søger måder at sige det på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

mortilnoahogmelina

I har såå mange gode forslag alle sammen .. Jeg må vidst bare tage mig sammen og få det fortalt som det er ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Stinmaj

Pernille08 skriver:

Heeeh ..

Tusind tak ..
Vi har faktisk sådan en trøje og har os brugt den til at fortælle resten af familien det med .

Men min mor blev ikk ligefrem just happy da jeg ventede den store, og ja jeg må indrømme jeg frygter meget for hendes reaktion den her gang ..

Jeg hælder mest til at skrive et brev, men jeg ville gerne skrive noget "sjovt" på en måde . i håb om at hun får en smil på læben i stedet for at blive gal som det første ..

HVA? Blev hun virkelig gal?

Jeg skal selv fortælle nyheden til bedsteforældrene i weekenden. Først min egen mor, som vil blive glad. Bagefter svigermor, hvilket jeg FRYGTER!!!

Hvad dælen stiller man op? Bliver man ikke enormt ked af det?

Jeg har købt en bluse fra mamalicious hvor der står "Rock ´n Roll Baby" på maven, og den kan min mor tænke lidt over til jeg giver hende en kuvert med et scanningsbillede i.

Svigerbasserne skal nok ha den ind uden humor og med paraderne oppe. 

Jeg glæder mig til at høre hvordan du gjorde det. Kan være jeg kan blive lidt inspireret

Anmeld

1. maj 2012

Holbæktrunten

dola skriver:

Jeg ville have sendt et postkort til min mor med en hilsen fra den lille, men da jeg brækkede mig dagen langt lurede hun den før jeg kunne fortælle det..

Men skrev følgende i en SMS til min storebror:

Hej Onkel Klaus og co.

En lille Hilsen her fra varmen, her er 37 grader i skyggen og vandet er dejligt at pjaske rundt i. Jeg glæder mig til vi ses til April når jeg kommer hjem fra ferien. Kærlig Hilsen Upsen.

Min søster fortalte jeg det som om jeg var dødelig syg, og hun havde været klar til at kaste både nyre og andet efter mig.. Men sluttede så af med at jeg havde brug for en moster og onkel med stærke arme.. Griner..

Ellers kan du vel lade den "store" lille fortælle det til "bedste" med en morsdags buket i hånden...

MEN tillykke med den lille ny der er på vej!!

Genialt med postkort! Håber jeg kan huske den til når vi engang skal have nr 2 

Anmeld

1. maj 2012

Princesspigen

Pernille08 skriver:

Jaaa det kan godt være --

Jeg ved ikk men jegh ar bare svært ved at tro hun gør det , jeg kender hende så godt vil jeg mene

men ihværtifal alt muligt held og lykke her fra!

og så lige et  med på vejen 

Anmeld

1. maj 2012

missytordrup

Man kan købe tshirt hvor der står "jeg skal vore storesøster" eller storebror for den sags skyld...du kan vel give dit nuværende barn sådan en på, næste gang mormor skal passe hende/ham

Anmeld

1. maj 2012

mortilnoahogmelina

Stinmaj skriver:

HVA? Blev hun virkelig gal?

Jeg skal selv fortælle nyheden til bedsteforældrene i weekenden. Først min egen mor, som vil blive glad. Bagefter svigermor, hvilket jeg FRYGTER!!!

Hvad dælen stiller man op? Bliver man ikke enormt ked af det?

Jeg har købt en bluse fra mamalicious hvor der står "Rock ´n Roll Baby" på maven, og den kan min mor tænke lidt over til jeg giver hende en kuvert med et scanningsbillede i.

Svigerbasserne skal nok ha den ind uden humor og med paraderne oppe. 

Jeg glæder mig til at høre hvordan du gjorde det. Kan være jeg kan blive lidt inspireret

Ja hun blev ikk ligefrem happy . Hendes første kommentar var er du rigtig klog . Du er under udd hvordan vil du klare den . Ja ikk så fed en kommentar at få .

Men jeg er ny færdig udd men tilgengæld halter økonomien desværre lidt .
Og jeg frygter for at hun bliver sur af den grund .

Jeg synes det er hårdt pt . For ja jeg er lykkelig over at der en en baby i maven men hvor er det hårdt med en økonomi som ikk lige vil som mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.