Nogle fra Vejle/Horsens område

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Flødebollen

Rinepigen skriver:

Hej piger...

Er der nogle herinde som er fra Vejle/horsens eller omegn ? Evt gravide/ nogle med børn/ eller prøver at blive gravide ? eller bare nogle hehe

Jeg søger nemmerlig lidt selvskab evt en/flere søde veninder da jeg føler mig lidt ene og alene er opridelig fra esbjerg og har siden vi flyttede her op ad kun fået en "bekendt" veninde, men det er kun fordi jeg kender hendes kæreste at jeg snakker med hende og alle mine veninder fra esbjerg skred da jeg flyttede sammen med kæresten

Så savner at have en rigtig god veninde

Lidt om mig :

Jeg hedder Karina og er 20 år. jeg har en folovet på 26 og vi bor sammen i vores eget hus i Rask Mølle som ligger lige mellem vejle og horsens.. jeg kan  god lide dyr og har selv 2 hunde og en slange ( den er ikke farlig, så lad jer ikke skæmme af det ) jeg er gravid men vores første barn.. vores ønskebarn gennem 1,5 år heg er i uge 14..

Skriiiiv endelig hvis i os mangler en god veninde

Du må jo skrive en pb hvis du er interesseret.

Kan se at mange af de andre, der har skrevet enten har børn eller er gravide. Der halter jeg lidt endnu.

Alt det med din kæreste og det lort, han har været inde i, det kender jeg godt til.

Men Hey.. Kaffe kan man vel altid drikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

banana3

Kathepige skriver:

Hvor dejligt, der er så mange fra området det er jo normalt ikke det, man lærer først om folk herinde.

Kan se, jeg er den eneste, der ikke har børn eller er gravid..

Nej, du er bestemt ikke den eneste ! vi prøver men er først lige startet 

Anmeld

2. maj 2012

Flødebollen

banana3 skriver:

Nej, du er bestemt ikke den eneste ! vi prøver men er først lige startet 

Så er jeg ikke helt alene Skønt

Hvor bor du så henne?

Anmeld

2. maj 2012

banana3

Kathepige skriver:

Så er jeg ikke helt alene Skønt

Hvor bor du så henne?

Jeg bor i horsens 

Anmeld

2. maj 2012

Flødebollen

banana3 skriver:

Jeg bor i horsens 

Er du født og opvokset i Horsens 

Anmeld

2. maj 2012

MortilElias2010

Rinepigen skriver:

okay der lyder jo helt fantastisk da vi også elsker dyr og ikke kan undvære dem

Min kæreste siger han måske ved hvem din mand er min kæreste arbejder i afdeling c-180 på daghold og hedder klaus

Vi kommer også tit i tørring så det er jo meget fint og at i godt kan li krybdyr er bare rigtig dejligt fordi det er bare lige os. og elsker at tage til krybdyrs messer osv hehe

Vi kunne godt være int i at møde jer

Ih griner lige lidt... to ting falder mig i øjnene... jeg aner ikke om min mand kan lide krybdyr  Jeg boede sammen med de førnævnte dyr med en anden for mange år siden, da jeg boede i Sønderborg  Den anden ting er... det er dagplejens mand der arbejder på Jysk, bare så vi har det på det rene  Men spøjst hvis de to kender hinanden... hvor skulle det være igennem spørger jeg nysgerrigt?  Min mand hedder Frank (pudsigt nok ligesom dagplejens mand)

Har aldrig været på en krybdyrsmesse, men er slet ikke uinteresseret. Det kunne være ret fedt både for mig og sønnike... og måske også for manden... hvem ved...  så jeg kan på stedet sige at det kunne være fedt nok at mødes.

Jeg er som sagt arbejdssøgende, så har indtil videre masser af tid

Anmeld

2. maj 2012

AnonymMor

MortilElias2010 skriver:

Ih griner lige lidt... to ting falder mig i øjnene... jeg aner ikke om min mand kan lide krybdyr  Jeg boede sammen med de førnævnte dyr med en anden for mange år siden, da jeg boede i Sønderborg  Den anden ting er... det er dagplejens mand der arbejder på Jysk, bare så vi har det på det rene  Men spøjst hvis de to kender hinanden... hvor skulle det være igennem spørger jeg nysgerrigt?  Min mand hedder Frank (pudsigt nok ligesom dagplejens mand)

Har aldrig været på en krybdyrsmesse, men er slet ikke uinteresseret. Det kunne være ret fedt både for mig og sønnike... og måske også for manden... hvem ved...  så jeg kan på stedet sige at det kunne være fedt nok at mødes.

Jeg er som sagt arbejdssøgende, så har indtil videre masser af tid

Nååårh på den måde okay jamen det går nok alt sammen hehe.. både mig og kæresten synes det kunne være fedt at mødes en dag

Min kæreste sagde bare han vidste der var en der hed frank på hans arbejde, men det er jo nok en anden så hehe

Hvis i er int kan i da lige smide en pb så kan i evt få mit nr det er vist lidt nemmere at finde ud af noget den vej

Anmeld

2. maj 2012

MortilElias2010

Rinepigen skriver:

Nååårh på den måde okay jamen det går nok alt sammen hehe.. både mig og kæresten synes det kunne være fedt at mødes en dag

Min kæreste sagde bare han vidste der var en der hed frank på hans arbejde, men det er jo nok en anden så hehe

Hvis i er int kan i da lige smide en pb så kan i evt få mit nr det er vist lidt nemmere at finde ud af noget den vej

Det kan så sagtens være vores dagplejers mand Frank  Skøn person! Og han arbejder også dag  

Jo jeg sender en pb 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.