tror ikke jeg får polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Laulund87

Frøken J. skriver:

Ingen credit til dig, aldrig!

Ej, nu har vi snakket om det privat, så du kender mine tanker og følelser. Det betyder virkelig meget for mig, at du siger sådan søde! Og at du også ved hvorfor jeg af personlige årsager ikke troede noget

Ja I know

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Frøken J.

Zeus skriver:

Jeg tror heller ikke jeg får et polterabend

Jeg synes ikke rigtig jeg har fået nogen de almindelig traditioner med, fx bliver jeg først student om 2 år, og det er som enkeltfags kursist, så har ikke nogen klasse at fejre det med.. Jeg har været gift, så fik ikke kanel på min 25-års fødselsdag, men ellers havde jeg heller ikke fået uanset, for der var ikke nogen til at fejre dagen med mig.. Og nu får jeg sikkert heller ikke polterabend, selvom jeg skal giftes til vinter

Livet stinker indimellem

Og har da en gruppe veninder, som sagtens kunne arrangere noget, men da vi holder et lille bitte bryllup, uden alt for meget halløj, og stort set kun familie som gæster, så tvivler jeg...

Er rigtig rigtig ked af du ikke har haft nogle af de ting! Hvis jeg kendte dig og boede i nærheden tog jeg dig glædeligt med ud til en svingom.. Men ja, jeg har også været i tvivl om man fx kan få en polter hvis ikke alle poltergæsterne skal med til brylluppet. Men netop derfor kan man jo også bare nøjes med en lille polterabend.. Jeg har ikke nødvendigvis behov for det bliver noget kæmpestort, bare det at blive tænkt på!

Anmeld

7. maj 2012

Frøken J.

Valle81 skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå, og jeg kan godt sætte mig ind i dine tanker.

Jeg tænker lidt at du skal snakke med din kæreste om det. Fortælle ham det og måske i kan blive enige om at melde ud at i ikke ønsker nogen. Måske i kunne komme folk i forkøbet og fortælle dem at i ønsker en fællesmeget afslappet polterabend??

Det var helt sikkert en idé! - Søde Laulund87 har dog lige skrevet at hun nok skal sørge for mig, og det er bare rigtig rigtig dejligt så ikke at skulle have dén bekymring!

Anmeld

7. maj 2012

Nettemor

Frøken J. skriver:

Tak

Og hvor var det sødt af dig at arrangere! I grunden en god idé med den liste, måske man skulle lave en sådan. Men ja, det er nemt at bekymre sig. Især når man tidligere er blevet ydmyget med lignende ting, og bare IKKE vil være ked lige inden ens store dag med the one and only!

Kan godt forstå det er en af de ting man nemt kan bekymre sig om..

Men ja lav den liste. Til min svigerindes PA kendte jeg kun min søster og svigerinde. Hendes kusine havde jeg mødt én gang inden vi arrangerede det PA. Og det var en super dag. Og det fede var jo så at pludselig kendte vi nogle af dem der kom til brylluppet ud over familien. Det gjorde at det var et meget sjovere bryllup!

Anmeld

7. maj 2012

HeidiØ

Frøken J. skriver:

Du skal da i alt fald med, hvis det står til mig

Charlotte kommer helt sikkert til at styre det show der, bare vent og se!! .. Jeg kommer glad gerne da!

Anmeld

7. maj 2012

Nessie

Jeg kommer gerne

Jeg tvivler på, at jeg får et polterabend, men det er nok mest fordi vi nok aldrig får taget os sammen til at blive gift

Jeg er sikker på, at der er nogen der nok skal lave et fantastisk polterabend for dig. Og ét der passer til din person.

Jeg er f.eks. ikke typen der vil bryde mig om at skulle sælge kys eller sådan noget. Jeg er mere til noget hygge og et par gode drinks, og måske noget wellness

Men glæder mig da til at du en dag fortæller at Lars har friet

Anmeld

7. maj 2012

tarkoflen

Frøken J. skriver:

Er rigtig rigtig ked af du ikke har haft nogle af de ting! Hvis jeg kendte dig og boede i nærheden tog jeg dig glædeligt med ud til en svingom.. Men ja, jeg har også været i tvivl om man fx kan få en polter hvis ikke alle poltergæsterne skal med til brylluppet. Men netop derfor kan man jo også bare nøjes med en lille polterabend.. Jeg har ikke nødvendigvis behov for det bliver noget kæmpestort, bare det at blive tænkt på!

Jeg har været med til to veninders PA selvom jeg ikke skulle med til brylluppet! Nogle gange er der jo bare ikke plads til alle til sådan en fest, og derfor kan man jo sagtens være med til at fejre bruden!

Jeg håber du får lige præcis det polterabend du ønsker dig, med masser af hygge med gode mennesker!

Og føj for pokker der må være nogle mennesker i din og nogle af de andres fortid, der har en virkelig dårlig smag i munden! Tænk at man vil være bekendt at behandle andre mennesker sådan! Det er mig fuldstændig ubegribeligt! De havde slet ikke fortjent at blive inviteret til noget som helst!

Kæmpe

Anmeld

7. maj 2012

chael

Frøken J. skriver:

Hvor er du bare rigtig, rigtig sød Tak! Jeg synes også selv jeg er et godt og empatisk menneske, men jeg har altid været ekstremt følsom og letpåvirkelig, og derfor bliver man desværre det nemme offer, fordi folk ved, at de får en reaktion prompte. Bestemt ikke sjovt! Men jeg har det godt i dag, og har fået nogle gode veninder jeg kan stole på. Fx Laulund87, som betyder hele verden for mig!

Dejligt når man finder gode venskaber

Hvor bor du egentlig henne i verden?

Anmeld

7. maj 2012

Lullaby

Hverken manden eller jeg fik nogen.
Vi har 1 (!) par seriøse venner som vi rent faktisk bruger tid på. Og det er lidt fesen polterabend

Anmeld

7. maj 2012

Gaia

Frøken J. skriver:

Øv hvor gør det mig bare ondt, at du også har oplevet den slags! Da jeg skulle holde min 18 års, havde jeg reserveret disko og alt det der.. Skulle holde STOR fest og sendte invitationer ud i god tid.. En masse kunne komme. Men så blev der arrangeret gymnasiefest samme dag, og selvom der var fest der en gang om måneden ville de fleste fra gym så med til den fest i stedet for min fødselsdag. En masse andre aflyste, og til sidst var det kun et par stykker der kunne komme, så jeg måtte - til stor ydmygelse - aflyse og mistede nogle penge på depositum på diskoet Har ikke turde forsøge at holde en stor fest siden..

Øv en oplevelse. Tænk at folk kan være så  ufølsomme. Kan godt forstå du ligesom jeg har svært ved at skulle holde en ny fest igen. Jeg er dog overrbevist om at skulle du holde fest engang igen, så ville folk komme. Bare se hvor vellidt du er herinde. Og da sikker på der var et par eller ti herinde som godt ville stå for evt. Polteraben skulle det komme dertil.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.