for os der har eller havde gnavere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

grinny

Mira0911 skriver:

Hehe.. Det havde jeg ikke tænkt over, men nu du siger det, så ligner det da han smiler... 

Hihi, det er så sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Mira0911

grinny skriver:

Der er jo ikke noget bedre end når man skal vise sine små kære frem 

De to første billeder er Bella. Mit første marsvin og derfor nok også den der er blevet mest forkælet  Hun er dejlig af sind, hvis det altså er mig der snakker med hende, men hun bider hvis andre tager fat i hende. Hun mistede dersværre sin burkammerat Milla, som jeg desværre ikke har billeder af.

De næste to er Zophran som jeg fik et par dage efter Milla blev aflivet, og det var fordi Bella slet ikke kunne holde ud at gå alene. Hun har fået 3 dejlige unger, Choko, Herkules og Thanatos. Thanatos er blevet solgt og de sidste to har jeg beholdt.

Da Zophran skulle parres kunne Bella selvfølgelig ikke gå alene imens Zophran gik med han, så derfor anskaffede jeg mig Begonia. Og lige i øjeblikket går Begonia og Choko sammen, så om 2½-3 mdr. skulle der meget gerne ligge små unger i buret

Det var en længere historie, men der er også mange dyr  Og undskyld billedespam

Årh hvor er de altså flotte.... 

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

grinny skriver:

Hihi, det er så sødt

Ja meget... 

Anmeld

3. maj 2012

grinny

Mira0911 skriver:

Årh hvor er de altså flotte.... 

Taak Er også meget stolte af dem 

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

grinny skriver:

Taak Er også meget stolte af dem 

Ham på det sidste billede i mit indlæg ham fik vi i sidste uge af et hold venner... Deres søn havde bare Pikachu til at stå på værelset, den blev kun snakket med når den fik noget at spise... 

Er glad for at have fået ham... Han er en dejlig en men godt nok også kræsen... 

Anmeld

3. maj 2012

grinny

Mira0911 skriver:

Ham på det sidste billede i mit indlæg ham fik vi i sidste uge af et hold venner... Deres søn havde bare Pikachu til at stå på værelset, den blev kun snakket med når den fik noget at spise... 

Er glad for at have fået ham... Han er en dejlig en men godt nok også kræsen... 

Årh, så var det godt i kunne give ham et godt hjem, er han faldet til så?  Er han kræsen? Hehe.. Det var mine også, men det er da blevet bedre  

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

grinny skriver:

Årh, så var det godt i kunne give ham et godt hjem, er han faldet til så?  Er han kræsen? Hehe.. Det var mine også, men det er da blevet bedre  

Ja han er faldet til, han er begyndt sådan lige så stille at snakke med de andre når jeg går i køleskabet og finder mad til dem... 

Mine 2 elsker rød peber - Det gør han absolut ikke... Han rør det ikke... 

Anmeld

3. maj 2012

grinny

Mira0911 skriver:

Ja han er faldet til, han er begyndt sådan lige så stille at snakke med de andre når jeg går i køleskabet og finder mad til dem... 

Mine 2 elsker rød peber - Det gør han absolut ikke... Han rør det ikke... 

Ej hvor underligt, det plejer da ellers altid at være det de bedst kan lide. Det er da også nummer et på menuen her!

Jeg glæder mig bare til at få unger igen, det er simpelthen så fantastisk

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

grinny skriver:

Ej hvor underligt, det plejer da ellers altid at være det de bedst kan lide. Det er da også nummer et på menuen her!

Jeg glæder mig bare til at få unger igen, det er simpelthen så fantastisk

Hvad kan man så lige prøve at give ham som indeholder ligeså meget C vitaminer? 

Årh det kan jeg godt forstå... 

Anmeld

3. maj 2012

TeamRocket

Vi har skinny'er.. Altså marsvin uden hår. De er så søde og tamme- og bruger meget solcreme her i varmen når de er på græs..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.