Nogle fra Vejle/Horsens område

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Sas1990

Rinepigen skriver:

Hej piger...

Er der nogle herinde som er fra Vejle/horsens eller omegn ? Evt gravide/ nogle med børn/ eller prøver at blive gravide ? eller bare nogle hehe

Jeg søger nemmerlig lidt selvskab evt en/flere søde veninder da jeg føler mig lidt ene og alene er opridelig fra esbjerg og har siden vi flyttede her op ad kun fået en "bekendt" veninde, men det er kun fordi jeg kender hendes kæreste at jeg snakker med hende og alle mine veninder fra esbjerg skred da jeg flyttede sammen med kæresten

Så savner at have en rigtig god veninde

Lidt om mig :

Jeg hedder Karina og er 20 år. jeg har en folovet på 26 og vi bor sammen i vores eget hus i Rask Mølle som ligger lige mellem vejle og horsens.. jeg kan  god lide dyr og har selv 2 hunde og en slange ( den er ikke farlig, så lad jer ikke skæmme af det ) jeg er gravid men vores første barn.. vores ønskebarn gennem 1,5 år heg er i uge 14..

Skriiiiv endelig hvis i os mangler en god veninde

Hej

Jeg hedder Sascha og bor i horsens, har er født i vejle og har boet i vejle og i bredsten stort set hele mit liv, men har fundet the one her i horsens Jeg er 21, blir 22 i juli, men forlovede er 28. Jeg er gravid med vores første barn, selfølig er det planlagt. Jeg er 7+1 henne i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

AnonymMor

Sas1990 skriver:

Hej

Jeg hedder Sascha og bor i horsens, har er født i vejle og har boet i vejle og i bredsten stort set hele mit liv, men har fundet the one her i horsens Jeg er 21, blir 22 i juli, men forlovede er 28. Jeg er gravid med vores første barn, selfølig er det planlagt. Jeg er 7+1 henne i dag.

okay jamen så er vi jo ikke ret langt fra hinanden mht graviditeten hehe

Det kunne godt være spændende så hvis det lyster kan du bare sende en pb så kan vi se videre på det der hvis det er

Anmeld

2. maj 2012

Sas1990

Rinepigen skriver:

okay jamen så er vi jo ikke ret langt fra hinanden mht graviditeten hehe

Det kunne godt være spændende så hvis det lyster kan du bare sende en pb så kan vi se videre på det der hvis det er

Ja da laver du ellers noget spænde lige nu?

Anmeld

2. maj 2012

AnonymMor

Sas1990 skriver:

Ja da laver du ellers noget spænde lige nu?

neej kæresten er lige kommer hjem fra arbejde og lige om lidt skal vi lige en tur i banken og så ind og hjælpe en tatovør med noget skrald  hehe

Anmeld

2. maj 2012

Sas1990

Rinepigen skriver:

neej kæresten er lige kommer hjem fra arbejde og lige om lidt skal vi lige en tur i banken og så ind og hjælpe en tatovør med noget skrald  hehe

hehe ja okay tilføjer dig lige som ven herinde.

Anmeld

2. maj 2012

AnonymMor

Sas1990 skriver:

hehe ja okay tilføjer dig lige som ven herinde.

super så må vi lige finde en dag vi evt kan ses

Anmeld

2. maj 2012

Sas1990

Rinepigen skriver:

super så må vi lige finde en dag vi evt kan ses

ja kan se du skal føde på horsens sygehus

Anmeld

2. maj 2012

AnonymMor

Sas1990 skriver:

ja kan se du skal føde på horsens sygehus

Jep det skal jeg hehe

Anmeld

2. maj 2012

Sas1990

Rinepigen skriver:

Jep det skal jeg hehe

hvornår er du sat til

Anmeld

2. maj 2012

AnonymMor

Sas1990 skriver:

hvornår er du sat til

d 1 november  hvad med dig ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.