Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rinepigen skriver: Hej piger... Er der nogle herinde som er fra Vejle/horsens eller omegn ? Evt gravide/ nogle med børn/ eller prøver at blive gravide ? eller bare nogle hehe Jeg søger nemmerlig lidt selvskab evt en/flere søde veninder da jeg føler mig lidt ene og alene er opridelig fra esbjerg og har siden vi flyttede her op ad kun fået en "bekendt" veninde, men det er kun fordi jeg kender hendes kæreste at jeg snakker med hende og alle mine veninder fra esbjerg skred da jeg flyttede sammen med kæresten Så savner at have en rigtig god veninde Lidt om mig : Jeg hedder Karina og er 20 år. jeg har en folovet på 26 og vi bor sammen i vores eget hus i Rask Mølle som ligger lige mellem vejle og horsens.. jeg kan god lide dyr og har selv 2 hunde og en slange ( den er ikke farlig, så lad jer ikke skæmme af det ) jeg er gravid men vores første barn.. vores ønskebarn gennem 1,5 år heg er i uge 14.. Skriiiiv endelig hvis i os mangler en god veninde
Hej piger...
Er der nogle herinde som er fra Vejle/horsens eller omegn ? Evt gravide/ nogle med børn/ eller prøver at blive gravide ? eller bare nogle hehe
Jeg søger nemmerlig lidt selvskab evt en/flere søde veninder da jeg føler mig lidt ene og alene er opridelig fra esbjerg og har siden vi flyttede her op ad kun fået en "bekendt" veninde, men det er kun fordi jeg kender hendes kæreste at jeg snakker med hende og alle mine veninder fra esbjerg skred da jeg flyttede sammen med kæresten
Så savner at have en rigtig god veninde
Lidt om mig :
Jeg hedder Karina og er 20 år. jeg har en folovet på 26 og vi bor sammen i vores eget hus i Rask Mølle som ligger lige mellem vejle og horsens.. jeg kan god lide dyr og har selv 2 hunde og en slange ( den er ikke farlig, så lad jer ikke skæmme af det ) jeg er gravid men vores første barn.. vores ønskebarn gennem 1,5 år heg er i uge 14..
Skriiiiv endelig hvis i os mangler en god veninde
Du må jo skrive en pb hvis du er interesseret.
Kan se at mange af de andre, der har skrevet enten har børn eller er gravide. Der halter jeg lidt endnu.
Alt det med din kæreste og det lort, han har været inde i, det kender jeg godt til.
Men Hey.. Kaffe kan man vel altid drikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kathepige skriver: Hvor dejligt, der er så mange fra området det er jo normalt ikke det, man lærer først om folk herinde. Kan se, jeg er den eneste, der ikke har børn eller er gravid..
Hvor dejligt, der er så mange fra området det er jo normalt ikke det, man lærer først om folk herinde.
Kan se, jeg er den eneste, der ikke har børn eller er gravid..
Nej, du er bestemt ikke den eneste ! vi prøver men er først lige startet
banana3 skriver: Nej, du er bestemt ikke den eneste ! vi prøver men er først lige startet
Så er jeg ikke helt alene Skønt
Hvor bor du så henne?
Kathepige skriver: Så er jeg ikke helt alene Skønt Hvor bor du så henne?
Jeg bor i horsens
banana3 skriver: Jeg bor i horsens
Er du født og opvokset i Horsens
Rinepigen skriver: okay der lyder jo helt fantastisk da vi også elsker dyr og ikke kan undvære dem Min kæreste siger han måske ved hvem din mand er min kæreste arbejder i afdeling c-180 på daghold og hedder klaus Vi kommer også tit i tørring så det er jo meget fint og at i godt kan li krybdyr er bare rigtig dejligt fordi det er bare lige os. og elsker at tage til krybdyrs messer osv hehe Vi kunne godt være int i at møde jer
okay der lyder jo helt fantastisk da vi også elsker dyr og ikke kan undvære dem
Min kæreste siger han måske ved hvem din mand er min kæreste arbejder i afdeling c-180 på daghold og hedder klaus
Vi kommer også tit i tørring så det er jo meget fint og at i godt kan li krybdyr er bare rigtig dejligt fordi det er bare lige os. og elsker at tage til krybdyrs messer osv hehe
Vi kunne godt være int i at møde jer
Ih griner lige lidt... to ting falder mig i øjnene... jeg aner ikke om min mand kan lide krybdyr Jeg boede sammen med de førnævnte dyr med en anden for mange år siden, da jeg boede i Sønderborg Den anden ting er... det er dagplejens mand der arbejder på Jysk, bare så vi har det på det rene Men spøjst hvis de to kender hinanden... hvor skulle det være igennem spørger jeg nysgerrigt? Min mand hedder Frank (pudsigt nok ligesom dagplejens mand)
Har aldrig været på en krybdyrsmesse, men er slet ikke uinteresseret. Det kunne være ret fedt både for mig og sønnike... og måske også for manden... hvem ved... så jeg kan på stedet sige at det kunne være fedt nok at mødes.
Jeg er som sagt arbejdssøgende, så har indtil videre masser af tid
MortilElias2010 skriver: Ih griner lige lidt... to ting falder mig i øjnene... jeg aner ikke om min mand kan lide krybdyr Jeg boede sammen med de førnævnte dyr med en anden for mange år siden, da jeg boede i Sønderborg Den anden ting er... det er dagplejens mand der arbejder på Jysk, bare så vi har det på det rene Men spøjst hvis de to kender hinanden... hvor skulle det være igennem spørger jeg nysgerrigt? Min mand hedder Frank (pudsigt nok ligesom dagplejens mand) Har aldrig været på en krybdyrsmesse, men er slet ikke uinteresseret. Det kunne være ret fedt både for mig og sønnike... og måske også for manden... hvem ved... så jeg kan på stedet sige at det kunne være fedt nok at mødes. Jeg er som sagt arbejdssøgende, så har indtil videre masser af tid
Nååårh på den måde okay jamen det går nok alt sammen hehe.. både mig og kæresten synes det kunne være fedt at mødes en dag
Min kæreste sagde bare han vidste der var en der hed frank på hans arbejde, men det er jo nok en anden så hehe
Hvis i er int kan i da lige smide en pb så kan i evt få mit nr det er vist lidt nemmere at finde ud af noget den vej
Rinepigen skriver: Nååårh på den måde okay jamen det går nok alt sammen hehe.. både mig og kæresten synes det kunne være fedt at mødes en dag Min kæreste sagde bare han vidste der var en der hed frank på hans arbejde, men det er jo nok en anden så hehe Hvis i er int kan i da lige smide en pb så kan i evt få mit nr det er vist lidt nemmere at finde ud af noget den vej
Det kan så sagtens være vores dagplejers mand Frank Skøn person! Og han arbejder også dag
Jo jeg sender en pb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128