Frøken J. skriver:
Det er noget jeg tænker meget over. Lars har så heller ikke friet endnu, men det kommer. Siger han selv 
Men jeg tror ikke jeg kommer til at få en polterabend. Er det normalt nogen ikke gør det? Jeg har ikke vildt mange venner, faktisk ganske få. Og de jeg har kender overhovedet ikke hinanden andet end i par og ved knap nok hvem de andre er, hvis de overhovedet gør det. Så jeg har faktisk svært ved at tro nogen vil holde en polterabend for mig.. ved godt jeg tager sorgerne på forskud, men er mangeårigt mobbeoffer og derfor heller ikke vant til folk gør noget for mig på den led.
Andre der ikke fik en polterabend? Hvordan havde i det med det? Kan godt forestille sig kærestens kammerater finder på noget. Men ser bare for mig min mor ender med at lave en lille medlidenheds-polterabend fordi ingen andre havde tænkt på det. Arhg.. det giver nogle ubehagelige flashbacks til alle de gange jeg har forsøgt at holde stor fødselsdagsfest og ingen har ville komme, så jeg har skulle aflyse til sidst 
Jeg tror heller ikke jeg får et polterabend 
Jeg synes ikke rigtig jeg har fået nogen de almindelig traditioner med, fx bliver jeg først student om 2 år, og det er som enkeltfags kursist, så har ikke nogen klasse at fejre det med.. Jeg har været gift, så fik ikke kanel på min 25-års fødselsdag, men ellers havde jeg heller ikke fået uanset, for der var ikke nogen til at fejre dagen med mig.. Og nu får jeg sikkert heller ikke polterabend, selvom jeg skal giftes til vinter 
Livet stinker indimellem 
Og har da en gruppe veninder, som sagtens kunne arrangere noget, men da vi holder et lille bitte bryllup, uden alt for meget halløj, og stort set kun familie som gæster, så tvivler jeg...
Anmeld