Nogle fra Vejle/Horsens område

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.797 visninger
47 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

AnonymMor

Hej piger...

Er der nogle herinde som er fra Vejle/horsens eller omegn ? Evt gravide/ nogle med børn/ eller prøver at blive gravide ? eller bare nogle hehe

Jeg søger nemmerlig lidt selvskab evt en/flere søde veninder da jeg føler mig lidt ene og alene er opridelig fra esbjerg og har siden vi flyttede her op ad kun fået en "bekendt" veninde, men det er kun fordi jeg kender hendes kæreste at jeg snakker med hende og alle mine veninder fra esbjerg skred da jeg flyttede sammen med kæresten

Så savner at have en rigtig god veninde

Lidt om mig :

Jeg hedder Karina og er 20 år. jeg har en folovet på 26 og vi bor sammen i vores eget hus i Rask Mølle som ligger lige mellem vejle og horsens.. jeg kan  god lide dyr og har selv 2 hunde og en slange ( den er ikke farlig, så lad jer ikke skæmme af det ) jeg er gravid men vores første barn.. vores ønskebarn gennem 1,5 år heg er i uge 14..

Skriiiiv endelig hvis i os mangler en god veninde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Flødebollen

Rinepigen skriver:

Hej piger...

Er der nogle herinde som er fra Vejle/horsens eller omegn ? Evt gravide/ nogle med børn/ eller prøver at blive gravide ? eller bare nogle hehe

Jeg søger nemmerlig lidt selvskab evt en/flere søde veninder da jeg føler mig lidt ene og alene er opridelig fra esbjerg og har siden vi flyttede her op ad kun fået en "bekendt" veninde, men det er kun fordi jeg kender hendes kæreste at jeg snakker med hende og alle mine veninder fra esbjerg skred da jeg flyttede sammen med kæresten

Så savner at have en rigtig god veninde

Lidt om mig :

Jeg hedder Karina og er 20 år. jeg har en folovet på 26 og vi bor sammen i vores eget hus i Rask Mølle som ligger lige mellem vejle og horsens.. jeg kan  god lide dyr og har selv 2 hunde og en slange ( den er ikke farlig, så lad jer ikke skæmme af det ) jeg er gravid men vores første barn.. vores ønskebarn gennem 1,5 år heg er i uge 14..

Skriiiiv endelig hvis i os mangler en god veninde

HEej

Jeg bor ved Stouby, er 25 år og bor med min kæreste og forlovede gennem 8 år vi prøver at blive gravide og hargalvanisering 7 måneder

Jeg er journaliststuderende og færdig om 8 mrd, mens min kæreste passer grise.

Vi har 2 Jack russell terriere på hhv. 4 år og 4 måneder.

HADER slanger og min kæreste er panisk angst for dem

Anmeld

2. maj 2012

AnonymMor

Kathepige skriver:

HEej

Jeg bor ved Stouby, er 25 år og bor med min kæreste og forlovede gennem 8 år vi prøver at blive gravide og hargalvanisering 7 måneder

Jeg er journaliststuderende og færdig om 8 mrd, mens min kæreste passer grise.

Vi har 2 Jack russell terriere på hhv. 4 år og 4 måneder.

HADER slanger og min kæreste er panisk angst for dem

Heej

Det lyder jo meget godt og stouby ligger heller ikke såå langt herfra

Vores hunde er 12 år og 11 mdr så en gammel traver efterhånden og så en lille krudtugle

Min kæreste arbejder som lagermand hos jysk i uldum, og jeg er pt ledig og har derfor ALT for meget fritid

uh her i hust holder vi meget af krybdyr (bortset fra edderkopper, kan ikke fordrage dem) men ellers alt andet og vi har haft rigtig mange forskeliige arter bla. havde vi en overgang 16 slanger på en gang men nu har vi så kun 1 tilbage den er så forsvarligt låst inde så den kan ikke komme ud

Anmeld

2. maj 2012

emsaroto

jeg bor i Aalborg, men når jeg ikke er i Aalborg er jeg i Vejle eller Horsens

Lige nu er jeg i Horsens  
Jeg har Oskar fa august 2010 og jeg er 21 år. Så du skriver bare  

Anmeld

2. maj 2012

Flødebollen

Rinepigen skriver:

