Nogle fra Vejle/Horsens område

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Sas1990

Rinepigen skriver:

d 1 november  hvad med dig ?

den 19 december

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

AnonymMor

Sas1990 skriver:

den 19 december

ej sikke en dejlig julegave at få hehe

Anmeld

2. maj 2012

Sas1990

Rinepigen skriver:

ej sikke en dejlig julegave at få hehe

ja

Anmeld

2. maj 2012

MortilElias2010

Bor 4 km udenfor Tørring - 14km fra Vejle. Er gift, jeg er 33 og min mand er 40. Jeg er ungdommelig  Vi har en søn på 2 år + som er i dp i Ølholm, hvis mand arbejder ved Jysk  Vi bor i hyggeligt lille hus på landet med rutchebanetårn, sandkasse, projekt legehus igangværende, bålplads,  have, marker, skov har to katte, som er som nat og dag  Dejligt sted for børn at færdes! 

Har tidligere i mit liv boet med slanger, fugleedderkopper, varaner, Leguaner, fisk, fugle, marsvin, hund etc etc.  Og arbejdet med marsvin og kaniner i en SFO. 

Mit liv skal indeholde dyr!  

Vi er begge uddannede pædagoger, min mand er SKP og jeg skal til jobsamtale den 16. maj  

Anmeld

2. maj 2012

banana3

emsaroto skriver:

jeg bor i Aalborg, men når jeg ikke er i Aalborg er jeg i Vejle eller Horsens

Lige nu er jeg i Horsens  
Jeg har Oskar fa august 2010 og jeg er 21 år. Så du skriver bare  

Hvor længe er du i Horsens endnu

Anmeld

2. maj 2012

AnonymMor

MortilElias2010 skriver:

Bor 4 km udenfor Tørring - 14km fra Vejle. Er gift, jeg er 33 og min mand er 40. Jeg er ungdommelig  Vi har en søn på 2 år + som er i dp i Ølholm, hvis mand arbejder ved Jysk  Vi bor i hyggeligt lille hus på landet med rutchebanetårn, sandkasse, projekt legehus igangværende, bålplads,  have, marker, skov har to katte, som er som nat og dag  Dejligt sted for børn at færdes! 

Har tidligere i mit liv boet med slanger, fugleedderkopper, varaner, Leguaner, fisk, fugle, marsvin, hund etc etc.  Og arbejdet med marsvin og kaniner i en SFO. 

Mit liv skal indeholde dyr!  

Vi er begge uddannede pædagoger, min mand er SKP og jeg skal til jobsamtale den 16. maj  

okay der lyder jo helt fantastisk da vi også elsker dyr og ikke kan undvære dem

Min kæreste siger han måske ved hvem din mand er min kæreste arbejder i afdeling c-180 på daghold og hedder klaus

Vi kommer også tit i tørring så det er jo meget fint og at i godt kan li krybdyr er bare rigtig dejligt fordi det er bare lige os. og elsker at tage til krybdyrs messer osv hehe

Vi kunne godt være int i at møde jer

Anmeld

2. maj 2012

emsaroto

banana3 skriver:

Hvor længe er du i Horsens endnu

tager til vejle i morgen eftermiddag, men man kunne da godt tage en brunch et sted i morgen?

Anmeld

2. maj 2012

banana3

emsaroto skriver:

tager til vejle i morgen eftermiddag, men man kunne da godt tage en brunch et sted i morgen?

Det var jo lige det jeg tænkte ! Jeg har skrevet til dig i din postkasse, eller gik den ikke igennem? Jeg har lige været inde og luret din blog af, hold kæft du dygtig til at synge! jeg håber virelig du har meldt dig til Voice !! 

Anmeld

2. maj 2012

emsaroto

banana3 skriver:

Det var jo lige det jeg tænkte ! Jeg har skrevet til dig i din postkasse, eller gik den ikke igennem? Jeg har lige været inde og luret din blog af, hold kæft du dygtig til at synge! jeg håber virelig du har meldt dig til Voice !! 

Nej den er slet ikke gået igennem Men jeg går lige ind og skriver til dag og tak! 

Anmeld

2. maj 2012

Flødebollen

Hvor dejligt, der er så mange fra området det er jo normalt ikke det, man lærer først om folk herinde.

Kan se, jeg er den eneste, der ikke har børn eller er gravid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.