søger måder at sige det på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

RiUL

Pernille08 skriver:

Tror du har det som mig ..

Jeg var bare 21 år , men så klar da jeg blev gravid med den første .. Og jeg har aldrig fortrudt , jeg har "længe" gerne ville have en mere, og ja nu er jeg altså gravid og har en dreng der vil være 22 måneder til den tid , jeg tror desværre ikk det bliver imødekommet så godt af min mor da jeg næste ved hun vil sige det er for hurtigt efter hinanden , men ejg er klar til en mere og jeg glæder mig vikelig ..

men er ikk sikker på min mor vil synes om det , og er mere nervøs den her gang end 1 gang over at fortælle hende det . første gang var jeg 14 uger henne da hun fik det afvide , det er jeg jo så os nu , og hun ved det stadig ikk .. Har vildt dårlig samvittighed over hun ikk ved det men jeg er samtidig så bange for at bliver overhælet med en grim kommentar

Hej søde

Hvor er det skønt at I skal ha nr2
Jeg synes du skal fortælle din mor det, ansigt til ansigt, med glæde i stemmen, så hun forstår at lillebror/søster ER planlagt. Og hvis hun begynder at sige at hun synes det er for tidligt, så fortæl hende at det er JERES valg, og at baby er ønsket og at I glæder jer helt vildt! Så kan hun da ikke være andet end glad på jeres vegne.
Det er jo jeres valg, og synes bestemt ikke hun skal blande sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

AndreasMor84

Vi lavede denne og pakkede ind
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. april 2012

Princesspigen

Pernille08 skriver:

Dejligt din mor tog det så pænt ..
Det har jeg bare svært ved at tro min mor gør , jeg har en i forvejen og der var hendes første kommentar , er du rigtig klog da jeg sagde det ..

Så ja jeg har nok ikk en mor som tager det så pænt som så mange er heldige at gøre . egentlig har jeg aller mest lyst til at lade vær at sige noget .. mne kan jeg jo ikk ..

Min plan er at skrive et brev ved bare ikk hvad jeg skal skrive ..

måske hun tager det pænere nu hun har set hvordan det går med den første ?

men jeg ville nok skrive noget med, jeg at jeg brug for hendes støtte, at jeg gerne vil have hun er glad på mine vegne, hvor svært det er at fortælle hende og hvorfor det er svært.. sådan nogle ting.. gerne en masse føelser i så hun kan se og forstår det hele.. hvorfor du har det som du har..

Anmeld

30. april 2012

ønskebørn74

Pernille08 skriver:

Årh jeg søger vikrelig nogen gode måder at fortælle min mor på at jeg venter mig igen ..
Jeg er 14 uger henne idag . og jeg skal altså se og få det fortalt .. Inden længe opdager hun det jo selv ..

hjælp mig piger ..

et krus.. med teksten.. verdens bedste mormor.. (igen)

Anmeld

30. april 2012

tarkoflen

AndreasMor84 skriver:

Vi lavede denne og pakkede ind

Ej hvor er den sød

Anmeld

30. april 2012

dola

Pernille08 skriver:

Tusnd tak for din fortælling .. Jeg vil helt bestemt bruge noget af det

Skal nok lige tilføjes at min søster har en meget god humoristisk sans..

Anmeld

30. april 2012

Kløver

Hvad med nogle sutter i morsdags buketten :-)et gavekort til barnebarnet

Anmeld

30. april 2012

LilleChelle

Pernille08 skriver:

sikkenogen dejlige måder at fortælle det på

Det var lige det der faldt os mest naturligt, i stedet for bare at sige: jeg er gravid og i skal være bedsteforældre til oktober. 

Anmeld

1. maj 2012

mortilnoahogmelina

LilleChelle skriver:

Det var lige det der faldt os mest naturligt, i stedet for bare at sige: jeg er gravid og i skal være bedsteforældre til oktober. 

Jaa selvfølgelig det kan jeg godt forstå ..
Det er os nogen søde måder ..

Anmeld

1. maj 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

måske hun tager det pænere nu hun har set hvordan det går med den første ?

men jeg ville nok skrive noget med, jeg at jeg brug for hendes støtte, at jeg gerne vil have hun er glad på mine vegne, hvor svært det er at fortælle hende og hvorfor det er svært.. sådan nogle ting.. gerne en masse føelser i så hun kan se og forstår det hele.. hvorfor du har det som du har..

Jaaa det kan godt være --

Jeg ved ikk men jegh ar bare svært ved at tro hun gør det , jeg kender hende så godt vil jeg mene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.