Heej

Det lyder jo meget godt og stouby ligger heller ikke såå langt herfra

Vores hunde er 12 år og 11 mdr så en gammel traver efterhånden og så en lille krudtugle

Min kæreste arbejder som lagermand hos jysk i uldum, og jeg er pt ledig og har derfor ALT for meget fritid

uh her i hust holder vi meget af krybdyr (bortset fra edderkopper, kan ikke fordrage dem) men ellers alt andet og vi har haft rigtig mange forskeliige arter bla. havde vi en overgang 16 slanger på en gang men nu har vi så kun 1 tilbage den er så forsvarligt låst inde så den kan ikke komme ud

Lærer aldrig at forstå, at man kan holde af krybdyr.. Føj altså. Får helt kuldegysninger.

Jeg er først og opvokset i Horsens og vi flyttede så herud da min kæreste fik arbejde. Der var sgu for langt på scooter

Hvorfor har i lige valgt rask mølle?

Har du nogen udd.? Eller ønsker mv?

Anmeld

2. maj 2012

AnonymMor

emsaroto skriver:

jeg bor i Aalborg, men når jeg ikke er i Aalborg er jeg i Vejle eller Horsens

Lige nu er jeg i Horsens  
Jeg har Oskar fa august 2010 og jeg er 21 år. Så du skriver bare  

spændende hvor tit er du i vejle/horsens

Anmeld

2. maj 2012

emsaroto

Rinepigen skriver:

spændende hvor tit er du i vejle/horsens

midst en gang om måneden  

Anmeld

2. maj 2012

Ryberg

Velkommen på landet ha ha, Aj du skal nok få det godt i rask mølle :-)

Vi bor i Flemming som ligger lige udenfor rask mølle.. Har en søn på 2 år som går i dagpleje i rask mølle ..
Jeg bor sammen med min mand i hus og vi har en gravid kat Leopard gekko..

Jeg læser til socialrådgiver i esbjerg og min mand er taxa chauffør..
Jeg er 27 år og min mand er 29..

Jeg har en travl hverdag og det kniber med tid til vennerne, men derfor er der altid plads til flere og vi elsker at hygge med dem vi kender :-)

Skriv endelig en pb hvis du vil vide mere eller hvis du har spørgsmål til området ;-)

Anmeld

2. maj 2012

AnonymMor

Kathepige skriver:

Lærer aldrig at forstå, at man kan holde af krybdyr.. Føj altså. Får helt kuldegysninger.

Jeg er først og opvokset i Horsens og vi flyttede så herud da min kæreste fik arbejde. Der var sgu for langt på scooter

Hvorfor har i lige valgt rask mølle?

Har du nogen udd.? Eller ønsker mv?

hehe det troede jeg heller aldrig jeg kom til. da jeg mødte min kæreste havde han den slange vi har nu og dengang kunne jeg slet ikke være i rum med den så panisk var jeg overfor den, men han lærte mig hurtig hvordan de i virkeligheden er og nu elsker jeg krybdyr

Jeg har det lidt på samme måde med gnavere.. dem kan jeg ikke forstå folk kan holde af hehe jeg synes de er lidt ulækre,, men det er jo smag og behag

Vi startede med at bo sammen nede omkring esbjerg og dengang havde min kæreste et probelm med misbrug osv og det kunne jeg ikke acceptere og sagde til ham at det var enten mig eller det lort han havde gang i. han valgte så mig og så kunne han godt tænke sig at flytte længere væk for ikke at have kontakt til de kammerater der gang på gang fik ham med i det skidt og derfor flyttede vi sammen i lejlighed i Jelling og boede der i ca 5 mdr hvor han så fik arbejde i uldum..

Så flyttede vi til uldum da det også var langt på knallert fra jelling til uldum men vi fik verdens værste udlejer dengang og boede der i kun 2 mdr hvor vi så købte hus i rask mølle og her bor vi utrolig nok endnu hehe

Jeg er ikke i gang med uddannelse pt. jeg var i gang med sosu udd men blev nød til at hoppe fra da jeg pludselig fik ryggener og har gået sygemeldt og siden da ledig for arbejdsmarked.

har en plan om at blive pædagogisk assistent og venter svar på optagelse fra skolen

Anmeld

2. maj 2012

AnonymMor

emsaroto skriver:

midst en gang om måneden  

okat det lyder fint er du her så i flere dage eller hvordan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.