It's alive....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.453 visninger
38 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Miss BananaHammock

Har idag set det fineste lille hjerteblink - så nu ved vi at vores blyp er i live og hygger sig. Og der er kun 1.

Pyhhh jeg var nervøs, men nu er jeg bare lykkelig.

I brædstrup tilbyder de nu også scanninger i uge 10, så der går kun 3 uger før vi igen får lov til at se vores lille mirakel. Er der andre der har fået scanninger i uge 10??

Bliver en dejlig mandag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Har idag set det fineste lille hjerteblink - så nu ved vi at vores blyp er i live og hygger sig. Og der er kun 1.

I brædstrup tilbyder de nu også scanninger i uge 10, så der går kun 3 uger før vi igen får lov til at se vores lille mirakel. Er der andre der har fået scanninger i uge 10??

Bliver en dejlig mandag!

ih STORT tillykke! Der er ikke noget større end den aller første scanning hvor man ser det lille hjerte galopere derud af 

Jeg skal til scanning på fredag - og kan godt mærke at nervøsiteten breder sig mere og mere  

Anmeld

7. maj 2012

Janni.

Skønt med hjerteblink.

Anmeld

7. maj 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

ih STORT tillykke! Der er ikke noget større end den aller første scanning hvor man ser det lille hjerte galopere derud af 

Jeg skal til scanning på fredag - og kan godt mærke at nervøsiteten breder sig mere og mere  

Det var SÅ stort. Men der er godt nok ikke meget at se

for at alt er som det skal når du skal afsted.

Har du været i behandling siden du skal scannes nu her?

Anmeld

7. maj 2012

Miss BananaHammock

Janni. skriver:

Skønt med hjerteblink.

jaaaaaaa!

Anmeld

7. maj 2012

Flowers

Bliver en dejlig mandag!

Tillykke ! man blir aldrig træt af at se sin blob til scanning ^^ Jeg var til scanning i uge 9+5... og nu er der bare laaang tid til nf synes jeg

Anmeld

7. maj 2012

tarkoflen

Sikke en dejlig opdatering fra dig

Og hvor er det fedt, at I kan få en skanning igen allerede i uge 10

Kan godt forstå, at det er en skøn mandag!

Anmeld

7. maj 2012

Miss BananaHammock

Flowers skriver:

Tillykke ! man blir aldrig træt af at se sin blob til scanning ^^ Jeg var til scanning i uge 9+5... og nu er der bare laaang tid til nf synes jeg

I know - synes der er lang tid til alting Men heldigvis kan man købe sig til ekstra scanninger hvis det bliver for svært at vente

Anmeld

7. maj 2012

marius' mor

Bliver en dejlig mandag!

Vi fik en scanning omkring uge 10.. men det var fordi der havde været komplikationer i graviditeten..

Anmeld

7. maj 2012

VNB

Det var SÅ stort. Men der er godt nok ikke meget at se

for at alt er som det skal når du skal afsted.

Har du været i behandling siden du skal scannes nu her?

hehe nej det ligner bare en lille reje... det gjorde Viktor ihvertfald  

Vi har verdens sødeste læge som har sendt os til trygheds scanning pga vores fortid. 

vi var ufrivillige barnløse i 2 år. Var igennem IVF behandling - som desværre ikke lykkedes. holdte en pause, og blev naturligt gravid med Viktor  der fik vi så scanning af klinikken i Skive i uge 7 og 9

jeg havde desværre også en SA i sommers og grundet alle de ting vi har været igennem synes vores læge at vi skulle have mulighed for at få ro på allerede tidligt i denne  graviditeten og henviste os derfor til en trygheds scanning denne her gang også  

hvor langt er du henne? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.