Pernille08 skriver:
Tror du har det som mig ..
Jeg var bare 21 år , men så klar da jeg blev gravid med den første .. Og jeg har aldrig fortrudt , jeg har "længe" gerne ville have en mere, og ja nu er jeg altså gravid og har en dreng der vil være 22 måneder til den tid , jeg tror desværre ikk det bliver imødekommet så godt af min mor da jeg næste ved hun vil sige det er for hurtigt efter hinanden , men ejg er klar til en mere og jeg glæder mig vikelig ..
men er ikk sikker på min mor vil synes om det , og er mere nervøs den her gang end 1 gang over at fortælle hende det . første gang var jeg 14 uger henne da hun fik det afvide , det er jeg jo så os nu , og hun ved det stadig ikk .. Har vildt dårlig samvittighed over hun ikk ved det men jeg er samtidig så bange for at bliver overhælet med en grim kommentar 
Hej søde

Hvor er det skønt at I skal ha nr2

Jeg synes du skal fortælle din mor det, ansigt til ansigt, med glæde i stemmen, så hun forstår at lillebror/søster ER planlagt. Og hvis hun begynder at sige at hun synes det er for tidligt, så fortæl hende at det er JERES valg, og at baby er ønsket og at I glæder jer helt vildt! Så kan hun da ikke være andet end glad på jeres vegne.
Det er jo jeres valg, og synes bestemt ikke hun skal blande sig
Anmeld