3 måneder for tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

ONKC

Min tvillingebror og jeg er selv født i uge 27. Mener jeg var 26 cm og vejede cirka 700g. Min bror var en del større, men hans krop gav op efter en månedes tid. Jeg havde hjerteproblemer og for snart to år siden, fik jeg nyt hjerte. Jeg har overlevet hjertestop. Jeg er født med en brist i hjernen, som udløser min ADHD og angst, men jeg fungere rigtig godt, i rigtig mange tilfælde. Jeg går på gymnasiet på samme niveu som alle andre på min alder, fungere godt socialt, går til sport osv. Da jeg var mindre fik jeg en del hormonsprøjter, da jeg var meget lille både i højde og drøjden. Jeg er nu 1.86 hvilket nok er meget normalt.

Held og lykke med jeres søn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Fredag d.20.04.12 blev vi forældre til en lille dreng. Han skulle være født d.12.07.12 men kom til verden 3 måneder før tid. Og vi skal nu være indlagt på hospitalet til terminsdatoen.

Er der nogle der har fået en fortidlig født ?

Hvis ja, hvordan går/gik det med ham/hende ?

jeg har en søn på 15mdr der blev født ca 7uger for tidligt, 17dage efter fødselsen blev vi ud skreven, så tror meget det gør meget hvor hurtige de små kommer sig.

men hovedreglen er til terminsdatoen.

det gik godt med ham spørg endelig.

Anmeld

15. august 2012

Lusi

Anonym skriver:

Fredag d.20.04.12 blev vi forældre til en lille dreng. Han skulle være født d.12.07.12 men kom til verden 3 måneder før tid. Og vi skal nu være indlagt på hospitalet til terminsdatoen.

Er der nogle der har fået en fortidlig født ?

Hvis ja, hvordan går/gik det med ham/hende ?

Stort tillykke med jeres søn

Jeg fødte vores datter 35+4 og blev udskrevet en uge efter (var sådan set pga. mig, vi var indlagt)
Vores søn blev født 30+1 og han røg heldigvis ik engang i kuvøse eller noget. Han lå med c-pap i 5 dage og ellers trak han vejret flot selv. Vi lå også indlagt til termin, i de 2 1/2 måneder..
Han er en dejlig og glad dreng. Han er langsommere end normalt, men er kvik og har på ingen måde været sensitiv eller noget..
Håber det vil gå jeres søn, ligeså godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.