for os der har eller havde gnavere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Mira0911

TeamRocket skriver:

Vi har skinny'er.. Altså marsvin uden hår. De er så søde og tamme- og bruger meget solcreme her i varmen når de er på græs..

Ja det er jo med at beskytte dem... Synes nu de er meget søde og nuttet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

grinny

Mira0911 skriver:

Hvad kan man så lige prøve at give ham som indeholder ligeså meget C vitaminer? 

Årh det kan jeg godt forstå... 

Broccoli eller persille. Men det er noget med at de ikke må få for meget persille, kan bare ikke lige huske hvorfor.

Jeg plejer at bruge denne liste hvis jeg er i tvivl om noget  http://www.gulerodderne.dk/marsvin_c-vitamin.php

Anmeld

3. maj 2012

grinny

TeamRocket skriver:

Vi har skinny'er.. Altså marsvin uden hår. De er så søde og tamme- og bruger meget solcreme her i varmen når de er på græs..

Har du billeder? Vi har nemlig snakket om det, eller kæresten vil gerne ha' sådan en

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

grinny skriver:

Broccoli eller persille. Men det er noget med at de ikke må få for meget persille, kan bare ikke lige huske hvorfor.

Jeg plejer at bruge denne liste hvis jeg er i tvivl om noget  http://www.gulerodderne.dk/marsvin_c-vitamin.php

Takker... Den vil jeg da gemme... 

Anmeld

3. maj 2012

grinny

Mira0911 skriver:

Takker... Den vil jeg da gemme... 

Den er god hvis man er i tvivl

Anmeld

3. maj 2012

TeamRocket

grinny skriver:

Har du billeder? Vi har nemlig snakket om det, eller kæresten vil gerne ha' sådan en

Åh det vil i aldrig fortryde hvis i får- jeg var lidt betænkelig for de er nu ret grimme- og så tar vi ud og ser på nogle forskellige og lige meget hvor vi kommer- jamen de er all over the place, så nysgerrie, kælne, madglade og børnevenlige ikke mindst fordi selv de voksne grise er så nysgerrie og legesyge. Aldrig om vores andre dejlige marsvin med pels nogensinde har været så 'hundehvalpeagtige'  Jeg kan anbefalde von fansy og von sortfod - de er super gode opdrættere  kig evt deres sider ud.

Jeg ligger desværre ikke billeder ud på nettet.

Anmeld

4. maj 2012

FrkZier

Mira0911 skriver:

Hvor er han fin da han var lille.... 

hehe taak.. han er bare ikke så lille mere kæmpe kanin haha

Anmeld

4. maj 2012

Mira0911

FrkZier skriver:

hehe taak.. han er bare ikke så lille mere kæmpe kanin haha

De er nu dejlige som små og store... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.