Kathepige skriver:
Lærer aldrig at forstå, at man kan holde af krybdyr.. Føj altså. Får helt kuldegysninger.
Jeg er først og opvokset i Horsens og vi flyttede så herud da min kæreste fik arbejde. Der var sgu for langt på scooter
Hvorfor har i lige valgt rask mølle?
Har du nogen udd.? Eller ønsker mv?
hehe det troede jeg heller aldrig jeg kom til. da jeg mødte min kæreste havde han den slange vi har nu og dengang kunne jeg slet ikke være i rum med den så panisk var jeg overfor den, men han lærte mig hurtig hvordan de i virkeligheden er og nu elsker jeg krybdyr 
Jeg har det lidt på samme måde med gnavere.. dem kan jeg ikke forstå folk kan holde af hehe
jeg synes de er lidt ulækre,, men det er jo smag og behag 
Vi startede med at bo sammen nede omkring esbjerg og dengang havde min kæreste et probelm med misbrug osv og det kunne jeg ikke acceptere og sagde til ham at det var enten mig eller det lort han havde gang i. han valgte så mig og så kunne han godt tænke sig at flytte længere væk for ikke at have kontakt til de kammerater der gang på gang fik ham med i det skidt og derfor flyttede vi sammen i lejlighed i Jelling og boede der i ca 5 mdr hvor han så fik arbejde i uldum..
Så flyttede vi til uldum da det også var langt på knallert fra jelling til uldum
men vi fik verdens værste udlejer dengang og boede der i kun 2 mdr hvor vi så købte hus i rask mølle
og her bor vi utrolig nok endnu hehe 
Jeg er ikke i gang med uddannelse pt. jeg var i gang med sosu udd men blev nød til at hoppe fra da jeg pludselig fik ryggener og har gået sygemeldt og siden da ledig for arbejdsmarked.
har en plan om at blive pædagogisk assistent og venter svar på optagelse fra skolen 
Anmeld