It's alive....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

AndreasMor84

Synes riiiiiiiiiiiiiiigtig godt om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Mira0911

Ih hvor dejligt... 

Anmeld

7. maj 2012

Caroline86

Miss BananaHammock skriver:

vil meget gerne se din vingummibamse

jeg beklager at billeder ikke er ret gode jeg tog dem med mon mobil dengang og det var ikke helt nemt Som du kan se er det hendes profil der er så tydelig allerede

Anmeld

7. maj 2012

Caroline86

Caroline86 skriver:

jeg beklager at billeder ikke er ret gode jeg tog dem med mon mobil dengang og det var ikke helt nemt Som du kan se er det hendes profil der er så tydelig allerede

jeg måtte så af en eller anden grund ikke lige lægge billeder ind.. prøver igen...

næææh.. stadig ikke

Anmeld

7. maj 2012

Caroline86

Caroline86 skriver:

jeg måtte så af en eller anden grund ikke lige lægge billeder ind.. prøver igen...

næææh.. stadig ikke

TADA

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2012

Nessie

Hvor er det dejligt at høre at I har set hjerteblink, det er et skønt syn

Vi fik tilbudt en ekstra skanning med Daniel, fordi jeg havde aborteret første gang i uge 12. HVis de har gjort det til en normal procedure er det da helt fantastisk, for man synes jo at der er forfærdelig lang tid fra uge 7 til uge 12

Efter uge 12 blev jeg så først skannet igen i uge 20, og SÅ lang tid vil jeg ikke gå igen. Synes det var meget nervepirrende ikke at vide om alt stod vel til derinde, så næste gang må vi lige købe en ekstra skanning

Anmeld

7. maj 2012

jcbaby

Ej hvor dejligt, stort tillykke!!! Jeg skal jo selv til TS i brædstrup den 22 maj, synes tiden følelses SÅ lang.. Fedt med en scanning igen i uge 10, skal man betale for den eller bliver alle tilbudt det?

Anmeld

7. maj 2012

Gravid2012

Stort tillykke.. Jeg var til foerste scanning i uge 6, men jeg bor ogsaa i Graekenland, saa det nok anderledes herned...

Nyd din graviditet, og opdatere

Anmeld

7. maj 2012

frk andreasen

åhh hvor dejligt for jer, må være dejligt at være mere tryg

jeg har lige været til lægen i dag til 1 g undersøgelse. og den søde sygeplejeske sendte en henvisning til sygehuset om en scanning (pga den gang jeg havde et dødt foster i mig i 6 uger) inden nf så jeg kan blive overbevist om at bebse har det godt og se blink. så nu må jeg bare vente på brev jeg blev så rykket 2 dage med hensyn til min egen termin så nu jeg 7+6 temin d 18 dec

hvor langt er du nu?

Anmeld

7. maj 2012

Miss BananaHammock

Caroline86 skriver:

TADA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.