vi gad godt baby nu men:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

Anonym trådstarter

Stlun07 skriver:

Jeg har en veninde som blev ansat på sit nuværende job, selvom hun til jobsamtalen sagde at de arbejdede på PB.

Arbejdsgiveren sagde at de havde valgt hende fordi hun var den rigtige til jobbet, og de så hellere at hun var åben omkring det end at hun havde skjult det, og så kom og var gravid efter tre måneder.

Arbejdsgiver var glad for at vide hvad der var af udsigter, og når PB var overstået ville han stadig have den bedste medarbejder

Selvfølgelig er ikke alle så heldige, men det var bare en af de gode historier som fortjener at blive taget med i overvejelserne

Hold da op. Det lyder dejligt for hende. Gid alle var så heldige smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Synes også du skulle vente til du har fået jobbet... Hvad hvis du skulle blive gravid inden du startede??...

Synes også det ville være at føre arbejdsgiveren bag lyset hvis du er gravid "inden " du starter på arbejdet....

Ja med ærlighed føler jeg selv jeg ville komme længst.
Men gid man kunne vide deres holdning. For hvad hvis man blev gravid inden arbejds start. Hvad ville de så sige. Jeg ville i hvert fald fortælle det

Anmeld

5. maj 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Ja med ærlighed føler jeg selv jeg ville komme længst.
Men gid man kunne vide deres holdning. For hvad hvis man blev gravid inden arbejds start. Hvad ville de så sige. Jeg ville i hvert fald fortælle det

Det gjorde jeg også da jeg havde været der en uge.. skulle lige samle mig mod til at sige til chefen at jeg altså var gravid... Han tog det meget pænt, og sagde endda tillykke...

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Husk du skal være ansat min. 9 måneder for at have krav på løn under barsel.. Kan godt forstå det er øv men ville også selv vente. At andre syntes i bare skal fortsætte og ikke sige noget til kommende arbejdsgiver er i min verden fuldstændig forkert og at føre en kommende arbejdsgiver bag lyset! Og sådan noget gør man bare ikke i min verden!! Men held og lykke jeg håber for dig at du får jobbet!!

Jeg får svar omkring jobbet i dag,
Jeg tror at vi har besluttet at hvis jeg ikk får job så smider vi pillerne også sker det når det sker.

Anmeld

11. maj 2012

ESV

Anonym skriver:

Jeg får svar omkring jobbet i dag,
Jeg tror at vi har besluttet at hvis jeg ikk får job så smider vi pillerne også sker det når det sker.

Spændende.. Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.