for os der har eller havde gnavere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.919 visninger
47 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

jydeinden

jamen nu har der været flere tråde med henrivende hunde og katte, så skal vi ikke også tage og flashe lidt billeder af vores dejlige kaniner eller marsvin, mus, rotter ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Mira0911

jydeinden skriver:

jamen nu har der været flere tråde med henrivende hunde og katte, så skal vi ikke også tage og flashe lidt billeder af vores dejlige kaniner eller marsvin, mus, rotter ?

God idé... Jeg smider nogle ind i morgen... Så kan jeg tage nogle dugfriske af dem allesammen.... 

Anmeld

3. maj 2012

jydeinden

Mira0911 skriver:

God idé... Jeg smider nogle ind i morgen... Så kan jeg tage nogle dugfriske af dem allesammen.... 

dém vil jeg da glæde mig til at se

Anmeld

3. maj 2012

jydeinden

sætter lige selv et billede ind af min (desværre) afdøde kanin.. altid elsket, og altid savnet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

jydeinden skriver:

dém vil jeg da glæde mig til at se

Jeps... Vil nemlig sove nu mens der endelig er ro... 

Anmeld

3. maj 2012

Tildes mor

Vi har herhjemme kun haft dværghamstre - men vi har haft mange!

Den første dværghamster vi havde kan jeg ikke finde billeder af, men han var simpelthen det sødeste lille dyr jeg nogen sinde har set!

Men jeg kan finde billeder af Hamtaro og Ratatouille! (Flotte navne! )

De to første billeder er af Ratatouille (som skulle forestille at være en hun ligesom Hamtaro skulle.. men ehm, vi endte med at have 19 unger, der kom unger hver 3. uge! og der var bare ikke noget vi kunne gøre)

Billede 3 er af det første hold unger, der var 5

Billede 4 er fra den dag vi havde hentet dem i dyrehandlen, de er som nok ses kommet i himlen ... det var den eneste måde vi kunne få et billede af dem begge to.

Anmeld

3. maj 2012

jydeinden

Tildes mor skriver:

Vi har herhjemme kun haft dværghamstre - men vi har haft mange!

Den første dværghamster vi havde kan jeg ikke finde billeder af, men han var simpelthen det sødeste lille dyr jeg nogen sinde har set!

Men jeg kan finde billeder af Hamtaro og Ratatouille! (Flotte navne! )

De to første billeder er af Ratatouille (som skulle forestille at være en hun ligesom Hamtaro skulle.. men ehm, vi endte med at have 19 unger, der kom unger hver 3. uge! og der var bare ikke noget vi kunne gøre)

Billede 3 er af det første hold unger, der var 5

Billede 4 er fra den dag vi havde hentet dem i dyrehandlen, de er som nok ses kommet i himlen ... det var den eneste måde vi kunne få et billede af dem begge to.

sikke nogle søde små størrelser.. men hold da op de er da godt nok produktive når det kommer til unger

Anmeld

3. maj 2012

FrkZier

jydeinden skriver:

et billede af min dejlige kanin Oskar

- og så lige et billede med Oskar og mine to katte(den sorte og hvide er desværre død nu )

Anmeld

3. maj 2012

jydeinden

FrkZier skriver:

et billede af min dejlige kanin Oskar

- og så lige et billede med Oskar og mine to katte(den sorte og hvide er desværre død nu )

nårhh hvor ser han da sød ud ( du kan nok gætte at jeg har en svaghed for kaniner)

Anmeld

3. maj 2012

FrkZier

jydeinden skriver:

nårhh hvor ser han da sød ud ( du kan nok gætte at jeg har en svaghed for kaniner)

så se ham lige da han var lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.