i behandling. Så får man lidt ekstra scanninger. Hvis jeg bløder, kan jeg også bare ringe og komme ud og blive scannet, så det er dejligt. Men nok også den eneste fordel ved behandling

Jeg er stadig 7+3 med termin 21/12-2012 (min fødselsdag). Den var 11,4mm, og det var vist den rigtige str. i forholdtil mine egne beregninger. Men jeg vidste jo også præcis hvornår ægget blev befrugtet

Håber du snart får brev

Anmeld

7. maj 2012

frk andreasen

Miss BananaHammock skriver:

Det er "fordelen" ved at have været i behandling. Så får man lidt ekstra scanninger. Hvis jeg bløder, kan jeg også bare ringe og komme ud og blive scannet, så det er dejligt. Men nok også den eneste fordel ved behandling

Jeg er stadig 7+3 med termin 21/12-2012 (min fødselsdag). Den var 11,4mm, og det var vist den rigtige str. i forholdtil mine egne beregninger. Men jeg vidste jo også præcis hvornår ægget blev befrugtet

Håber du snart får brev

ja så ved du præcis hvornå du havde termin

jeg fik osse mange ekstra scanninger med emil pga jeg blødte en del i 5 mdr pga moderkagen var revet sig lidt løs den lagde foran og ned over fødselskanalen...

glæder mig til det brev kommer

Anmeld

7. maj 2012

AnneH

Har idag set det fineste lille hjerteblink - så nu ved vi at vores blyp er i live og hygger sig. Og der er kun 1.

Pyhhh jeg var nervøs, men nu er jeg bare lykkelig.

I brædstrup tilbyder de nu også scanninger i uge 10, så der går kun 3 uger før vi igen får lov til at se vores lille mirakel. Er der andre der har fået scanninger i uge 10??

Bliver en dejlig mandag!

Ihhh.. hvor er det bare dejlig for jer. Kan godt huske hvordan det var at se det lille bitte hjerte banke der udaf.

Og hvor er det dejligt at I får en scanning igen i uge 10.

Jeg er bare så glad på jeres vejne

Anmeld

7. maj 2012

ønskebørn74

Har idag set det fineste lille hjerteblink - så nu ved vi at vores blyp er i live og hygger sig. Og der er kun 1.

I brædstrup tilbyder de nu også scanninger i uge 10, så der går kun 3 uger før vi igen får lov til at se vores lille mirakel. Er der andre der har fået scanninger i uge 10??

Bliver en dejlig mandag!

YES SØDE.. HVOR ER DET BARE STORT!!!!!

TILLYKKE MED DEN LILLE BLINKENDE SPIRRE!!!!!!!!!

Anmeld

7. maj 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Bliver en dejlig mandag!

Wuhuuu. tillykke!!

Anmeld

9. maj 2012

NoName

Bliver en dejlig mandag!

Nej nu har jeg aldrig.....

Kan vist ikke skrive dette med bogstaver der er store nok....

KÆMPE STORT TILLYKKE MED DET LILLE SPIR....

Ved godt det er en ældre nyhed efterhånden, men for mig er det helt nyt....

WOW jeg er så glad på jeres vegne, da jeg så du var gravid fik jeg et helt sug i maven af bare glæde....

tillykke tillykke tilykke.....

KNUS herfra.....

ihhhhhhh sikke en dejlig nyhed at gå til køjs med.....

Anmeld

9. maj 2012

MLT

Bliver en dejlig mandag!

Hvor er det skønt! og mange gange tillykke med den lille spir

Jeg var selv til scanning for to uger siden cirka i uge 7. Det er så dejligt at se det lille hjerte banke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.