It's alive....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

hehe nej det ligner bare en lille reje... det gjorde Viktor ihvertfald  

Vi har verdens sødeste læge som har sendt os til trygheds scanning pga vores fortid. 

vi var ufrivillige barnløse i 2 år. Var igennem IVF behandling - som desværre ikke lykkedes. holdte en pause, og blev naturligt gravid med Viktor  der fik vi så scanning af klinikken i Skive i uge 7 og 9

jeg havde desværre også en SA i sommers og grundet alle de ting vi har været igennem synes vores læge at vi skulle have mulighed for at få ro på allerede tidligt i denne  graviditeten og henviste os derfor til en trygheds scanning denne her gang også  

hvor langt er du henne? 

Så denne gang er en øko?

Jeg er 7+3 idag, og kommer til at være 10+4 til næste scanning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Miss BananaHammock skriver:

Har idag set det fineste lille hjerteblink - så nu ved vi at vores blyp er i live og hygger sig. Og der er kun 1.

Pyhhh jeg var nervøs, men nu er jeg bare lykkelig.

I brædstrup tilbyder de nu også scanninger i uge 10, så der går kun 3 uger før vi igen får lov til at se vores lille mirakel. Er der andre der har fået scanninger i uge 10??

Bliver en dejlig mandag!

Hvor skønt.

Stort tillykke emd hjerteblinket. Det er sku så livsbekræftende at se.

Anmeld

7. maj 2012

VNB

Så denne gang er en øko?

Jeg er 7+3 idag, og kommer til at være 10+4 til næste scanning.

jeps - både Viktor og spiren i maven er Øko bebser  

vores små mirakler  Lægerne i Skive sagde ellers til os (mens vi var i behandling), at vi nok ikke skulle regne med at kunne lave børn selv  

jeg har endometriose, men heldigvis har kæresten tårn høj sæd-kvalitet  

jeg vil være 7+2 på fredag. 

endnu engang kæmpe stort tillykke med jeres lille spire! det er virkelig virkelig dejligt for jer 

Anmeld

7. maj 2012

Miss BananaHammock

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvor skønt.

Stort tillykke emd hjerteblinket. Det er sku så livsbekræftende at se.

Det er helt fantastisk

Anmeld

7. maj 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

jeps - både Viktor og spiren i maven er Øko bebser  

vores små mirakler  Lægerne i Skive sagde ellers til os (mens vi var i behandling), at vi nok ikke skulle regne med at kunne lave børn selv  

jeg har endometriose, men heldigvis har kæresten tårn høj sæd-kvalitet  

jeg vil være 7+2 på fredag. 

endnu engang kæmpe stort tillykke med jeres lille spire! det er virkelig virkelig dejligt for jer 

Ihh hvor skønt at I sådan besejre naturen! Jeg håber også at vi kan lave en øko selv om et par år - når der er mere ro på. For vi har ingenting i vejen med os, det kunne bare ikke lykkes på egen hånd.

Tusind tak - glæder mig til at høre update fra dig! Skønt at have en at følges med

Anmeld

7. maj 2012

Caroline86

Ihhhh hvor skønt tillykke med blinkeriet

Jeg var til scanning 7+2 og 9+0 og det var HELT vildt så meget der var sket på de 2 uger 9+0 lignede hun en lille vingummibamse sætter gerne billede ind hvis du vil se, men vil ikke spamme din tråd

Anmeld

7. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Det er helt fantastisk

Det er det nemlig. Man er høj i flere dage efter.

Anmeld

7. maj 2012

VNB

Ihh hvor skønt at I sådan besejre naturen! Jeg håber også at vi kan lave en øko selv om et par år - når der er mere ro på. For vi har ingenting i vejen med os, det kunne bare ikke lykkes på egen hånd.

Tusind tak - glæder mig til at høre update fra dig! Skønt at have en at følges med

det kunne sagtens tænkes at i kunne det ville da være skønt at slippe for endnu et behandlings forløb! 

men hvad - det er jo det hele værd! 

det bliver hyggeligt at følges hele vejen 

Anmeld

7. maj 2012

Miss BananaHammock

Caroline86 skriver:

Ihhhh hvor skønt tillykke med blinkeriet

Jeg var til scanning 7+2 og 9+0 og det var HELT vildt så meget der var sket på de 2 uger 9+0 lignede hun en lille vingummibamse sætter gerne billede ind hvis du vil se, men vil ikke spamme din tråd

vil meget gerne se din vingummibamse

Anmeld

7. maj 2012

nielsen80

Hvor skønt Og helt perfekt med 2 scanninger, det giver da bare rigtig meget ro.

Håber kroppen har det godt...

Rigtig god forårsmandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.