tror ikke jeg får polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.913 visninger
50 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Frøken J.

Det er noget jeg tænker meget over. Lars har så heller ikke friet endnu, men det kommer. Siger han selv

Men jeg tror ikke jeg kommer til at få en polterabend. Er det normalt nogen ikke gør det? Jeg har ikke vildt mange venner, faktisk ganske få. Og de jeg har kender overhovedet ikke hinanden andet end i par og ved knap nok hvem de andre er, hvis de overhovedet gør det. Så jeg har faktisk svært ved at tro nogen vil holde en polterabend for mig.. ved godt jeg tager sorgerne på forskud, men er mangeårigt mobbeoffer og derfor heller ikke vant til folk gør noget for mig på den led.

Andre der ikke fik en polterabend? Hvordan havde i det med det? Kan godt forestille sig kærestens kammerater finder på noget. Men ser bare for mig min mor ender med at lave en lille medlidenheds-polterabend fordi ingen andre havde tænkt på det. Arhg.. det giver nogle ubehagelige flashbacks til alle de gange jeg har forsøgt at holde stor fødselsdagsfest og ingen har ville komme, så jeg har skulle aflyse til sidst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Nettemor

Frøken J. skriver:

Det er noget jeg tænker meget over. Lars har så heller ikke friet endnu, men det kommer. Siger han selv

Men jeg tror ikke jeg kommer til at få en polterabend. Er det normalt nogen ikke gør det? Jeg har ikke vildt mange venner, faktisk ganske få. Og de jeg har kender overhovedet ikke hinanden andet end i par og ved knap nok hvem de andre er, hvis de overhovedet gør det. Så jeg har faktisk svært ved at tro nogen vil holde en polterabend for mig.. ved godt jeg tager sorgerne på forskud, men er mangeårigt mobbeoffer og derfor heller ikke vant til folk gør noget for mig på den led.

Andre der ikke fik en polterabend? Hvordan havde i det med det? Kan godt forestille sig kærestens kammerater finder på noget. Men ser bare for mig min mor ender med at lave en lille medlidenheds-polterabend fordi ingen andre havde tænkt på det. Arhg.. det giver nogle ubehagelige flashbacks til alle de gange jeg har forsøgt at holde stor fødselsdagsfest og ingen har ville komme, så jeg har skulle aflyse til sidst

Jeg tror ikke du skal være så bekymret

Selvfølgelig får du et polterabend.

Jeg arrangerede min svigerindes polterabend. Og kendte faktisk ingen af hendes venner. Så jeg allierede mig med hendes kusine og min bror. Sammen fik vi fundet numrene på dem der skulle med og fik dem med på det.. Det blev en kanon hyggelig dag

Jeg har også allerede sagt til min veninde at når de endelig sætter en dato for deres bryllup så skal hun lave en liste over hendes veninder med tlf nr osv. For der kender vi heller ikke rigtig hinanden indbyrdes.

Vi lavede også en liste da folk arrangerede for os. Det kan man jo lige så godt.. Man ved jo det kommer og så er man sikker på at der ikke er nogen der bliver glemt..

Anmeld

7. maj 2012

Lusi

Øv ;( der var heller ingen af os der fik et polterabend, men var så også fordi vi holdte vores bryllup skjult vi ringede til vores familier og sagde at de skulle møde op på en bestemt adresse, for vi havde noget vigtigt at fortælle.. De havde jo nok godt luret den, men var kun en lille uge før, så det var umuligt at nå at lave noget for os.. Vi ville så heller ik have det!
Det der opmærksomhed er SLET ik mig, så ville DØ, hvis en hel dag skulle omhandle mig :/
Og min mand er slet ik til druk og fest, så han var også ret tilfreds med der intet blev holdt..
Desuden stod/står jeg i samme situation som dig, med hensyn til veninder ville heller ik lige vide HVEM der skulle have holdt noget, udover min søster, men hvor fedt ville det lige være for hende, at stå og arrangere en masse for 3-4 mennesker?!
Men er trist for dig, når nu du gerne vil ha noget.. Hvem ved, måske nogle tager måsen på dig

Anmeld

7. maj 2012

Nitz - <3 David

Jeg kender det alt for godt..
Godt nok stå vi ikke lige og skal giftes eller noget.. Men jeg har også kun få tætte veninder.. altså veninder jeg snakker meget med.. Jeg har også haft et liv med meget mobning.. Så jeg har lidt svært ved at finde nye venner..
Men jeg har også tænkt tanken.. Tænk hvis der ikke er nogle der vil lave en polterabend for mig.. :s

Da min stedsøster og hendes mand blev gift sidste år, var der kun 4-5 piger der kunne være med på hendes PA.. Så de gjorde det at vi slog det sammen med drengene.. Og så gjorde vi det at vi lavede nogle "aktiviteter" sammen.. med dem.. fx. kørte vi go-car sammen.. Så var drengene ude og skyde lerduer.. Og pigerne på cafe, hvor hun skulle synge karokee. Og der efter mødtes vi og spiste sammen, og der kom en der skulle indspille en cd. Hvor hun skulle synge.. (hun havde MEGET travlt med at dem der stillede op i Xfactor ikke kunne synge.. Men det kunne hun bestemt heller ikke )

Anmeld

7. maj 2012

Kløver

Har svaret dig i personlig besked

Anmeld

7. maj 2012

Lotus86

Jeg vil bare lige indskyde, at man altså ikke behøver have et hav af veninder, for at man kan få en super polterabend, vi holdt polterabend for min svigerinde i lørdags, vi var 5 piger, og vi havde den SJOVESTE dag/aften/nat, så det kan sagtens lade sig gøre

Hvis jeg var dig, så tror jeg, at jeg ville lufte det lidt når du er sammen med dine veninder, sådan komme med nogle henkastede kommentarer "jeg læste om en som ... bla bla bla - fik et eller andet pinligt til sin pa" - Det håber jeg bare ikke sker til min" Forstår du? Så ved de da, at du regner med at der bliver arrangeret en polterabend for dig

Anmeld

7. maj 2012

Sara_S

Hverken mig eller min mand fik polterabend. Vi blev gift på rådhuset, og vi var 5 i alt... og ved du hvad? Jeg tror aldrig i mit liv har jeg været så lykkelig som på den dag!!!

Det jeg vil sige er: du får måske ikke polterabend, og so what? Det er forhåbentlig ikke det, som er det vigtigste i forbindelse med din forlovelse m.m. ... ??

Anmeld

7. maj 2012

anynom

Jeg endte faktisk med selv at arrangere min polterabend Jeg fik massage og ansigtsbehandling sammen med en veninde mens Bjarke fik den helt store tur af drengene - og så slog vi os sammen om aftenen med grillen og fest. Jeg havde en skide god dag

Anmeld

7. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Frøken J. skriver:

Dine veninder behøver ikke at kende hinanden Måske kan du komme med små kommentarer/hentydninger til at du godt kunne tænke dig en polterabend. Om i er 4 eller 15 gør heller ikke noget. Det handler jo om at hygge sig og måske give den gas i byen

Anmeld

7. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ville ikke gå forbi uden at give ! Er sikker på nogen nok skal holde noget for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.