for os der har eller havde gnavere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

jydeinden

FrkZier skriver:

så se ham lige da han var lille

nårhh hvor kær

min første kanin var også ret grå i det ( har haft tre MEGET forskellige, både af udseende men også af sind)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

FrkZier

jydeinden skriver:

nårhh hvor kær

min første kanin var også ret grå i det ( har haft tre MEGET forskellige, både af udseende men også af sind)

hehe han er så kær

jeg har aaaltid elsket kaniner, eller ja jeg elsker bare (næsten) alle dyr helt vildt meget

Anmeld

3. maj 2012

Tildes mor

jydeinden skriver:

sikke nogle søde små størrelser.. men hold da op de er da godt nok produktive når det kommer til unger

Det er de i hvert fald, først kom 5 unger - 3 uger senere kom der 4 unger, 3 uger senere kom der igen 5 unger og endnu 3 uger senere 5 unger igen

Anmeld

3. maj 2012

jydeinden

Tildes mor skriver:

Det er de i hvert fald, først kom 5 unger - 3 uger senere kom der 4 unger, 3 uger senere kom der igen 5 unger og endnu 3 uger senere 5 unger igen

hold da op.. stakkels "mor" hehe

Anmeld

3. maj 2012

jydeinden

FrkZier skriver:

hehe han er så kær

jeg har aaaltid elsket kaniner, eller ja jeg elsker bare (næsten) alle dyr helt vildt meget

jamen kaniner er også dejlige, og de fleste af dem har sådan et dejligt sind.

og kan også selv med de fleste dyr, bare ikke mus, rotter, slanger eller edderkopper.. puha

Anmeld

3. maj 2012

Tildes mor

jydeinden skriver:

hold da op.. stakkels "mor" hehe

Ja det siger jeg ogsål, men det er vist noget med at hun efter fødslen har størst chance for igen at blive gravid - det fandt vi bare først ud af da der allerede var født 14 unger og det næste hold var på vej

Og sådan nogle unger er umulige at komme af med! så vi måtte køre ud i dyrehandlen og aflevere dem alle sammen, også moren et par dage efter fordi hun simpelthen var blevet så sky efter at have født alle de unger og bed hele tiden og igen

Anmeld

3. maj 2012

FrkZier

jydeinden skriver:

jamen kaniner er også dejlige, og de fleste af dem har sådan et dejligt sind.

og kan også selv med de fleste dyr, bare ikke mus, rotter, slanger eller edderkopper.. puha

jeg kan bare ikke lide hunde, fisk og ørentvister :p

Anmeld

3. maj 2012

jydeinden

FrkZier skriver:

jeg kan bare ikke lide hunde, fisk og ørentvister :p

haha hvilket herligt mix af ting du ikke kan lide

Anmeld

3. maj 2012

jydeinden

Tildes mor skriver:

Ja det siger jeg ogsål, men det er vist noget med at hun efter fødslen har størst chance for igen at blive gravid - det fandt vi bare først ud af da der allerede var født 14 unger og det næste hold var på vej

Og sådan nogle unger er umulige at komme af med! så vi måtte køre ud i dyrehandlen og aflevere dem alle sammen, også moren et par dage efter fordi hun simpelthen var blevet så sky efter at have født alle de unger og bed hele tiden og igen

det er da lidt surt.. det lyder som om at man virkeligt skal være over dem, for at de ikke formerer sig som "ukrudt".. men da især surt at den blev så sky.. øvsen  

Anmeld

3. maj 2012

FrkZier

jydeinden skriver:

haha hvilket herligt mix af ting du ikke kan lide

haha men jeg eelsker alle andre dyr, selv slanger(har to) og edderkopper haha..

men jeg kan virkelig blive totalt panisk angst bare af at tænke på en ørentvist eller en fisk :p

jeg er 'bare' utryg ved hunde, hvis jeg lære dem at kende kan jeg godt lide dem, det tager bare noget tid før jeg stoler på dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.